Σελίδες

Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Στον Πιερικό - Άρχισε η προετοιμασία για το παιχνίδι του Σαββάτου Πιερικός – Δόξα Δράμας 15:00

Τετάρτη 13 Απριλίου 2011
Την πρώτη τους προπόνηση έκαναν χθες οι ποδοσφαιριστές του Πιερικού αρχίζοντας την προετοιμασία τους μετά την εκτός έδρας νίκη επί του Θρασύβουλου στην Αθήνα.
Η χθεσινή πρώτη προπόνηση είχιε δύο διαφορετικά προγράμματα. Οι παίκτες που έπαιξαν στο παιχνίδι της Δευτέρας, και μετά από πολύ καλή απόδοση νίκησαν με 2-1 τέρματα, έκαναν ένα πρόγραμμα αποκατάστασης το οποίο περιλάμβανε υδρομασάζ και σάουνα και έγινε στο ξενοδοχείο που αποσύρεται η ομάδα πριν από τα εντός έδρας παιχνίδια.
Όλοι οι άλλοι προπονήθηκαν κανονικά στο βοηθητικό και ακολούθησαν πρόγραμμα που περιείχε όλα τα στοιχεία.
Σήμερα θα γίνει νέα προπόνηση το απόγευμα στο βοηθητικό γήπεδο με τους ποδοσφαιριστές ν’ ακολουθούν ένα κοινό πρόγραμμα.

Δεν παίζει το Σάββατο ο Κοντέων
Ένας ποδοσφαιριστής που διανύει περίοδο λαμπρής απόδοσης, ο Πέτρος Κοντέων, θα είναι απών στο παιχνίδι με τη Δόξα Δράμας που θα γίνει το Σάββατο στο Δημοτικό Στάδιο Κατερίνης και θ’ αρχίσει στις τρεις το μεσημέρι.
Είναι ένα ακόμα δύσκολο παιχνίδι αλλά ο Πιερικός που είδαμε στα τελευταία παιχνίδια δεν φοβάται κανέναν αντίπαλο.
Και στο παιχνίδι του Σαββάτου ο Πιερικός είναι το μεγάλο φαβορί για τη νίκη χωρίς μ’ αυτό ν’ αγνοείται και η Δόξα που επίσης κάνει μια πολύ καλή πορεία στο πρωτάθλημα.

Το … ποδόσφαιρο στο μπάσκετ του Πιερικού Αρχελάου

Τετάρτη13 Απριλίου 2011
Σούλης Παπαδόπουλος: «Να προσελκύουμε τον κόσμο στα γήπεδα και ιδιαίτερα τους νέους»
Νίκος Θεοδοσιάδης: «Ο κόσμος στηρίζει έμπρακτα το μπάσκετ»
Γιώτης Σταματόπουλος: «Μου αρέσει πάρα πολύ αυτή η θετική ατμόσφαιρα που υπάρχει στο μπάσκετ»
Λάκης Παπαϊωάννου: «Εύχομαι κάθε επιτυχία και καλή συνέχεια στην ομάδα μας»

Αναμφισβήτητα είναι τιμή για το μπάσκετ του Πιερικού Αρχελάου, όταν στους αγώνες του είναι και εκπρόσωποι του πιερικού ποδοσφαίρου.

