Σελίδες

Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΑΝΑΝΕΩΣΕ Ο ΠΕΝΤΑ


Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010
Η ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ανακοινώνει την ανανέωση τη συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Marcelo Penta. Ο αργεντίνος μεσοεπιθετικός ποδοσφαιριστής, το μεσημέρι της Τρίτης, υπέγραψε συμβόλαιο για ένα χρόνο.
Εμφανώς ικανοποιημένος αμέσως μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου  ο Marcelo Penta δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του Πιερικού : “Ήθελα να μείνω στον Πιερικό. Νιώθω την ομάδα οικογένειά μου. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από το νέο μου συμβόλαιο και ευχαριστώ τη διοίκηση για τη συμπεριφορά της απέναντί μου. Θα δώσω το καλύτερό μου εαυτό για να πάει η ομάδα όσο πιο καλά γίνεται στο φετινό πρωτάθλημα”.



Ο αργεντίνος μεσοεπιθετικός του Πιερικού αναφέρθηκε και στα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με τη δήθεν επιθυμία του να φύγει από την ομάδα: “ Όλα όσα γράφτηκαν ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας. Ήθελα να παραμείνω από την πρώτη στιγμή στην ομάδα και το απέδειξα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συντηρήθηκαν τέτοιες φήμες. Αλλά πλέον όσα ειπώθηκαν και γράφτηκαν δεν έχουν καμία σημασία. Χαίρομαι που και φέτος θα παίζω στον Πιερικό και θα ζω στην Κατερίνη”.

Εξάλλου ο 25χρονος ποδοσφαιριστής αναφέρθηκε στο ρόστερ της ομάδας το οποίο άλλαξε ριζικά σε σχέση με πέρυσι: “Πιστεύω ότι θα έχουμε πολύ καλή ομάδα φέτος. Μάλιστα με τον Γκόνι μπορούμε να  κάνουμε τη διαφορά στην επίθεση. Δουλεύουμε γι' αυτό”.

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΧΤΕΣ ΣΤΟ ΦΙΛΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010 
Πρώτο δείγμα θετικό για τον Πιερικό .
Στο πρώτο του φιλικό παιγνίδι, έδειξε ότι η αγωνιστική φιλοσοφία της ομάδος είναι εντελώς διαφορετική με την περσινή.Χθές είδαμε η ομάδα να απτύσεται με σωστούς προσανατολισμούς, με την μπάλλα να κυκλοφορεί σε όλες τις πλευρές του γηπέδου, ορθολογική ανάπτυξη, ποδόσφαιρο υπομονής, με τους παίκτες να ξέρουν τι ζητάνε μέσα στο γήπεδο.Εδειχνα μεγάλη προσοχή και παρατηρούσα συνεχώς πόσες "γιόμες" θα έκανε η ομάδα και διαπίστωσα ότι όσες φορές σηκώθηκε η μπάλλα, ήταν για σέντρες που έβγαιναν απο τα πλάγια με σωστή κυκλοφορία της μπάλλας.Αυτό το δείγμα το θεωρώ θετικό, γιατί έχουμε πολύ καιρό να δούμε την ομάδα του Πιερικού να παίζει με τέτοιον τρόπο.Δέν μεε νδιαφέρει προς ώρας το αποτέλεσμα, ούτε οι λεπτομέρειες του αγώνα, εκείνο που μένει είναι η αλλαγή αγωνιστικής φιλοσοφίας και  το ρόστερ των Ελλήνων που είναι η συντριπτική πλειοψηφία στην ομάδα.
Για την ιστορία Περικος - Παναχαικη 1-1.
του Δημ.Καλαιτζή

Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

Πιερικός - Την Πέμπτη το φιλικό με Παναχαϊκή

27.07.2010 Αθλητισμός
Διπλή προπόνηση χθες για τους Μελανόλευκους
Κανονικά συνεχίζεται η προετοιμασία του Πιερικού στο αθλητικό κέντρο Σεμέλη στο Ελατοχώρι.. με τους ποδοσφαιριστές να επιστρέφουν στις προπονήσεις ύστερα από το κυριακάτικο ρεπό που τους έδωσε ο Γιώργος Χατζάρας.
Οι Μελανόλευκοι προπονήθηκαν χθες πρωί - απόγευμα στο γήπεδο Ελατοχωρίου, σε ασκήσεις βελτίωσης φυσικής κατάστασης στις 10.00 και τακτικής με μπάλα στις 18.00.
Επίσης, όπως έγινε γνωστό, το πρώτο φιλικό προετοιμασίας με αντίπαλο την ομάδα της Παναχαϊκής θα διεξαχθεί τελικά την Πέμπτη (18.00) αντί της Τετάρτης που ήταν αρχικά προγραμματισμένο, και αναμένεται να ανεβάσει αρκετούς φίλους του Πιερικού στην ορεινή Πιερία.

ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ = ΟΙ ΦΙΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ

Τρίτη 27 Ιουλίου 2010
Σάββατο 7 Αυγούστου στο στάδιο
Πιερικός-ΠΑΣ Γιάννενα
Παρασκευή 13 Αυγούστου στο στάδιο
Πιερικός-Λάρισα
Τετάρτη 18 Αυγούστου στάδιο
Πιερικός –Βέροια
Σάββατο 21 Αυγούστου στάδιο
Πιερικός-Ηρακλής Θεσσαλονίκης
Κυριακή 29 Αυγούστου στη Βέροια
Βέροια-Πιερικός

ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ - συνεδριαση Δ.Σ

Τρίτη 27 Ιουλίου 2010
Συνεδρίασε χτές το Δ.Σ του ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ, σε συνέχεια της συνεδρίασης της προηγούμενης εβδομάδος και σχολήθηκε με τον προγραμματισμό της επόμενης χρονιάς στο ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ.
Τα θέματα με τα οποία ασχολήθηκε αφορούσαν: την αποδοχή της παραίτησης του προπονητή της Νέων και την τοποθέτηση στα τμήματα των υπολοίπων προπονητών στα τμήματα υποδομής ,την αναδιάρθρωση των ηλικιακών κατηγοριών των τμημάτων,  εξειδίκευση των μεταγραφικών στόχων όλων των αγωνιστικών τμημάτων.
Συζητήθκε επίσης το θέμα των γηπέδων και προγραμματίστηκε η δημιουργία αθλητικού κέντρου σε συγκεκριμένο σημείο της πόλης που είναι και ο μεσοπρόθεσμος στόχος του ΣΦΚ που θα λύσει το γηπεδικό πρόβλημα μιά για πάντα.
Επίσης συζητήθηκε και αποφασίστηκε ομόφωνα η αποδοκιμασία όλων των προσβλητικών δημοσιευμάτων στο Δ.Σ και ιδιαίτερα στο πρόσωπο του προέδρου του ΣΦΚ.

ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΛΑΙΤΖΗΣ - ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ

Τρίτη 27 Ιουλίου 2010
Σε προχθεσινή ανάρτηση σε site για το θέμα των εξελίξεων στον ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ, προσωπικά δηλώνω ότι :
δέν απηχούν προσωπικές απόψεις μου και δέν συμφωνώ με τις διάφορες ανακοινώσεις - σχόλια ανωνύμων και επωνύμων  στην συγκεκριμένη ανάρτηση, που αφορούν απαράδεκτους χαρακτηρισμούς για την Διοίκηση του ΣΦΚ και ιδιαιτέρως τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς στο πρόσωπο του προέδρου τον οποίο σύσσωμο το Δ.Σ στηρίζει, όπως και εκείνος στηρίζει του συνεργάτες του στον ΣΦΚ Πιερικός.
Με τιμή
Δημήτρης Καλαιτζής
ΜΕΛΟΣ Δ.Σ ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Πιερικός - Αποστολή στο Ελατοχώρι Γιώργος Χατζάρας: Στο Σεμέλη "χτίζεται" ο νέος Πιερικός


