Σελίδες

Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙ 19.30

Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

Στις 19.30 σήμερα το ενδιαφέρον φιλικό παιγνίδι του ΠΙΕΡΙΚΟΥ με τα Γιάννενα.

ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ Ο ΤΣΙΚΑΔΕΡΗΣ - ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ


Σ.Φ.Κ. ΠΙΕΡΙΚΟΣ Π.Α.Ε.
Κύπρου 2, Κατερίνη
Τηλ: 23510 47850-1-2
Φάξ: 23510 47853
E-mail: pierikos@otenet.gr
Τ.Κ. 60100
www.pierikosfc.gr


             
Κατερίνη: 06/08/2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Επαγγελματικό συμβόλαιο μέχρι το 2013 υπέγραψε ο ποδοσφαιριστής της ομάδας νέων του Πιερικού Αντώνης Τσικαδέρης.

Ο ποδοσφαιριστής είναι γεννημένος στις 25/09/1991 και αγωνίζεται στη μεσαία γραμμή. 


ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Ξεκίνησε η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας για την ποδοσφαιρική περίοδο 2010-2011. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα γραφεία του Πιερικού, Κύπρου 2 και στο τηλέφωνο 23510 47850.

Οι τιμές των εισιτηρίων διαρκείας είναι οι εξής:

VIP (ΘΥΡΑ 3): 300€
ΘΥΡΕΣ 2-4: 200€
ΘΥΡΑ 5: 100€

Η είσοδος για τους μαθητές και τις γυναίκες θα είναι ελεύθερη.
 ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ

Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

ΠΙΕΡΙΚΟΣ - Με ΠΑΣ Γιάννινα αύριο στο Α' ΔΑΚ - Αποκτήθηκε το πιστοποιητικό συμμετοχής του στο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής

Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010
Ο ΠΑΣ Γιάννινα θα είναι ο δεύτερος αντίπαλος του Πιερικού στο πλαίσιο της προετοιμασίας των "μελανόλευκων" για τη..
νέα σαιζόν. Οι Κατερινιώτες θα φιλοξενήσουν τον ηπειρωτικό σύλλογο το Σάββατο στις 19.30 στο Α' ΔΑΚ Κατερίνης και ο φίλαθλος κόσμος της ομάδας θα έχει την ευκαιρία να πάρει ένα δεύτερο "δείγμα" από τη μέχρι τώρα δουλειά των "μελανόλευκων" η οποία συνεχίζεται με καθημερινές διπλές προπονήσεις.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα εισιτήρια τόσο για τον προσεχή αγώνα, όσο και για τις επόμενες φιλικές αναμετρήσεις του Πιερικού κοστίζουν 10 ευρώ.

Πιστοποιητικό συμμετοχής
Όπως ανακοινώθηκε χθες, η ομάδα του Πιερικού απέκτησε το πιστοποιητικό συμμετοχής της στο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής για την περίοδο 2010 - 2011.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Πιερικός έχει ως εξής:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ απέκτησε το πιστοποιητικό συμμετοχής στο πρωτάθλημα της Β΄ Εθνικής για την περίοδο 2010-2011, ύστερα από την συνεδρίαση της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού το μεσημέρι της Πέμπτης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο φάκελος που κατέθεσε η ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ είναι ο πιο πλήρης σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες που έχουν μέχρι σήμερα καταθέσει φάκελο αδειοδότησης στην ΕΠΟ. 
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ Ο ΤΣΙΤΛΑΚΙΔΗΣ

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΛΥΘΗΚΕ ΚΟΙΝΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΤΣΙΤΛΑΚΙΔΗ
Η ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ  ανακοινώνει ότι λύθηκε κοινή συναινέσει το συμβόλαιο του Κωνσταντίνου Τσιτλακίδη. Ο Πρόεδρος και το Δ.Σ. της ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ευχαριστούν τον ποδοσφαιριστή για την προσφορά του στην ομάδα και του εύχονται καλή επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ 

Ξεκίνησαν οι Νέοι του Πιερικού


04.08.2010 Αθλητισμός 
Παρουσιάστηκαν ο προπονητής Σταύρος Ζουγκουρίδης και οι νεοαποκτηθέντες Πατσιογεώργος - Λαγδάρης
Ξεκίνησε η ποδοσφαιρική περίοδος 2010-2011 για την ομάδα των νέων του Πιερικού, προχθές Δευτέρα 2 Αυγούστου, στις 19.00 το απόγευμα στις βοηθητικές εγκαταστάσεις του Α ΔΑΚ Κατερίνης.
Λίγο πριν την έναρξη της πρώτης προπόνησης ο πρόεδρος του ερασιτέχνη Πιερικού κ. Κώστας Παπαδόπουλος παρουσίασε  στους ποδοσφαιριστές τον νέο τεχνικό Σταύρο Ζουγκουρίδη. Ενώ στην ολιγόλεπτη ομιλία του προς τους νεαρούς μελανόλευκους τόνισε:

Σας καλωσορίζω στην νέα ποδοσφαιρική σαιζόν, και σας εύχομαι καλή επιτυχία, και υγεία χωρίς τραυματισμούς .Εγώ προσωπικά και η διοίκηση του ερασιτέχνη Πιερικού θα είμαστε κοντά σας σε ότι και αν χρειαστεί.
Είναι τιμή σας που φοράτε την φανέλα του ιστορικού Πιερικού μας και ζητώ από εσάς όρεξη για δουλεία και σοβαρότητα.

