Σελίδες

Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

ΠΙΕΡΙΚΟΣ: ΧΩΡΙΣ ΜΑΡΤΙΝΕΖ, ΠΕΝΤΑ ΜΕ ΚΕΡΚΥΡΑ, ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΘΑΝΟ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 16-1-2010


Δίχως τους Ντιέγκο Μαρτίνεζ και Μαρσέλο Πέντα καταστρώνει τα πλάνα του εν όψει του δευτεριάτικου παιχνιδιού με την Κέρκυρα ο Σούλης Παπαδόπουλος. Ο Κορυδαλλιώτης τεχνικός δε μπορεί να υπολογίζει στη συμμετοχή των δυο Αργεντινών καθώς έχουν δηλωθεί να εκτίσουν την ποινή που έχουν λόγω καρτών στο ματς με τους "Φαίακες". Οπωσδήποτε οι απουσίες των δυο "λάτιν" παικτών του Πιερικού είναι σημαντικές, όμως στην ομάδα υπάρχουν λύσεις για να καλυφθούν τα κενά κόντρα στους πρωτοπόρους του πίνακα, Κερκυραίους. Το ευχάριστο για τον Πιερικό είναι πως η ψυχολογία, μετά την πολύ καλή εμφάνιση κόντρα στον Παναθηναϊκό είναι στα ύψη και άπαντες δείχνουν πεισμωμένοι να φτάσουν στο "τρίποντο" τη Δευτέρα που θα τους βάλει για τα καλά στο "κόλπο" της ανόδου.
Χαλαρό πρόγραμμα και σήμερα.
Χωρίς ιδιαίτερη πίεση γυμνάστηκαν και σήμερα οι "μελανόλευκοι" για να μπορέσουν να αποκατασταθούν ύστερα από τον αγώνα της Τετάρτης με τους "πρασίνους". Μετά το καθιερωμένο ζέσταμα, τα σπριντάκια και το "κορόιδο", οι βασικοί του κυπέλλλου αποχώρησαν, ενώ οι υπόλοιποι έπαιξαν για λίγο δίτερμα υπό το βλέμμα του τεχνικού τιμ. Ξεχωριστά προπονήθηκαν οι τρεις που δεν υπολογίζονται, Καλλιμάνης, Μανουσαρίδης και Σουλίδης.
Ερωτηματικά για Θάνο.
Ο Τάσος Θάνος εξέτισε την ποινή του στον αγώνα κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό και τέθηκε στη διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, ένα μικροπρόβλημα όμως στους κοιλιακούς που τον ταλαιπωρεί θέτει εν αμφιβόλω τη συμμετοχή του στην δευτεριάτικη "μάχη". Ασφαλέστερα συμπεράσματα για την κατάσταση του επιθετικού του Πιερικού θα βγουν στην αυριανή προπόνηση που θα αρχίσει στις 11 το πρωί.
Δύσκολα για Ντεμπελέ.
Μπορεί ο Γκαρά Ντεμπελέ να επέστρεψε στις υποχρεώσεις του με τον Πιερικό εχθές, όμως η παρατεταμένη και χωρίς άδεια απουσία του από τις προπονήσεις των "μελανολεύκων" (έλειπε αναίτια από τις 28 Δεκεμβρίου) έχει βαρύνει πάρα πολύ το κλίμα για τον Γάλλο φορ και δεν αποκλείεται σύντομα να αποτελέσει παρελθόν από την ομάδα της Κατερίνης. Εξελίξεις αναμένονται μετά τον αγώνα με την Κέρκυρα. Πάντως, μέχρι να ξεκαθαρίσει το θέμα "Ντεμπελέ", ο νεαρός επιθετικός θα γυμνάζεται κανονικά με τους συμπαίκτες του.
Εμπλοκή με Ρέγιες, στην Ισπανία ο Σάντσες.
Δεν έχει ακόμη φτάσει η μπλε κάρτα του Ρέγιες, με αποτέλεσμα ο Ισπανός χαφ να μην υπολογίζεται προς το παρόν για τον επόμενο αγώνα από τον Σούλη Παπαδόπουλο. Εκφράζεται η αισιοδοξία ότι το θέμα θα λήξει αίσια για τον Πιερικό και μέχρι τη Δευτέρα ο παίκτης θα είναι σε θέση να αγωνιστεί κανονικά με τη φανέλα της ομάδας της Κατερίνης.
Όσον αφορά στον Σάντσες που δοκιμάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα στις προπονήσεις του Πιερικού, δεν υπάρχει μέχρι στιγμής κάποια εξέλιξη. Ο παίκτης βρίσκεται στην πατρίδα του, την Ισπανία και περιμένει την τελική απόφαση της πλευράς του Πιερικού.
(από katerinisport)