 Έτσι και στον αγώνα με τον Απόλλωνα Πατρών τίμησαν την τακτική γιορτή του μπάσκετ, όπως συνηθίζεται να αποκαλούνται οι αγώνες τα Σάββατα στην Κατερίνη (τελικά, έτσι είναι και στην πράξη), ήταν και ο Σούλης Παπαδόπουλος - προπονητής του Πιερικού, ο Νίκος Θεοδοσιάδης – βοηθός προπονητή στον Πιερικό, o Γιώτης Σταματόπουλος - προπονητής της ΑΕ Ποντίων και o Λάκης Παπαϊωάννου - παλαίμαχος ποδοσφαιριστής του Πιερικού, τεχνικός διευθυντής ακαδημιών της Άρσεναλ σε Ελλάδα και Κύπρο και περιφερειακός σύμβουλος στην Πιερία.
Όλοι έζησαν μια διαφορετική εικόνα, αφού εκείνη την ημέρα  εκτός από τον αγώνα, είχε τις ακαδημίες, την απονομή πλακέτας, τα μπαλέτα από το MAGIC SPORT CLUB στο ημίχρονο και το βασικό, χαμόγελα μέσα σε ένα χαρούμενο κλίμα που λείπει στις μέρες μας.
Μετά το τέλος του αγώνα, οι άνθρωποι του ποδοσφαίρου δήλωσαν:
Σούλης Παπαδόπουλος – προπονητής Πιερικού: «Νομίζω ότι ήταν ένα καλό παιχνίδι. Ο Πιερικός Αρχέλαος ήταν καλύτερος και η διαφορά των δύο πόντων τον αδικεί. Ήταν πλασματική και έπρεπε να κερδίσει με μεγαλύτερη διαφορά. Ήταν πάρα πολύ ωραία η ατμόσφαιρα που ζήσαμε με τον κόσμο και ιδιαίτερα μου έκανε εντύπωση που είχε πάρα πολλά παιδιά. Έτσι όπως είναι τώρα αθλητισμός, αυτό χρειάζεται πάρα πολύ. Δηλαδή να προσελκύουμε τον κόσμο στα γήπεδα και ιδιαίτερα τους νέους. Στο μπάσκετ γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια από τη διοίκηση και ιδιαίτερα από τον πρόεδρο. Εγώ έχω και μια στενή φιλία με τον προπονητή, τον Κώστα Σορώτο που είμαστε από την ίδια περιοχή και βρήκα την ευκαιρία να παρακολουθήσω τον αγώνα και πρέπει όταν έχουμε χρόνο, να παρακολουθούμε τους αγώνες του. Θεωρώ ότι είναι ένας ενιαίος σύλλογος με μας και να πρέπει να συσπειρώσουμε τον κόσμο γύρο μας».

Νίκος Θεοδοσιάδης – βοηθός προπονητή Πιερικού: «Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι φέτος συμπληρώνονται πενήντα χρόνια από την ίδρυση του Πιερικού και το γήπεδο που είναι γεμάτο εδώ, είναι για μας μια συμμετοχή του κόσμου στα γενέθλιά του.  Αυτό είναι πολύ σπουδαίο για μένα και σημαίνει ότι ο κόσμος στηρίζει έμπρακτα το μπάσκετ και γενικά την ομάδα. Γίνεται μια πολύ καλή προσπάθεια  από τη διοίκηση, τον προπονητή και τους παίκτες. Πιστεύω ότι αυτή η προσπάθεια θα έχει αίσιο τέλος, θα σωθεί άνετα η ομάδα και γενικά θα είναι μια πετυχημένη χρονιά για τον Πιερικό Αρχέλαο».

Γιώτης Σταματόπουλος – προπονητής ΑΕ Ποντίων: «Μου αρέσει πάρα πολύ αυτή η θετική ατμόσφαιρα που υπάρχει στο μπάσκετ. Έχουμε έρθει πολλές φορές εδώ με τον πρόεδρό μας  και παρακολουθούμε τους αγώνες. Υπάρχει μεγάλη στήριξη από τον κόσμο ο οποίος δημιουργεί μια χαρούμενη εικόνα και εύχομαι αυτό να γίνεται και στο ποδόσφαιρο. Είναι ένα μεγάλο παράδειγμα. Δεν ακούμε βρισιές ούτε για τους διαιτητής, ούτε για τον αντίπαλο. Υπάρχει μόνο υποστήριξη για την τοπική ομάδα  και γι΄ αυτό μου αρέσει ιδιαίτερα όταν βρίσκομαι εδώ».