Αμέσως μετά ο Γεν. Αρχηγός Γιώργος Ναρίνογλου παρουσίασε τους δύο νεοαποκτηθέντες, Δημήτρη Πατσιογεώργο, τερματοφύλακα 16 ετών που αποκτήθηκε από τον Μακεδονικό Ν. Εφέσου, και τον 15χρονο Βασίλη Λαγδάρη αμυντικό που αποκτήθηκε από τον Όλυμπο Αγ. Σπυρίδωνα.
Στην συνέχεια ο Σταύρος Ζουγκουρίδης προπόνησε την ομάδα του για πρώτη φορά για ενενήντα λεπτά περίπου. Την προπόνηση παρακολούθησαν εκτός του προέδρου κ. Κώστα Παπαδόπουλου ο αντιπρόεδρος κ. Φώτης Τσικαδέρης, ο ταμίας του ερασιτέχνη κ. Νίκος Σουλτανίδης, ο υπεύθυνος Δημ. σχέσεων κ. Κώστας Κελαϊδίτης, ενώ μεγάλο μέρος αυτής παρακολούθησε ο εκπρόσωπος της ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ κ. Βαγγέλης Λαγδάρης και αρκετοί φίλοι της ομάδας.
Οι προπονήσεις θα είναι διπλές τουλάχιστον για ένα δεκαήμερο και θα πραγματοποιούνται το πρωί στις 07.00 στην Κατερινόσκαλα και οι απογευματινές 19.00 στον Κορινό, ενώ σύμφωνα με ασφαλές πληροφορίες η απόκτηση ενός κεντρικού αμυντικού, ενός ακραίου μέσου και ενός φορ αναμένεται να ολοκληρώσουν τις προσθήκες της φετινής μεταγραφικής περιόδου.

Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΑΝΑΝΕΩΣΕ Ο ΠΕΝΤΑ


Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010
Η ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ανακοινώνει την ανανέωση τη συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Marcelo Penta. Ο αργεντίνος μεσοεπιθετικός ποδοσφαιριστής, το μεσημέρι της Τρίτης, υπέγραψε συμβόλαιο για ένα χρόνο.
Εμφανώς ικανοποιημένος αμέσως μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου  ο Marcelo Penta δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του Πιερικού : “Ήθελα να μείνω στον Πιερικό. Νιώθω την ομάδα οικογένειά μου. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από το νέο μου συμβόλαιο και ευχαριστώ τη διοίκηση για τη συμπεριφορά της απέναντί μου. Θα δώσω το καλύτερό μου εαυτό για να πάει η ομάδα όσο πιο καλά γίνεται στο φετινό πρωτάθλημα”.



Ο αργεντίνος μεσοεπιθετικός του Πιερικού αναφέρθηκε και στα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με τη δήθεν επιθυμία του να φύγει από την ομάδα: “ Όλα όσα γράφτηκαν ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας. Ήθελα να παραμείνω από την πρώτη στιγμή στην ομάδα και το απέδειξα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συντηρήθηκαν τέτοιες φήμες. Αλλά πλέον όσα ειπώθηκαν και γράφτηκαν δεν έχουν καμία σημασία. Χαίρομαι που και φέτος θα παίζω στον Πιερικό και θα ζω στην Κατερίνη”.

Εξάλλου ο 25χρονος ποδοσφαιριστής αναφέρθηκε στο ρόστερ της ομάδας το οποίο άλλαξε ριζικά σε σχέση με πέρυσι: “Πιστεύω ότι θα έχουμε πολύ καλή ομάδα φέτος. Μάλιστα με τον Γκόνι μπορούμε να  κάνουμε τη διαφορά στην επίθεση. Δουλεύουμε γι' αυτό”.

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΧΤΕΣ ΣΤΟ ΦΙΛΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010 
Πρώτο δείγμα θετικό για τον Πιερικό .
Στο πρώτο του φιλικό παιγνίδι, έδειξε ότι η αγωνιστική φιλοσοφία της ομάδος είναι εντελώς διαφορετική με την περσινή.Χθές είδαμε η ομάδα να απτύσεται με σωστούς προσανατολισμούς, με την μπάλλα να κυκλοφορεί σε όλες τις πλευρές του γηπέδου, ορθολογική ανάπτυξη, ποδόσφαιρο υπομονής, με τους παίκτες να ξέρουν τι ζητάνε μέσα στο γήπεδο.Εδειχνα μεγάλη προσοχή και παρατηρούσα συνεχώς πόσες "γιόμες" θα έκανε η ομάδα και διαπίστωσα ότι όσες φορές σηκώθηκε η μπάλλα, ήταν για σέντρες που έβγαιναν απο τα πλάγια με σωστή κυκλοφορία της μπάλλας.Αυτό το δείγμα το θεωρώ θετικό, γιατί έχουμε πολύ καιρό να δούμε την ομάδα του Πιερικού να παίζει με τέτοιον τρόπο.Δέν μεε νδιαφέρει προς ώρας το αποτέλεσμα, ούτε οι λεπτομέρειες του αγώνα, εκείνο που μένει είναι η αλλαγή αγωνιστικής φιλοσοφίας και  το ρόστερ των Ελλήνων που είναι η συντριπτική πλειοψηφία στην ομάδα.
Για την ιστορία Περικος - Παναχαικη 1-1.
του Δημ.Καλαιτζή