ΝΕΟΙ ΠΙΕΡΙΚΟΥ - Πρωτάθλημα Νέων Β’ Εθνικής - ΑΥΡΙΟ με την Κέρκυρα, ΣΤΙΣ 11 ΣΤΗΝ ΒΡΟΝΤΟΥ

ΣΑΒΒΑΤΟ 16-1-2010
Στο πανέμορφο ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΒΡΟΝΤΟΥΣ θα αγωνιστούν αύριο το πρωί στις 11.00. ΟΙ ΝΈΟΙ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ με την ομάδα της Κέρκυρας.
Η πορεία της ομάδας του Κώστα Μυστακίδη, εγγυάται οτι θα γίνει ένα πολύ καλό παιγνίδι, γιαυτό πρέπει οι φίλαθλοι της Πιερίας και ιδιάιτερα οι φίλαθλοι του Δήμου Δίου να δώσουν δυναμικο παρόν. Οι φίλαθλοι του ΣΟΠ και οι ΜΕΛΑΝΟΛΕΥΚΟΙ πρέπει και αυτοί να δώσουν βροντερό παρόν να συμπαρασταθούν στην ομάδα των Νέων, αφού ώς γνωστό η μεγάλη μας ομάδα αγωνίζεται την Δευτέρα ώς 18.00 στο Α ΔΑΚ.

Στη φωτογραφία ο προπονητής της Νέων Κ.Μυστακίδης




ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΒΡΟΝΤΟΥΣ:





http://athlitikipierias.blogspot.com/

Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ

Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2010

Σ.Φ.Κ. ΠΙΕΡΙΚΟΣ Π.Α.Ε.
Πλατεία Ελευθερίας 1 Κατερίνη
Τηλ: 23510 47850-1-2
Φάξ: 23510 47853
E-mail: pierikos@otenet.gr
Τ.Κ. 60100
www.pierikos.gr          

Κατερίνη:  15/ 01/ 2010
Δωρεάν προσκλήσεις για τον αγώνα του πρωταθλήματος με την Κέρκυρα την ερχόμενη Δευτέρα 18 Ιανουαρίου μοίρασε η ΠΑΕ Πιερικός το πρωί της Παρασκευής σε μαθητές της Κατερίνης. Αντιπροσωπεία ποδοσφαιριστών της ομάδας, με το γενικό αρχηγό Παναγιώτη Κωνσταντινίδη και τον έφορο Αχιλλέα Ιωακειμίδη, επισκέφτηκαν το 4ο Γυμνάσιο και το 2ο και 4ο Λύκειο Κατερίνης. Τους ποδοσφαιριστές υποδέχτηκαν ενθουσιασμένοι οι μαθητές των σχολείων της. Την αντιπροσωπεία των ποδοσφαιριστών αποτέλεσαν οι: Μαρτσέλο Πέντα, Ντιέγκο Μαρτίνεζ, Λουτσιάνο Όλγκουιν, Στάντον Φρέντερικς, Σάββας Εξουζίδης, Γιώργος Γκουγκουλιάς, Γιώργος Χατζηζήσης, Σάκης Παντελιάδης, Τάσος Παστός, Αχιλλέας Αγγελόπουλος, Γιώργος Τασίδης. Οι ποδοσφαιριστές της ομάδας στα πλαίσια της επίσκεψής τους στα σχολεία είχαν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν με τους μαθητές καθώς επίσης και να μοιράσουν αυτόγραφα.
Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στα πλαίσια της προσπάθειας που κάνει η ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ να βρεθεί κοντά στη νέα γενιά των φιλάθλων της ομάδας.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ 


ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ
http://sfkpierikos.blogspot.com/

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΙς 11 ΣΤΗ ΒΡΟΝΤΟΥ ΟΙ ΝΕΟΙ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15-1-2010
Την Κυριακή στις 11.00 το πρωί, στο αθλητικό Κέντρο της Βροντούς η ομάδα Νέων του Πιερικού υποδέχεται την αντίστοιχη της Κέρκυρας.
Η ομάδα του Κώστα Μυστακίδη, θα έχει αρκετές ελλείψεις, όμως και οι νεαροί που έχει στο ρόστερ η ομάδα,απέδειξαν ότι μπορούν να βοηθήσουν και να καταφέρουν να πάρουν τη νίκη, συνεχίζοντας έτσι τις πού καλές εμφανίσεις της ομάδος..Σήμερα η ομάδα θα προπονηθεί κανονικά στο γήπεδο της Νέας Εφέσσου.
ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ
http://sfkpierikos.blogspot.com/    

Β' Εθνική: Την Κέρκυρα υποδέχεται τη Δευτέρα ο Πιερικός ( 15/01/2010 )

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15-1-2010

Επέστρεψε χθες στις προπονήσεις ο Πιερικός στο βοηθητικό γήπεδο του Σταδίου μετά από 5 μέρες απουσίας του στην Αθήνα.
Η ομάδα του Πιερικού που πήρε τα εύσημα όλης της Ελλάδος στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό για το κύπελλο έδειξε ότι δίκαια συγκαταλέγεται στα φαβορί για την άνοδο στη Σούπερ Λίγκα.
Η εμφάνιση του Πιερικού στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό ήταν μια ακόμη καλή εμφάνιση σ’ ένα εκτός έδρας παιχνίδι της Κατερινιώτικης ομάδας που φέτος τα παει περίφημα μακριά από την έδρα της.
Ηταν μια παρουσία που χρειαζόταν ο Πιερικός σ’ αυτή την κρίσιμη καμπή του πρωταθλήματος απέναντι στον πρωτοπόρο της Σουπερ Λίγκα Παναθηναϊκό μετά τον τεχνητό θόρυβο που πήγαν να δημιουργήσουν εξωαγωνιστικοί παράγοντες προκειμένου να ανακόψουν την ξέφρενη πορεία του για τη Σούπερ Λίγκα.
Ηταν ένα ηχηρό μήνυμα προς πολλούς αποδέκτες και ο Πιερικός όρθωσε το ανάστημά του έδειξε τις μεγάλες δυνατότητές του και υποχρέωσε εχθρούς και φίλους να ομολογήσουν ότι δίκαια συγκαταλέγεται στα φαβορί της Β΄ Εθνικής για την άνοδο στη Λίγκα.