Λάκης Παπαϊωάννου – παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Πιερικού, περιφερειακός σύμβουλος: «Συγχαρητήρια για τη νίκη. Αν και ήταν λίγο αγχωμένοι  προς το τέλος, αλλά τέλος καλό, όλα καλά. Εύχομαι κάθε επιτυχία και καλή συνέχεια στην ομάδα μας».

ΦΩΤΟ:
1.Στη μέση, ο Σούλης Παπαδόπουλος με τον Νίκο Θεοδοσιάδη 

2.Ο Γιώτης Σταματόπουλο

3. Ο Λάκης Παπαϊωάννου 

4.5 Και το μπαλέτο του MAGIC SPORT CLUB που μοίρασε ωραίες στιγμές στο ημίχρονο. Κάτι που δεν έχει το ποδόσφαιρο …



Οι αγώνες των ομάδων του
Πιερικού Αρχελάου και της Κατερίνη 2008 ΒΙΟΡΟΛ
για το Σάββατο 16 Απριλίου 2011 

Το αγωνιστικό πρόγραμμα των πρωταθλημάτων στα οποία συμμετέχουν οι ομάδες του Πιερικού Αρχελάου και της Κατερίνη 2008 ΒΙΟΡΟΛ το Σάββατο 16 Απριλίου 2011, έχει ως εξής:

-         Ανδρικό - Α2 εθνική κατηγορία – Β΄ γύρος, 8η αγωνιστική. Σάββατο 16.4.2011, γυμναστήριο Κραχτίδη Δράμας, ώρα 17,30 / ΚΑΟ Δράμας - ΣΦΚ Πιερικός Αρχέλαος.
-         Ανδρικό - Α΄ κατηγορία – Β΄ γύρος, τελευταία  αγωνιστική. Σάββατο 16.4.2011, γυμναστήριο Γουμένισσας, ώρα 18,00 / ΑΟΚ Γουμένισσας - ΣΦΚ Κατερίνη 2008 ΒΙΟΡΟΛ και
-         Κορασίδων - Β΄ γύρος, τελευταία αγωνιστική. Σάββατο 16.4.2011, γυμναστήριο Κατερίνης, ώρα 10,00 / ΣΦΚ Πιερικός Αρχέλαος -  ΑΟΚ Βεροίας.
ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ
http://sfkpierikos.blogspot.com/
/

ΓΚΟΛ Football League 12 4 2011 - ΠΑΣ - ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ 2-0 ΚΑΙ ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ - ΠΙΕΡΙΚΟΣ 1-2

Τετάρτη13 Απριλίου 2011

ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ
http://sfkpierikos.blogspot.com/

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Ομάδα από "ατσάλι" οι μελανόλευκοι - ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ - ΠΙΕΡΙΚΟΣ 1-2


