Σελίδες

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Νίκησε ο Πιερικός την Ολυμπιάδα Πατρών με 87 – 74

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Μέσα σε μια ωραία ατμόσφαιρα που δημιούργησαν στο κλειστό γυμναστήριο της Κατερίνης οι εκατοντάδες φίλοι του μπάσκετ της Πιερίας, καθόλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, ο Πιερικός Αρχέλαος νίκησε..

Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΜΗΜΑ - ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΜΕ ΣΚΟΡ 0 -1 ΕΠΙ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 16η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

 
Σάββατο 12 Φεβρουαρίόυ 2011
Πολύ καλός καιρός, πολύ καλή διαιτησία, πολύ καλό παιγνίδι και νίκη της ομάδος του ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ του ΠΙΕΡΙΚΟΥ, επι της αντίστοιχης της ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ με σκόρ 0-1, στην 16η αγωνιστική ,για το πρωτάθλημα υποδομών της ΕΠΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ .
Ο ΑΓΩΝΑΣ:
Πρώτο ημίχρονο:
Η ομάδα του ΠΙΕΡΙΚΟΥ με εντολή του προπονητή της ξεκίνησε απο το πρώτο δευτερόλεπτο με πίεση ψηλά, πρέσσιγκ και αδιάκοπο τρέξιμο και έτσι μπήκε πολύ δυνατά στο παιγνίδι.Αμέσως σε δύο φάσεις έκλεψαν την μπάλλα και δημιούργησαν αναστάτωση στην ομάδα της ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ και δύο ευκαρίες στο 1 και δεύτερο λετπό του αγώνα.Αποτέλεσμα της ένοτνης πίεσης ήταν στο 5 λεπτό οι επιθετικοί του ΠΙΕΡΙΚΟΥ να κλέψουν την μπάλλα, να γίνει φάουλ εξω απο την περιοχή στον Μαυρόπουλο .Το φάουλ εκτέλεσε ο Πουλικίδης με σέντρα στην καρδιά της άμυνας της τοποικής ομάδος. εκεί κινήθηκε στηνπλάτη των αμυντικών ο Δαλαμήτρας και με καρφωτή κεφαλιά πέτυχε το 0-1.
Η ομάδα του Πιερικού συνέχισε την πίεση και σε ολόκληρο το πρώτο ημίχρονο πίεσε, ο παίκτες έτρεξαν πάρα πολύ, δημιούργησαν τέσσερις κλασσικές ευκαρίες  να κάνουν εύκολη τη νίκη, αλλά στο 15 σούτ εξ επαφής του σταθακόπουλου η μπάλλα άουτ, στο 22 λεπτό σούτ γυριστό του Συμεωνίδη ελάχιστα άουτ, στο 25 γυριστό δυνατό σούτ του Δαλαμήτρα δύσκολα  απέκρουσε ο τερματοφύλακας των γηπεδούχων.
Στο 27 λεπτό σε αντεπίθεση των γηπεδούχων ο πολύ καλός διαιτήτς κ Ελευθεριάδης σφύριξε πεναλτυ υπέρ της Καλαμαριάς που έκανε ο
Αμπατζίδης, αλλά στην εκτέςλεσή του ο Τσιλιγγερίδης για άλλη μία φορά απέκρουσε πέναλτυ και το σκόρ διατηρήθηκε στο 0-1.
Στη συνέχεια και στο 34 λεπτό άλλη μία κλασική ευκαιρία για τον ΠΙΕΡΙΚΟ σε κεφαλιά του Σταθακόπουλου.
Δεύτερο ημίχρονο:
Το δεύτερο ημίχρονο κύλισε με τον Πιερικό να ελέγχει πλήρως το παιγνίδι, έπαξαν έξυπνα, επέβαλαν το δικό τους ρυθμό χωρίς να  φορτσάρουν, αφού  προσπαθούσαν να διαφυλάξουν τα νώτα τους, σε χαμηλότερους ρυθμούς, αφού στο πρώτο ημίχρονο τα παιδιά έτρεξαν πάρα πολύ. 
Ετσι το παιγνίδι έληξε με νικήτρια την ομάδα του ΠΙΕΡΙΚΟΥ που πρόσθεσε άλλους τρείς βαθμούς στο ενεργητικό της. 
Η ΕΝΤΕΚΑΔΑ:
ΠΙΕΡΙΚΟΣ:(ΜΥΣΤΑΚΙΔΗΣ Γ).Τσιλεγγερίδης, Μαυρόπουλος, Καλαιτζής, Αμπατζίδης,Χατζηδίμπας, Σταθακόπουλος, Καρτσαμπάς, Πουλικίδης, Τσοπουζίδης, Δαλαμήτρας, Συμεωνίδης,
Δεύτερο ημίχρονο έπαιξαν και οι Οικονόμου, Παπαθανασίου, Μπαλαχάτζε και Τόσκας.
- Αριστη η συμπεριφορά των παιδιών του ΠΙΕΡΙΚΟΥ και της ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ, με έναν άριστο διαιτητή τον έμπειρο Ελευθεριάδη Μπάμπη του ΣΔΠ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
                        η εντεκάδα του ΠΙΕΡΙΚΟΥ
                η εντεκάδα της ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
                                             