Χθες η προπόνηση έγινε σε δύο γκρουπ υπό την καθοδήγηση του Σούλη Παπαδόπουλου. Στο πρώτο γκρουπ μετείχαν οι παίκτες που αγωνίστηκαν στο παιχνίδι του κυπέλλου και στο δεύτερο όλοι οι υπόλοιποι παίκτες της ομάδας.
Το πρώτο γκρουπ έκανε μετά το καθιερωμένο ζέσταμα αποθεραπεία διάρκειας 2Χ10 λεπτών.
Από το παιχνίδι της Δευτέρας θα απουσιάζουν οι τιμωρημένοι Μαρτίνες και Πέντα που έχουν συμπληρώσει κάρτες.
Ο Θάνος επιστρέφει αφού εξέτισε την ποινή του στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκο.
Ταλαιπωρείται όμως από τους κοιλιακούς και η συμμετοχή του κρίνεται αμφίβολη.
Ενθαρρυντικό ήταν το ντεμπούτο του Κοντέων του νέου αποκτήματος του Πιερικού που πέτυχε μάλιστα και το γκολ της ισοφάρισης με φοβερή κεφαλιά στο παιχνίδι του κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό.
Ο Ισπανός Ρέγιες  δύσκολα θα παίξει με την Κέρκυρα αφού υπάρχει ακόμη το πρόβλημα με την κάρτα του.
Εν τω μεταξύ εμφανίστηκε στην Κατερίνη ο Γάλλος Ντεμπελέ που επέστρεψε από τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές του.
Η συμπεριφορά του εκθετει την ομάδα και ο ερχομός του στην Κατερίνη μετά μάλιστα από απουσία 17 ημερών κάνει τα πράγματα ακόμη πιο δύσκολα για τον ποδοσφαιριστή που πρόσφατα είχε ζητήσει συγνώμη για προηγούμενο παράπτωμά του.
Σήμερα η Διοίκηση θα φανεί τι μέλλει γενέσθαι με την περιπτωση του Ντεμπελέ.(Ο.Β)

Γράφει ο Βάνιας Κορωνίδης - Στον αγώνα Κυπέλλου Ελλάδας Με ποια ομάδα έπαιξε ο Παναθηναϊκός κ. Νιόπλια;

Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

ΑΚΟΥΣΑ αλλά και ΔΙΑΒΑΣΑ τις δηλώσεις του προπονητή του Παναθηναϊκού κ. Νίκου Νιόπλια και κυριολεκτικά έπεσα από τα σύννεφα.
Δεν ανέφερε ούτε καν το όνομα Πιερικός, την ομάδα δηλαδή που είχε αντίπαλο ο Παναθηναϊκός στον αγώνα για το Κύπελλο Ελλάδας.
Γιατί τέτοια απαξίωση σε μια ομάδα που έχει γράψει μια πολύ μεγάλη ιστορία στον ελληνικό ποδόσφαιρο κ. Νιόπλια;
Αν δεν γνωρίζετε φροντίστε να το μάθετε κ. Νιόπλια ότι ο Πιερικός είναι από τις επαρχιακές ομάδες που σέβονται και τιμούν όλοι όσοι ασχολούνται με το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Η Πιερία και ο Πιερικός κ. Νιόπλια να είστε βέβαιος ότι δεν έχουν ανάγκη της όποιας δικής σας αναφοράς στον Πιερικό και το Πιερικό ποδόσφαιρο. Η δεοντολογία όμως του προπονητή μιας μεγάλης ομάδας όπως είναι ο Παναθηναϊκός, δεν επιτρέπει τέτοια συμπεριφορά όχι μόνο στον Πιερικό αλλά όποιος και αν ήταν  αντίπαλος του Παναθηναϊκού σ’ έναν αγώνα Κυπέλλου μετά μάλιστα την πολύ καλή εμφάνιση που πραγματοποίησε ο αντίπαλός σας κ. Νιόπλια.
Ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού σε αντίθεση με τον κ. Νιόπλια όχι απλά αναφέρθηκε στον Πιερικό αλλά και τον συνεχάρη για την εμφάνισή του.
Συγκεκριμένα ο κ. Πατέρας είπε:
«… Πήραμε την πρόκριση απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα, όπως είναι ο Πιερικός και θέλω να συγχαρώ την ομάδα της Κατερίνης».
Να δούμε τώρα και τις δηλώσεις του κ. Νιόπλια:
«Αυτά τα παιχνίδια είναι από εκείνα τα παιχνίδια που πρέπει να δώσεις χρόνο συμμετοχής σε πολλά παιδιά, γιατί είμαστε ομάδα που παίζει συνέχεια και δεν υπάρχει χρόνος για φιλικά. Αυτό έχει ρίσκο, αφού αποκτάς φρεσκάδα, αλλά σίγουρα δεν έχουν αγωνιστικό ρυθμό. Έτσι, ενώ είχαμε καλό ξεκίνημα λόγω της φρεσκάδας από τα παιδιά, μετά την χάσαμε. Ένα μόνο ένα καλό εικοσάλεπτο, αλλά όσο μένει το ματς στην κόψη του ξυραφιού, μπορείς να την πατήσεις.
Ήμασταν καλύτεροι στο τελευταίο εικοσάλεπτο, χάναμε ευκαιρίες, φαινόταν ότι κάποια στιγμή θα πετύχουμε το γκολ. Είναι ο θεσμός των εκπλήξεων, όλοι το γνωρίζουμε».(ΤΟΠΙΚΗ)
ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ
http://sfkpierikos.blogspot.com/    