Τρίτη 12 Απριλίου 2011 Αθλητισμός
Με "γκολάρες" του Άκη Πέτρου πήραν διπλό παραμονής στην Φυλή
Μεγάλη νίκη πέτυχε χθες ο Πιερικός στην Φυλή επικρατώντας του Θρασύβουλου με 2-1 τέρματα κάνοντας σημαντικό βήμα παραμονής στην κατηγορία και παράλληλα το καλύτερο "δώρο" στους Κατερινιώτες φίλους του ποδοσφαίρου για τα 50α γενέθλια του συλλόγου.
Το συγκρότημα του Σούλη Παπαδόπουλου ήταν ανώτερο από τον αντίπαλό του που επίσης "έπαιζε" την κατηγορία και έφτασε δίκαια σε μια μεγάλη νίκη με δυο τέρματα του Άκη Πέτρου από ισάριθμες εκτελέσεις στημένων φάσεων.
Από την Κατερινιώτικη ομάδα δεν υστέρησε κανείς όμως ο "χρυσός" σκόρερ και οι Δήμου, Κοντέων, Παπαγεωργίου ξεπέρασαν τον εαυτό τους με την χθεσινή τους εμφάνιση.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΚΟΛ
Στο 38' μετά από σέντρα του Πέντα από δεξιά, ο αφύλακτος Πέτρου στο δεύτερο δοκάρι έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα του Θρασύβουλου ανοίγοντας το σκορ 1 - 0.
Στο 41' σουτ του Παπαθανασίου από μακριά, μπλόκαρε ο Γουμάγιας.
Στο 46' σουτ του Πέντα, εν κινήσει, η μπάλα λίγο πάνω από την εστία του Σιδεράκη.
Στο 48' φάουλ του Λανγκλέ, η μπάλα πάνω από την εστία του Γουμάγια.
Στο 60' καλή κεφαλιά του Παπαζούδη, η μπάλα άουτ, ο διαιτητής υπέδειξε λαθασμένα κόρνερ.
Στο 64' με ωραίο δυνατό σουτ λίγο έξω από το ημικύκλιο, ο Φρίμπονγκ κάνει το 1-1 για το Θρασύβουλο.
Στο 70' σέντρα από αριστερά του Γιαζιτζόγλου, ο Πουλάκος με κεφαλιά έστειλε τη μπάλα άουτ.
Στο 81' γυριστό σουτ του Κοντέονα, μέσα από την περιοχή του Θρασύβουλου, η μπάλα άουτ.
Στο 87' ο Σιδεράκης "νίκησε" σε τετ α τετ τον Μιλόσκοβιτς και έστειλε τη μπάλα κόρνερ.
Στο 88' από εκτέλεση κόρνερ του Πέντα από δεξιά και...μέσω της πλάτης του Δήμου, ο Πέτρου και πάλι από το δεύτερο δοκάρι έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα του Σιδεράκη κάνοντας το 1-2.
Οι συνθέσεις
Θρασύβουλος (Άκης Μάντζιος)
Σιδεράκης, Παπαθανασίου, Ζώνας, Λανγκλέ, Παπαζούδης, Κατσίκης, Βασίλειου, Σκούρτης, Ζαχαρόπουλος (47' Μουστόγιαννης), Τσιμικλής (71' Μπακασέτας), Φρίμπονγκ.
Πιερικός (Σούλης Παπαδόπουλος)
Γουμάγιας, Παπαγεωργίου, Γιαζιτζόγλου, Δήμου, Πέτρου, Κοντέων, Πουρτουλίδης (71' Λόπεζ), Πέντα, Μιλόσκοβιτς, Γκουγκουλιάς (89' Κωνασταντινίδης), Πουλάκος (73' Καλαγκάνης).
ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ
http://sfkpierikos.blogspot.com/

Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Πιερικός Αρχέλαος – Απόλλων Πατρών 69-67 - Τιμητικές πλακέτες στον Κώστα Πετρόπουλο από τον Πιερικό Αρχέλαο και τον Σ.Φ.Ι.Π.