             ο διαιτητής του αγώνα κ Ελευθεριάδης
                            η είσοδος των ομάδων
ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΙΕΡΙΚΟΥ
http://paidikotmhmapierikoy.blogspot.com/

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ Α2 – 14η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ - Πιερικός Αρχέλαος – Ολυμπιάδα Πατρών - Το Σάββατο στην Κατερίνη στις 5,30 μ.μ. Ένα παιχνίδι με μεγάλο ενδιαφέρον

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011 
Κώστας Σορώτος:
«Θα πρέπει να είμαστε πολύ συγκεντρωμένοι και κυρίως να αυξήσουμε την διάρκεια της καλής απόδοσης μέσα στο παιχνίδι»
Την Ολυμπιάδα Πατρών φιλοξενεί αυτό το...

PIERIKOS CLUB MELANOLEYKOI - ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ

                 Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011
Την Κυριακή η ομάδα μας δίνει ακόμα έναν κρίσιμο αγώνα απέναντι στον ΠΑΣ Γιάννινα τον οποίον και καλωσορίζουμε μαζί με τους οπαδούς του στην πόλη μας. Πολλοί είναι οι απογοητευμένοι, πολλές και οι διαφωνίες.... για το πώς χτίστηκε φέτος η ομάδα όμως κανείς δεν περισσεύει για την δύσκολη συνέχεια. Χρέος όλων μας είναι να βρεθούμε στο γήπεδο γιατί μόνο η  παρουσία του κόσμου του ΠΙΕΡΙΚΟΥ μπορεί να προσδώσει λαμπρότητα στα φετινά 50χρονα γενέθλια του συλλόγου. Χρέος σου πικραμένε οπαδέ του ΠΙΕΡΙΚΟΥ είναι να βρεθείς στη θέση σου στο γήπεδο για να φωνάξεις για τον ΠΙΕΡΙΚΟ που αγάπησες και για αυτόν που θέλεις να ξαναδείς να πρωταγωνιστεί, όπως έκανες τόσες και τόσες φορές. Μόνο εσύ μπορείς να κρατήσεις το όνομα του ΠΙΕΡΙΚΟΥ ψηλά. Με αυτό το σκεπτικό και θέλοντας να δείξουμε ότι πάνω από όλα βάζουμε το συμφέρον του ΠΙΕΡΙΚΟΥ εκτιμώντας παράλληλα και το πάθος πολλών μη οργανωμένων φίλων της ομάδας , το Club σε μία συμβολική κίνηση ενημερώνει ότι όσοι διαμένουν εκτός της πόλης της Κατερίνης καθώς και οι φοιτητές, άνεργοι και στρατιώτες (με την επίδειξη ταυτότητας, πάσο κτλ) θα μπορούν να προμηθευτούν τα εισιτήρια του αγώνα στην ίδια τιμή που ισχύει και για τα μέλη (7 ευρώ). Όλοι μαζί με μια φωνή!

Υ.Γ 1: Καλό θα ήταν όταν πρόκειται για παρουσία μας σε εκτός έδρας αγώνες οι υπεύθυνοι της ΠΑΕ να μας ρωτάνε πρώτα πριν ενημερώσουν οποιονδήποτε άλλον.