Πιερικός - Άρχισε χθες η προετοιμασία για το παιχνίδι με την Κέρκυρα Στην ομιλία του ο κ. Παπαδόπουλος αναφέρθηκε μόνο στον αγώνα με την Κέρκυρα

Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010


Την πρώτη τους προπόνηση έκαναν χθες οι ποδοσφαιριστές του Πιερικού αρχίζοντας την προετοιμασία τους για το παιχνίδι της Δευτέρας με την πρωτοπόρο Κέρκυρα που θα γίνει στο Δημοτικό Στάδιο Κατερίνης και θ’ αρχίσει στις 18:00.
Η συγκέντρωση των ποδοσφαιριστών ήταν προγραμματισμένη, και έγινε, στις δύο το μεσημέρι.

Όπως έχει καθιερώσει ο προπονητής του Πιερικού κ. Σούλης Παπαδόπουλος είχε ομιλία στους παίκτες του αλλά τη φορά αυτή δεν έκανε καμία αναφορά στο παιχνίδι που έγινε, αυτό με τον Παναθηναϊκό, αλλά αναφέρθηκε μόνο στο σπουδαίο παιχνίδι πρωταθλήματος με την πρωτοπόρο Κέρκυρα που θα γίνει στην Κατερίνη.
Η μόνη αναφορά που έκανε για το παιχνίδι Κυπέλλου ήταν η αδράνεια που έδειξαν οι παίκτες στα τελευταία λεπτά και δέχτηκε ο Πιερικός το δεύτερο γκολ, ένα γκολ που προήλθε από κάποιο λάθος.
Σούλης Παπαδόπουλος, προπονητής Πιερικού
«Όταν χάνεις σ’ ένα παιχνίδι, χάνεις»
Είναι γεγονός ότι ο Πιερικός στο παιχνίδι Κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό που έγινε στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας πραγματοποίησε πολύ καλή εμφάνιση και αντιμετώπισε τον πρωτοπόρο της Σούπερ Λίγκα σαν ίσος προς ίσον.
Οι ποδοσφαιριστές του Πιερικού με την πολύ καλή τους εμφάνιση ξύπνησαν παλιές ευχάριστες αναμνήσεις Πιερικού μεγαλείου και διεκδίκησαν τη νίκη – πρόκριση μέχρι το τελευταίο λεπτό της τετράλεπτης καθυστέρησης που δόθηκε.
Και όμως παρά την καλή τους απόδοση δεν άκουσαν τα εύσημα από τον προπονητή τους. Ο Σούλης Παπαδόπουλος δεν έμεινε στην καλή απόδοση αλλά στο ότι η ομάδα έχασε. Χαρακτηριστικά είπε:
«Όταν χάνεις σ’ ένα παιχνίδι, χάνεις».
Έγινε όμως εκτενής αναφορά στο παιχνίδι της Δευτέρας με τη Κέρκυρα και στο παιχνίδι αυτό επικέντρωσε την ομιλία του προς τους ποδοσφαιριστές και μεταξύ άλλων είπε:
«Παίζουμε με τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος και για μένα είναι ομάδα της Σούπερ Λίγκα έστω και αν μαθηματικά δεν έχει πετύχει την άνοδό της. Όλοι μας όμως βλέπουμε ότι του χρόνου θα είναι μια από τις ομάδες της Σούπερ Λίγκα.
