Σελίδες

Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Ξεκίνησαν οι Νέοι του Πιερικού


04.08.2010 Αθλητισμός 
Παρουσιάστηκαν ο προπονητής Σταύρος Ζουγκουρίδης και οι νεοαποκτηθέντες Πατσιογεώργος - Λαγδάρης
Ξεκίνησε η ποδοσφαιρική περίοδος 2010-2011 για την ομάδα των νέων του Πιερικού, προχθές Δευτέρα 2 Αυγούστου, στις 19.00 το απόγευμα στις βοηθητικές εγκαταστάσεις του Α ΔΑΚ Κατερίνης.
Λίγο πριν την έναρξη της πρώτης προπόνησης ο πρόεδρος του ερασιτέχνη Πιερικού κ. Κώστας Παπαδόπουλος παρουσίασε  στους ποδοσφαιριστές τον νέο τεχνικό Σταύρο Ζουγκουρίδη. Ενώ στην ολιγόλεπτη ομιλία του προς τους νεαρούς μελανόλευκους τόνισε:

Σας καλωσορίζω στην νέα ποδοσφαιρική σαιζόν, και σας εύχομαι καλή επιτυχία, και υγεία χωρίς τραυματισμούς .Εγώ προσωπικά και η διοίκηση του ερασιτέχνη Πιερικού θα είμαστε κοντά σας σε ότι και αν χρειαστεί.
Είναι τιμή σας που φοράτε την φανέλα του ιστορικού Πιερικού μας και ζητώ από εσάς όρεξη για δουλεία και σοβαρότητα.

Αμέσως μετά ο Γεν. Αρχηγός Γιώργος Ναρίνογλου παρουσίασε τους δύο νεοαποκτηθέντες, Δημήτρη Πατσιογεώργο, τερματοφύλακα 16 ετών που αποκτήθηκε από τον Μακεδονικό Ν. Εφέσου, και τον 15χρονο Βασίλη Λαγδάρη αμυντικό που αποκτήθηκε από τον Όλυμπο Αγ. Σπυρίδωνα.
Στην συνέχεια ο Σταύρος Ζουγκουρίδης προπόνησε την ομάδα του για πρώτη φορά για ενενήντα λεπτά περίπου. Την προπόνηση παρακολούθησαν εκτός του προέδρου κ. Κώστα Παπαδόπουλου ο αντιπρόεδρος κ. Φώτης Τσικαδέρης, ο ταμίας του ερασιτέχνη κ. Νίκος Σουλτανίδης, ο υπεύθυνος Δημ. σχέσεων κ. Κώστας Κελαϊδίτης, ενώ μεγάλο μέρος αυτής παρακολούθησε ο εκπρόσωπος της ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ κ. Βαγγέλης Λαγδάρης και αρκετοί φίλοι της ομάδας.
Οι προπονήσεις θα είναι διπλές τουλάχιστον για ένα δεκαήμερο και θα πραγματοποιούνται το πρωί στις 07.00 στην Κατερινόσκαλα και οι απογευματινές 19.00 στον Κορινό, ενώ σύμφωνα με ασφαλές πληροφορίες η απόκτηση ενός κεντρικού αμυντικού, ενός ακραίου μέσου και ενός φορ αναμένεται να ολοκληρώσουν τις προσθήκες της φετινής μεταγραφικής περιόδου.

Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΑΝΑΝΕΩΣΕ Ο ΠΕΝΤΑ


Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010
Η ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ανακοινώνει την ανανέωση τη συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Marcelo Penta. Ο αργεντίνος μεσοεπιθετικός ποδοσφαιριστής, το μεσημέρι της Τρίτης, υπέγραψε συμβόλαιο για ένα χρόνο.
Εμφανώς ικανοποιημένος αμέσως μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου  ο Marcelo Penta δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του Πιερικού : “Ήθελα να μείνω στον Πιερικό. Νιώθω την ομάδα οικογένειά μου. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από το νέο μου συμβόλαιο και ευχαριστώ τη διοίκηση για τη συμπεριφορά της απέναντί μου. Θα δώσω το καλύτερό μου εαυτό για να πάει η ομάδα όσο πιο καλά γίνεται στο φετινό πρωτάθλημα”.



Ο αργεντίνος μεσοεπιθετικός του Πιερικού αναφέρθηκε και στα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με τη δήθεν επιθυμία του να φύγει από την ομάδα: “ Όλα όσα γράφτηκαν ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας. Ήθελα να παραμείνω από την πρώτη στιγμή στην ομάδα και το απέδειξα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συντηρήθηκαν τέτοιες φήμες. Αλλά πλέον όσα ειπώθηκαν και γράφτηκαν δεν έχουν καμία σημασία. Χαίρομαι που και φέτος θα παίζω στον Πιερικό και θα ζω στην Κατερίνη”.

Εξάλλου ο 25χρονος ποδοσφαιριστής αναφέρθηκε στο ρόστερ της ομάδας το οποίο άλλαξε ριζικά σε σχέση με πέρυσι: “Πιστεύω ότι θα έχουμε πολύ καλή ομάδα φέτος. Μάλιστα με τον Γκόνι μπορούμε να  κάνουμε τη διαφορά στην επίθεση. Δουλεύουμε γι' αυτό”.