Kυριακή 10 Απριλίου 2011
Μέσα σε μια υπέροχη ατμόσφαιρα που δημιουργήθηκε από νωρίς το απόγευμα του Σαββάτου στο κλειστό γυμναστήριο της Κατερίνης, ο Πιερικός Αρχέλαος νίκησε με 69-67 τον Απόλλωνα Πατρών.
Στο γιορταστικό κλίμα συνέβαλαν οι εκατοντάδες αθλητές των ακαδημιών, η βράβευση του Κώστα Πετρόπουλου, παλιού άσσου του ελληνικού μπάσκετ, τα μπαλέτα από το γυμναστήριο MAGIC SPORT CLUB και βέβαια το χαμόγελο των φίλων του αθλήματος στην Πιερία.
Διαιτητές ήταν οι κ.κ. Πουρσανίδης, Νικολούλης και Σιμητόπουλος.
Τα δεκάλεπτα: 14-12, 34-25, 55-46, 69-67.
Οι συνθέσεις:
ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΑΡΧΕΛΑΟΣ (Σορώτος): Τσαϊτουρίδης, Μπεχλιβάνης 3, Γκογκίδης, Παπαχρήστος 9 (1), Δαμαλής, Τζερομάνοβς 12 (2), Νάνης 9 (3), Ιγκμπάβμποα 12, Μαλτέσιος 4, Ροδοστόγλου 11 (1), Σιβορότκα 9, Τσουκ.
ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ (Κοτσίρης): Καπερώνης, Ψαθάς 4, Ζαφείρης, Πετρόπουλος 14 (4), Θανόπουλος, Λιανός 9 (1), Κορωνίδης 8 (2), Δανιήλ, Μίλοβιτς 9 (1), Λυμπέρης, Πάντελιτς 21 (1).
Τα άλλα αποτελέσματα: Κόροιβος Αμαλιάδας-Πανερυθραϊκός 81-70, Ίκαροι Σερρών-Αρκαδικός 75-73, Παγκράτι-ΑΓΟ Ρεθύμνου 58-67, Αμύντας-ΚΑΟ Δράμας 88-84 (74-74 κ.α), Ολυμπιάδα Πάτρας-Ερμής Λαγκαδά 72-66, Νήαρ Ηστ-ΑΕΚ Άργους 63-64, Λαύριο-Πανελευσινιακός 73-82.
Η επόμενη αγωνιστική (23η, 16/4): ΚΑΟ Δράμας – ΣΦΚ Πιερικός Αρχέλαος.

ΦΩΤΟ: NIΚΟΣ ΓΚΙΜΠΗΣ

 

Τιμητικές πλακέτες στον Κώστα Πετρόπουλο από τον Πιερικό Αρχέλαο και τον Σ.Φ.Ι.Π.

                                                                                                                                         Καταχειροκροτήθηκε από τους φιλάθλους
Λίγο πριν την έναρξη του αγώνα μπάσκετ μεταξύ του Πιερικού Αρχελάου και του Απόλλωνα Πατρών, ο παλιός άσσος του ελληνικού μπάσκετ Κώστας Πετρόπουλος τιμήθηκε για την προσφορά του με αναμνηστική πλακέτα από τα Δ.Σ. του ΣΦΚ Πιερικός Αρχέλαος και του Συλλόγου Φίλων Ιστορίας Πιερικού.
Η εκδήλωση που την παρουσίασε ο Περικλής Χατζηγιάννης, ένας έμπειρος δημοσιογράφος, έγινε μέσα σε μια χαρούμενη ατμόσφαιρα και μάλιστα κατά την απονομή ο φιλοξενούμενος, πρώην διεθνής μπασκετμπολίστας και προπονητής εθνικών μας ομάδων, καταχειροκροτήθηκε από το πλήθος των φιλάθλων που για μια ακόμη φορά είχε γεμίσει ασφυκτικά το κλειστό γυμναστήριο της Κατερίνης.
Ο πρόεδρος του Πιερικού Αρχελάου Απόστολος Πόδας κατά την απονομή, ευχαρίστησε τον Κώστα Πετρόπουλο για την αποδοχή της πρόσκλησης και τον συνεχάρη για τη λαμπρή πορεία του στο ελληνικό μπάσκετ.
Την απονομή από το δραστήριο Σύλλογο Φίλων Ιστορίας Πιερικού έκανε ο παλιός μπασκετμπολίστας Γιώργος Πετρίδης.
Για την εκδήλωση αυτή στη Κατερίνη, ο Κώστας Πετρόπουλος ευχαρίστησε τόσο τους δύο συλλόγους, όσο και το φίλαθλο κόσμο που ήταν στον αγώνα.
Τέλος, πριν την αναχώρησή του για την Πάτρα, o Κώστας Πετρόπουλος δήλωσε: «Πρώτα θέλω να ευχαριστήσω τόσο την ομάδα για την τιμή που μου έκανε, όσο και το Σύλλογο Φίλων Ιστορίας του Πιερικού. Έχω πολύ καλές αναμνήσεις από την Κατερίνη και μάλιστα σ΄ αυτό το γυμναστήριο. Θυμάμαι ένα στρατιωτικό πρωτάθλημα το 1982 που είχα κάνει μια πολύ καλή εμφάνιση με ένα, όπως λένε, φανταστικό καλάθι. Ο Πιερικός Αρχέλαος είναι μία ομάδα που τιμάει το επαρχιακό μπάσκετ, όπως και ο Απόλλωνας Πατρών και σήμερα είναι μία μάχη μεταξύ δύο πολύ καλών ομάδων. Πιστεύω ότι το μπάσκετ έχει ανάγκη την επαρχία και η επαρχία έχει ανάγκη το μπάσκετ».
 Ο πρόεδρος του Πιερικού Αρχελάου Απόστολος Πόδας με τον Κώστα Πετρόπουλο