Στο παιχνίδι της Δευτέρας μας δίνεται η ευκαιρία ν’ αποδείξουμε ότι είμαστε μια ανταγωνιστική ομάδα στο πρωτάθλημα. Στο παιχνίδι με την Κέρκυρα έχουμε δύο σημαντικές απουσίες, δεν παίζουν Μαρτίνεζ και Πέντα αλλά είδαμε στο προχθεσινό παιχνίδι (με Παναθηναϊκό) τρία – τέσσερα παιδιά που έπαιξαν, ότι πήγαν πάρα πολύ καλά και στη συνέχεια θα δώσουμε χρόνο συμμετοχής και σε παιδιά από την Πιερία».
Προπονήθηκε χθες ο Πιερικός
Με την παρουσία όλων των παικτών του, ακόμα και του γάλλου Γκαρά Ντεμπελέ, προπονήθηκε χθες ο Πιερικός αρχίζοντας την προετοιμασία του για το παιχνίδι πρωταθλήματος με την πρωτοπόρο Κέρκυρα που θα γίνει στην Κατερίνη τη Δευτέρα.
Η αποστολή του Πιερικού επέστρεψε στην Κατερίνη λίγο πριν από τις δύο τα μεσάνυχτα. Η προπόνηση έγινε σε δύο γκρουπ.
Στο ένα ήταν αυτοί που έπαιξα στον αγώνα Κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό που έγινε τη Τετάρτη το απόγευμα και στο άλλο γκρουπ όσοι δεν έπαιξαν ή είχαν μικρής χρονικής διάρκειας συμμετοχή.
Αυτοί που έπαιξαν ακολούθησαν ένα ελαφρό πρόγραμμα ενώ οι άλλοι κανονικό πρόγραμμα αλλά με ασκήσεις μόνο φυσικής κατάστασης,
Νωρίτερα προπονήθηκαν και οι τρεις Καλλιμάνης, Μανουσαρίδης και Σουλίδης ακολουθώντας και αυτοί άλλο πρόγραμμα.
Εξελίξεις στο θέμα Ντεμπελέ
Ήρθε χθες και προπονήθηκε
Εντελώς ξαφνικά και χωρίς να το περιμένει κανείς ο Ντεμπελέ παρουσιάστηκε χθες και προπονήθηκε με τους συμπαίκτες του. Μετά από είκοσι μέρες απουσίας η άδεια που του είχε δοθεί ήταν έξι μέρες, ο Ντεμπελέ επέστρεψε από την πατρίδα του τη Γαλλία παραβιάζοντας την άδεια που του είχε δοθεί κατά πολύ περισσότερο.
Για το θέμα του αναμένονται εξελίξεις και χθες στις επτά αργά το απόγευμα επρόκειτο να συναντηθεί με ανθρώπους της Διοίκησης για το όλο θέμα.
Τι ακριβώς θα συζητούσαν δεν έγινε γνωστό.
Η ΠΑΕ Πιερικός για τον Γκαρά Ντεμπελέ
«Είμαστε δυσαρεστημένοι από τη συμπεριφορά του»
Το κλίμα για τον έγχρωμο ποδοσφαιριστή του Πιερικού Γκαρά Ντεμπελέ δεν είναι και το καλύτερο.
Στη ΠΑΕ υπάρχει δυσαρέσκεια για την συμπεριφορά του και αυτό συζητήθηκε στη χθεσινή συνάντηση που έγινε στις επτά το απόγευμα στα γραφεία της ΠΑΕ Πιερικός στην οποία είπε τους λόγους της μακρόχρονης απουσίας του λόγω των εορτών.
Σήμερα ή αύριο θα αποφασίσει η Διοίκηση της ΠΑΕ Πιερικός για το μέλλον του γάλλου επιθετικού.(ΤΟΠΙΚΗ)
ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ
http://sfkpierikos.blogspot.com/