Υ.Γ 2: Το ΔΣ του Club απευθύνει προσωπική πρόσκληση στους μεγαλομετόχους της ΠΑΕ κ.κ.  Ντούμο, Ελευθεριάδη στα γραφεία του Club ώστε να συζητήσουμε για τα θέματα της αγαπημένης μας ομάδας. Δεν δαγκώνουμε… Ο διάλογος πιστεύουμε θα βοηθήσει. Το καλό του ΠΙΕΡΙΚΟΥ θέλουμε και μόνο.
ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΕΡΙΚΟ – ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΕΡΙΚΟ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΣ
PIERIKOS CLUB MELANOLEYKOI

Σ.Φ.Κ. "Ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ" - ΤΜΗΜΑ ΒΟΛΕΪ Νίκησαν στο "ντέρμπι" κορυφής οι Παγκορασίδες του Πιερικού


Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011 Αθλητισμός
Σ.Φ.Κ. ΠΙΕΡΙΚΟΣ-ΜΑΣ ΝΙΚΗ ΑΙΓΙΝΙΟΥ 3-0 (25-16, 25-18, 25-8)
Νικήτριες αναδείχθηκαν οι παίκτριες του Πιερικού στο ντέρμπι κορυφής του ομίλου στο πρωτάθλημα παγκορασίδων καθώς επικράτησαν με 3-0 σετ της ομάδας της Νίκης Αιγινίου και ανέβηκαν στην 1η θέση της βαθμολογίας που οδηγεί στα play off του πρωταθλήματος παγκορασίδων. Τα κορίτσια του Πιερικού παρότι αποτελούν τη μικρότερη σε ηλικία ομάδα του πρωταθλήματος έπαιξαν πολύ πειθαρχημένα με πολύ καλή τακτική σε σερβίς, επίθεση και μπλοκ, αλλά και με πολύ καλή άμυνα αφού πολύ δύσκολα "έσκαζε" μπαλιά στο έδαφος.
Με τρομερή αντεπίθεση η ομάδα του Πιερικού έδειξε ένα μέρος των πολύ μεγάλων δυνατοτήτων που έχει και που αποτελεί οδηγό για μελλοντικές μεγάλες επιτυχίες.
Η ομάδα του Πιερικού αν και αγωνίστηκε με ελλείψεις εντούτοις είναι τέτοιο το "βάθος" ως ομάδα που διαθέτει, αφού στις ακαδημίες προπονούνται ένας πολύ μεγάλος αριθμός παιδιών, που κέρδισε στο ντέρμπι εύκολα και τέθηκε επικεφαλής του ομίλου. Η τεχνική και τακτική κατάρτιση των κοριτσιών του Πιερικού είναι τέτοια που αποτελεί τον οδηγό για μεγάλες επιτυχίες.
Στο 1ο σετ η ομάδα του Πιερικού μπήκε δυνατά στο παιχνίδι, πήρε μια διαφορά από την αρχή του παιχνιδιού και την κράτησε ως το τέλος κερδίζοντας το εύκολα με 25-16.
Στο 2ο σετ είχαμε μια επανάληψη του 1ου σετ όπου τα κορίτσια του Πιερικού παίζοντας πολύ πειθαρχημένα δεν άφησαν περιθώρια αντίδρασης στην ομάδα του Αιγινίου και κέρδισαν και αυτό το σετ με 25-18.
Στο 3ο σετ είχαμε "παράσταση για ένα ρόλο" καθώς οι μικρές παίκτριες του Πιερικού με αυτόματο πιλότο κέρδισαν με 25-8 το σετ και 3-0 σετ το παιχνίδι. Είχαμε ένα εντυπωσιακό παίξιμο στο 3ο σετ από τα κορίτσια του Πιερικού που χειροκροτήθηκε απ’ όλους.
Με την νίκη αυτή η ομάδα του Πιερικού ανέβηκε στην 1η θέση της βαθμολογίας δυο αγωνιστικές πριν το τέλος του πρωταθλήματος, μιας θέσης που οδηγεί στα play-off για την κατάκτηση του πρωταθλήματος των παγκορασίδων.
Οι παγκορασίδες του Πιερικού συμπληρώνουν και αυτές με την πορεία τους την εκπληκτική δουλειά που γίνεται σε όλα τα τμήματα του Πιερικού αφού τα φετινά εντυπωσιακά αποτελέσματα αποτελούν αδιάψευστο μάρτυρα της φανταστικής πορείας όλων των τμημάτων του Πιερικού.
Η σύνθεση
Μάτιου Μ., Μάτιου Δ., Κωνσταντινίδου Π., Καραφουλίδου, Μαυρίδου, Γκουτζαμάνη, Τσιουτσιούλη, Μπατσίλα, Καλαϊτζή, Παπαδοπούλου, Τόσκα, Γκουτζιούλη, Στύλου.
Τα άλλα αποτελέσματα
1 ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ - ΜΑΣ ΝΙΚΗ ΑΙΓΙΝΙΟΥ 3-0
2 ΑΣ ΠΑΝΘΕΟΝ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ - ΓΑΣ ΑΡΧΕΛΑΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 0-3
Η βαθμολογία
1 ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 11-4 7
2 ΜΑΣ ΝΙΚΗ ΑΙΓΙΝΙΟΥ 9-5 7
3 ΓΑΣ ΑΡΧΕΛΑΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 7-6 6
4 ΑΣ ΠΑΝΘΕΟΝ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ 0-12 4
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Εάν και εσείς θέλετε να εγγράψετε το παιδί σας στο ομαδικό αυτό άθλημα που ασκεί το σώμα και καλλιεργεί το πνεύμα, με προπονητές-καθηγητές Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στο βόλεϊ, δοκιμασμένους παιδαγωγούς με αθλητική προσφορά στην πόλη μας, μπορείτε να απευθυνθείτε για περισσότερες πληροφορίες στους υπεύθυνους προπονητές-καθηγητές Φυσικής Αγωγής με πολυετή πείρα στο βόλεϊ, Σαρρή Κών/νο κιν. 6944995697 και Παναγιωτίδου Αικατερίνη κιν. 6948724752.