23.07.2010 Αθλητισμός
Συμπληρώνεται σιγά - σιγά η πρώτη εβδομάδα παραμονής του Πιερικού στο αθλητικό κέντρο "Σεμέλη" στο Ελατοχώρι, για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας και οι Αθλητικοί Αντίλαλοι επισκέφθηκαν..
χθες το πρωί τους Μελανόλευκους για να σας παρουσιάσουν τις πρώτες εντυπώσεις του Γιώργου Χατζάρα για τη νέα του ομάδα, τις συνθήκες ...
δουλειάς και παραμονής στο Σεμέλη του Ελατοχωρίου αλλά και τις σκέψεις του για το νέο Πιερικό της περιόδου 2010 - 2011.
Ο κατάλληλος προορισμός για την προετοιμασία μιας επαγγελματικής ομάδας
Η συζήτηση του Δημήτρη Δερμίση με τον Θεσσαλονικιό προπονητή ξεκίνησε με την αναφορά για το αθλητικό κέντρο Σεμέλη και τις συνθήκες "παραμονής - δουλειάς" στο Ελατοχώρι.
Ο Γιώργος Χατζάρας ανέφερε: "Πρόκειται για ένα εξαιρετικό αθλητικό κέντρο, με πάρα πολύ καλές εγκαταστάσεις διαμονής και πάρα πολύ καλό γήπεδο.
Το προσωπικό και ο ιδιοκτήτης κ. Γιώργος Γιάγκου είναι δίπλα μας και παρέχουν την όποια βοήθεια τους ζητηθεί. Είναι ο κατάλληλος προορισμός για μια καθαρά επαγγελματική ομάδα και την προετοιμασία της.
"Χτίζουμε" το νέο Πιερικό
Στη συνέχεια ο Γιώργος Χατζάρας αναφέρθηκε για την πρώτη εβδομάδα του βασικού σταδίου της προετοιμασίας και τις εντυπώσεις του από τους ποδοσφαιριστές του.
"Βαδίζουμε όπως ακριβώς έχουμε προγραμματίσει και μέχρι στιγμής δεν υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα.
Πραγματοποιούμε δύο προπονήσεις καθημερινά. Την πρωινή στις 10.00 και δουλεύουμε στην βελτίωση της φυσικής κατάστασης με μπάλα και χωρίς, ενώ το απόγευμα το "βάρος" πέφτει σε φυσικο - τακτικές ασκήσεις. Γίνεται σκληρή δουλειά η οποία θα φανεί στη συνέχεια της διαδρομής της σαιζόν, όμως είναι εντυπωσιακή η διάθεση και ο ζήλος που δείχνουν όλα τα παιδιά. Χρειάζεται όμως υπομονή από όλους. Πρέπει να στηρίξουμε την ομάδα, γιατί είναι μια νέα ομάδα".
 Ψάχνουμε "κάτι καλό" για την μεσαία γραμμή
Η συζήτηση με τον Γιώργο Χατζάρα συνεχίστηκε με την αναφορά για το ρόστερ του Πιερικού και για το τι ακόμη περιμένουμε μέχρι την συμπλήρωσή του.
"Αποκτήσαμε ποδοσφαιριστές που το ζητούμενό τους είναι να έχουν την δίψα να διακριθούν και να φτάσουν στα ψηλά σκαλοπάτια της κλίμακας του επαγγελματικού ποδοσφαίρου.
Είμαστε καλά. Ψάχνουμε όμως κάτι καλό για τον χώρο της μεσαίας γραμμής όσον αφορά στο ανασταλτικό κομμάτι και την αμυντική λειτουργία. Υπάρχουν κάποια παιδιά που βρίσκονται εδώ μαζί μας, τα οποία θα αξιολογηθούν κατά τη διάρκεια της παραμονής μας στο Ελατοχώρι, όμως να ξέρετε ότι όταν φτάσουμε στο τελικό στάδιο της προετοιμασίας θα "δουλέψουμε" με 26 - 27 ποδοσφαιριστές".
Είναι δύσκολο να δημιουργείς...
Η συζήτηση με το νέο προπονητή του Πιερικού έκλεισε με μια γενική τοποθέτηση για το ποδόσφαιρο και τις ομάδες της επαρχίας.
"Οι ομάδες της επαρχίας, όταν και όσες φορές πρωταγωνίστησαν είχαν ένα δικό τους κορμό και μεγαλούργησαν με κάποιες ουσιαστικές προσθήκες αξίας 3 - 4 καλών ποδοσφαιριστών.
Ευχής έργον θα είναι σε βάθος χρόνου, δύο - τριών ετών περίπου, να δημιουργήσουμε έναν κορμό από παιδιά της περιοχής, ώστε όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή με τρεις - τέσσερις επιλογές πρώτης κλάσης να κάνουμε την υπέρβαση. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι".
Τέλος, ο Γιώργος Χατζάρας ευχήθηκε μια καλή ποδοσφαιρική χρονιά και δήλωσε αποφασισμένος να πετύχει στη νέα προσπάθεια - πρόκληση της πολύχρονης προπονητικής του καριέρας.