 
Ο Γιώργος Πετρίδης, εκπρόσωπος του Σ.Φ.Ι.Π., απονέμει την πλακέτα
Ο Κώστας Πετρόπουλος που έχει πολλούς φίλους στην Κατερίνη, με το Βασίλη Ταβαντζή, το Μόσχο Γιαλένιο, το Γιώργο Χελιδώνη και τον Απόστολο Πόδα
Παλιά φιλία και με το Νεμάνια Τσουκ
 ΦΩΤΟ: ΝΙΚΟΣ ΓΚΙΜΠΗΣ  (http://www.pierikosbc.gr/)

Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Στον Πιερικό Δεν προπονήθηκαν χθες Γκουγκουλιάς, Πουλάκος και Κωνσταντινίδης

Πέμπτη 7 Απριλίου 2011
Με προπόνηση που έγινε το πρωί συνεχίστηκε η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του Πιερικού για το εκτός έδρας παιχνίδι με τον Θρασύβουλο που θα γίνει τη Δευτέρα στην Αθήνα στο γήπεδο της Φυλής.
Η προπόνηση άρχισε με ζέσταμα μικρής χρονικής διάρκειας και συνεχίστηκε με διάφορες ασκήσεις τεχνικής με μπάλα σε δυάδες και πεντάδες και ακολούθησαν ασκήσεις με γρήγορες αλλά σίγουρες πάσες μεσαίων και μικρών αποστάσεων και ολοκληρώθηκε με τους παίκτες χωρισμένους σε δύο ομάδες με διάφορες ασκήσεις τακτικής που είχαν άμεση σχέση με το παιχνίδι της Δευτέρας. Η προπόνηση τελείωσε με την αποθεραπεία.
Μόνο ο Χατζής τιμωρημένος
Δεν προπονήθηκαν Γκουγκουλιάς Πουλάκος και Κωνσταντινίδης
Στη χθεσινή προπόνηση δεν πήραν μέρος οι τραυματίες Γκουγκουλιάς, Πουλάκος και Κωνσταντινίδης και είναι άγνωστο πόσοι και ποιοι θα είναι μέχρι τη Δευτέρα έτοιμοι για να τεθούν στη διάθεση του προπονητή κ. Παπαδόπουλου για το παιχνίδι της Δευτέρας. Πάντως κάνουν θεραπεία για να μπορέσουν να ξεπεράσουν το πρόβλημά τους. Σήμερα θα γίνει νέα προπόνηση και θα γίνει το απόγευμα. Μοναδικός τιμωρημένος για το παιχνίδι της Δευτέρας είναι  Χατζής που φυσικά δεν θα παίξει.