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Για το παιχνίδι της Κυριακής με τον ΠΑΣ Γιάννενα Πρωί προπονήθηκε χθες ο Πιερικός Τράβηγμα ο Πέντα, προπονήθηκε μόνος

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011    
Πρωινή ήταν η χθεσινή προπόνηση των ποδοσφαιριστών του Πιερικού στο πλαίσιο της εβδομαδιαίας προετοιμασίας τους για το δύσκολο παιχνίδι της Κυριακής με τον ΠΑΣ Γιάννενα για το πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής Κατηγορίας.
Μετά από τα δύο εκτός έδρας παιχνίδια, ο Πιερικός επιστρέφει στην έδρα του με αντίπαλο τον πρωτοπόρο και πολύ δυνατό και εκτός έδρας ΠΑΣ
 Γιάννενα που στα δέκα εκτός έδρας παιχνίδια έχει έξι νίκες τρεις ισοπαλίες και μόνο μία ήττα.
Οι παίκτες του Πιερικού αδικούνται πάρα πολύ από το αποτέλεσμα του τελευταίου εκτός έδρας αγώνα γιατί ήταν σαφώς ανώτεροι από τους αντιπάλους τους και δεν πήραν ούτε το βαθμό της ισοπαλίας που τον δικαιούνταν.
Στο παιχνίδι της Κυριακής είναι αποφασισμένοι να είναι όχι απλά καλοί αλλά να πάρουν και τη νίκη.
Η χθεσινή προπόνηση άρχισε με το καθιερωμένο ζέσταμα, ακολούθησαν διάφορες ασκήσεις τεχνικής με τη μπάλα και η προπόνηση ολοκληρώθηκε με διάφορες ασκήσεις δύναμης. Το απόγευμα οι παίκτες του Πιερικού είχαν ρεπό.
Ατομικό πρόγραμμα ο Μαρτσέλο Πέντα
Στο μεταξύ ο Πέντα που αποχώρησε στο πρώτο εικοσάλεπτο δεν προπονήθηκε χθες με τους συμπαίκτες του και ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα.
Το πρόβλημα του Πέντα είναι ένα τράβηγμα και εκτός απροόπτου θα προπονηθεί και σήμερα μόνος του ακολουθώντας και πάλι ατομικό πρόγραμμα.

ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΠΑΙΔΙΚΟ - ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΤΑΝΙΑΚΟ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 12.30 ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011  
Το Σάββατο 12 Φεβρουαρίου το ΠΑΙΔΙΚΟ αγωνίζεται στο πρωτάθλημα της ΕΠΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ με την Καλαμαριά στο γήπεδο της ΜΙΚΡΑΣ στις 12.30 π.μ

 Αναλυτικα το προγραμμα ....