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΧΤΕΣ ΣΤΟ ΦΙΛΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010 
Πρώτο δείγμα θετικό για τον Πιερικό .
Στο πρώτο του φιλικό παιγνίδι, έδειξε ότι η αγωνιστική φιλοσοφία της ομάδος είναι εντελώς διαφορετική με την περσινή.Χθές είδαμε η ομάδα να απτύσεται με σωστούς προσανατολισμούς, με την μπάλλα να κυκλοφορεί σε όλες τις πλευρές του γηπέδου, ορθολογική ανάπτυξη, ποδόσφαιρο υπομονής, με τους παίκτες να ξέρουν τι ζητάνε μέσα στο γήπεδο.Εδειχνα μεγάλη προσοχή και παρατηρούσα συνεχώς πόσες "γιόμες" θα έκανε η ομάδα και διαπίστωσα ότι όσες φορές σηκώθηκε η μπάλλα, ήταν για σέντρες που έβγαιναν απο τα πλάγια με σωστή κυκλοφορία της μπάλλας.Αυτό το δείγμα το θεωρώ θετικό, γιατί έχουμε πολύ καιρό να δούμε την ομάδα του Πιερικού να παίζει με τέτοιον τρόπο.Δέν μεε νδιαφέρει προς ώρας το αποτέλεσμα, ούτε οι λεπτομέρειες του αγώνα, εκείνο που μένει είναι η αλλαγή αγωνιστικής φιλοσοφίας και  το ρόστερ των Ελλήνων που είναι η συντριπτική πλειοψηφία στην ομάδα.
Για την ιστορία Περικος - Παναχαικη 1-1.
του Δημ.Καλαιτζή

Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

Πιερικός - Την Πέμπτη το φιλικό με Παναχαϊκή

27.07.2010 Αθλητισμός
Διπλή προπόνηση χθες για τους Μελανόλευκους
Κανονικά συνεχίζεται η προετοιμασία του Πιερικού στο αθλητικό κέντρο Σεμέλη στο Ελατοχώρι.. με τους ποδοσφαιριστές να επιστρέφουν στις προπονήσεις ύστερα από το κυριακάτικο ρεπό που τους έδωσε ο Γιώργος Χατζάρας.
Οι Μελανόλευκοι προπονήθηκαν χθες πρωί - απόγευμα στο γήπεδο Ελατοχωρίου, σε ασκήσεις βελτίωσης φυσικής κατάστασης στις 10.00 και τακτικής με μπάλα στις 18.00.
Επίσης, όπως έγινε γνωστό, το πρώτο φιλικό προετοιμασίας με αντίπαλο την ομάδα της Παναχαϊκής θα διεξαχθεί τελικά την Πέμπτη (18.00) αντί της Τετάρτης που ήταν αρχικά προγραμματισμένο, και αναμένεται να ανεβάσει αρκετούς φίλους του Πιερικού στην ορεινή Πιερία.

ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ = ΟΙ ΦΙΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ

Τρίτη 27 Ιουλίου 2010
Σάββατο 7 Αυγούστου στο στάδιο
Πιερικός-ΠΑΣ Γιάννενα
Παρασκευή 13 Αυγούστου στο στάδιο
Πιερικός-Λάρισα
Τετάρτη 18 Αυγούστου στάδιο
Πιερικός –Βέροια
Σάββατο 21 Αυγούστου στάδιο
Πιερικός-Ηρακλής Θεσσαλονίκης
Κυριακή 29 Αυγούστου στη Βέροια
Βέροια-Πιερικός

ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ - συνεδριαση Δ.Σ

Τρίτη 27 Ιουλίου 2010
Συνεδρίασε χτές το Δ.Σ του ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ, σε συνέχεια της συνεδρίασης της προηγούμενης εβδομάδος και σχολήθηκε με τον προγραμματισμό της επόμενης χρονιάς στο ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ.
Τα θέματα με τα οποία ασχολήθηκε αφορούσαν: την αποδοχή της παραίτησης του προπονητή της Νέων και την τοποθέτηση στα τμήματα των υπολοίπων προπονητών στα τμήματα υποδομής ,την αναδιάρθρωση των ηλικιακών κατηγοριών των τμημάτων,  εξειδίκευση των μεταγραφικών στόχων όλων των αγωνιστικών τμημάτων.
Συζητήθκε επίσης το θέμα των γηπέδων και προγραμματίστηκε η δημιουργία αθλητικού κέντρου σε συγκεκριμένο σημείο της πόλης που είναι και ο μεσοπρόθεσμος στόχος του ΣΦΚ που θα λύσει το γηπεδικό πρόβλημα μιά για πάντα.
Επίσης συζητήθηκε και αποφασίστηκε ομόφωνα η αποδοκιμασία όλων των προσβλητικών δημοσιευμάτων στο Δ.Σ και ιδιαίτερα στο πρόσωπο του προέδρου του ΣΦΚ.

ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΛΑΙΤΖΗΣ - ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ

Τρίτη 27 Ιουλίου 2010
Σε προχθεσινή ανάρτηση σε site για το θέμα των εξελίξεων στον ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ, προσωπικά δηλώνω ότι :
δέν απηχούν προσωπικές απόψεις μου και δέν συμφωνώ με τις διάφορες ανακοινώσεις - σχόλια ανωνύμων και επωνύμων  στην συγκεκριμένη ανάρτηση, που αφορούν απαράδεκτους χαρακτηρισμούς για την Διοίκηση του ΣΦΚ και ιδιαιτέρως τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς στο πρόσωπο του προέδρου τον οποίο σύσσωμο το Δ.Σ στηρίζει, όπως και εκείνος στηρίζει του συνεργάτες του στον ΣΦΚ Πιερικός.
Με τιμή
Δημήτρης Καλαιτζής
ΜΕΛΟΣ Δ.Σ ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