Η πρώτη συνέντευξη του προπονητή του Πιερικού, Σούλη Παπαδόπουλου "Τα βλέμματα στο παιχνίδι με τον Θρασύβουλο"


Πέμπτη 7 Απριλίου 2011 Αθλητισμός
Την πρώτη του συνέντευξη μετά από 14 ημέρες στον πάγκο των "Μελανόλευκων" έδωσε χθες ο προπονητής Σούλης Παπαδόπουλος.
Ο ίδιος αναφέρθηκε στην καλή συνεργασία που έχει με τους συνεργάτες, το τιμ της ομάδας, τη διοίκηση και τους δημοσιογράφους, κάνοντας μάλιστα ειδική αναφορά και στο φίλαθλο κόσμο του Πιερικού, ενώ υπογράμμισε πως "παρόλο το άγχος που έχω για να σώσω την ομάδα και γι' αυτό ήρθα, θέλω να κοιτάω και το μέλλον".<="" περισσότερο="" ακόμα="" μας,="" κοντά="" θέλουμε="" τον="" έτσι="" δουλέψεις.="" μπορείς="" εμπιστοσύνη,="" δείχνει="" σου="" κόσμος="" ο="" αν="" όλος.="" μένα="" παίκτες,="" τους="" υπέρ="" φώναζαν="" που="" βοηθούσε="" μας="" ευχαριστώ.="" πίεσε,="" δεν="" παιχνίδι,="" παίξουμε="" άφησε="" άγχωσε,="" ήρεμος,="" πολύ="" ήταν="" γύρισε="" λειβαδιά,="" τη="" με="" είναι="" ευχαρίστησε="">
Ο Σούλης Παπαδόπουλος
<="" κάτι="" διεκδικούν="" ομάδες="" τίποτα="" ζηλέψουμε="" έχουμε="" γήπεδο="" δείξουμε="" χαμηλά="" τόσο="" πιερικός="" βρίσκεται="" άδικα="" θέλαμε="" άνοδο.="" παλεύουν="" κόντρα="" παιχνίδι="" καλά="" κάναμε="" παρόλο="" τώρα="" είμαστε="" έτσι="" κατάσταση="" δύσκολη="">
Το καταφέραμε πολύ καλά στο ματς με τα Τρίκαλα που πετύχαμε μια πεντακάθαρη νίκη. Και με την Λειβαδιά καταφέραμε και ισοφαρίσαμε και αν είχαμε λίγο πιο καθαρό μυαλό θα μπορούσαμε τη νίκη, για να είμαστε πιο άνετα. Αν κερδίζαμε, κατά 80% θα είχαμε εξασφαλίσει την παραμονή μας. Κοιτάμε τώρα το επόμενο παιχνίδι με Θρασύβουλο.
Πέρυσι είχαμε πάρει 21 βαθμούς εκτός έδρας και φέτος μόλις 6. πρέπει να γίνουμε το ίδιο δυνατοί εκτός, όπως πέρυσι αλλά και όπως είμαστε στην έδρα μας. Δύσκολοι αντίπαλοι είναι οι Θρασύβουλος, Εθνικός Αστέρας και Πανθρακικός. Τελευταία αγωνιστική δεν θέλω να κυνηγάμε βαθμούς. Θα προσπαθήσουμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε για να παίξουμε καλύτερο ποδόσφαιρο, αν και μου άρεσε η ομάδα, ειδικά με την Λειβαδιά".
Ο Νίκος Θεοδοσιάδης
<="" άλλο="" ομάδα="" επιστρέψω="" έκαναν="" μου="" τιμή="" ελευθεριάδη="" -="" ντούμο="" διοίκηση="" παπαδόπουλο="" σούλη="">
11 χρόνια σαν ποδοσφαιριστής και επιστρέφω στην ομάδα που αγάπησα και τίμησα τη φανέλα της, μετά από εισήγηση του Σούλη, ενός προπονητή με νοοτροπία νικητή και με μεγάλες προσωπικές φιλοδοξίες. Πιστεύω θα έχουμε μεγάλη συνεργασία.
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω την διοίκηση της ΑΕ Ποντίων και προσωπικά τον πρόεδρο Θεόδωρο Παπαδόπουλο και τον προπονητή Γιώτη Σταματόπουλο που συναίνεσαν να έρθω στον Πιερικό".