Σελίδες

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

Β ΕΘΝΙΚΗ - ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ - ΓΚΟΛ - 22Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ - ΒΙΝΤΕΟ

ΤΕΤΑΡΤΗ 24-2-2010

Πιερικός - Ρεπό χθες οι ποδοσφαιριστές του Πιερικού Σήμερα φιλικό με την ομάδα Νέων

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010
Δεν προπονήθηκαν χθες οι ποδοσφαιριστές του Πιερικού κάνοντας το ρεπό που συνήθως έχουν κάθε εβδομάδα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο Πιερικός δε παίζει Κυριακή αλλά τη Δευτέρα στο γήπεδο της Φυλής με το Θρασύβουλο. Το φιλικό με την ομάδα των Νέων θα γίνει σήμερα, στο οποίο θα παίξουν όσοι δεν έπαιξαν στο παιχνίδι πρωταθλήματος ενώ οι άλλοι θα προπονηθούν.
Δικαιολογημένα απών ο Εξουζίδης
Ένα προσωπικό του θέμα υποχρέωσε τον Εξουζίδη να μεταβεί στη Γερμανία. Για την απουσία του αυτή ζήτησε άδεια και του την έδωσε ο προπονητής του κ. Σούλης; Παπαδόπουλος.
Ο  Εξουζίδης αναμένεται να επιστρέψει αύριο και να μπει στο πρόγραμμα προετοιμασίας της ομάδας για το παιχνίδι της Δευτέρας. Αντίθετα είναι πολύ πιθανό να επιστρέψει στις προπονήσεις ο Ολγκίν.
Στα εκτός έδρας με Καρδίτσα και Εθνικό Αστέρα θα εκτίσει την ποινή του ο Μαρτίνεζ.
Η ηγεσία του ποδοσφαιρικού τμήματος σε συνεργασία με τον προπονητή της ομάδας κ. Σούλη Παπαδόπουλο δήλωσαν τα παιχνίδια στα οποία θα εκτίσει ο Ντιέγκο Μαρτίνεζ την ποινή των δύο αγωνιστικών που του έχει επιβληθεί επειδή συμπλήρωσε επτά κάρτες.
Τα παιχνίδια στα οποία θ’ απουσιάσει ο Μαρτίνεζ είναι με τη Αναγέννηση Καρδίτσας και τον Εθνικό Αστέρα που θα γίνουν στην Κατερίνη.(ΤΟΠΙΚΗ)

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

Σ.Φ.Κ. ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΤΜΗΜΑ ΒΟΛΕΪ - ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΤΩΝ PLAY OFF ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ Σ.Φ.Κ. ΠΙΕΡΙΚΟΣ – ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΣΚΥΔΡΑΣ 3-0

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010
Στον τελικό των play off πέρασαν οι άνδρες του Πιερικού όπου στον ημιτελικό του πρωταθλήματος Μακεδονίας κέρδισε μέσα στην Κατερίνη τον Αριστοτέλη Σκύδρας με 3-0 σετ και με συνολικές νίκες 3-0 είναι στον τελικό. Εκεί θα αντιμετωπίσει τον Αρίων Πτολεμαΐδας για να βγει ο πρωταθλητής Μακεδονίας που θα διεκδικήσει την άνοδο στην ΄Β Εθνική κατηγορία.
      Η ομάδα του Πιερικου μπήκε δυνατά στο παιχνίδι, προηγήθηκε στο 1ο σετ με 8-0 και 12-3 και τελικά πήρε το σετ με 25-14 παίζοντας ένα ολοκληρωτικό βόλεϊ μη αφήνοντας την ομάδα της Σκύδρας να αντιδράσει. Ήταν ένα σετ όπου οι παίκτες του Πιερικού έδειξαν ένα μέρος του μεγάλου ταλέντου τους και των τεράστιων δυνατοτήτων. Στο 2ο σετ οι παίκτες της Σκύδρας αντέδρασαν όσο μπορούσαν μην έχοντας τίποτα να χάσουν, ρισκάροντας σε όλους τους τομείς δυσκόλεψαν την ομάδα του Πιερικού αλλά τελικά οι παίκτες του Πιερικού πιο ψύχραιμοι πήραν το σετ με 27-25. Στο 3ο σετ η ομάδα του Πιερικού πήρε μια διαφορά από την αρχή, προηγήθηκε με 24-19 και τελικά πήρε το σετ με 25-22 και την νίκη με 3-0 σετ εξασφαλίζοντας την είσοδο τους στο τελικό των play off.
      Ο Πιερικός έδειξε παρότι διανύει την Τρίτη μόλις αγωνιστική χρονιά την μεγάλη δύναμη του στο χώρο του βόλεϊ της Μακεδονίας και όχι μόνο, αφού μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος Εφήβων είναι κοντά και στην κατάκτηση του πρωταθλήματος των Ανδρών. Έδειξε ο Πιερικός με την βάση που διαθέτει, την άριστη οργάνωση σε όλους τους τομείς ότι είναι μια ομάδα όπου το μέλλον της ανήκει, και είναι η ανερχόμενη δύναμη του βόλεϊ σε όλες της κατηγορίες. Ο μεγάλος αριθμός αγοριών και κοριτσιών που υπάρχουν στο τμήμα αποτελούν τα εχέγγυα για την υλοποίηση των μεγάλων στόχων όλου του τμήματος βόλεϊ του Πιερικού.
      Κορυφαίος του αγώνα ήταν ο Γρηγοριάδης Κ. ο οποίος τελείωσε όλες τις επιθέσεις και αποτέλεσε την δύναμη πυρός της ομάδας, ο Καλιακός Σ. όπου ήταν άψογος στην υποδοχή και στην άμυνα και οι Σαμαλής Θ. στην πάσα και Κρομύδας Π. στην επίθεση, χωρίς να υστερούν και οι υπόλοιποι παίκτες.

      Η σύνθεση: Σαμαλής Θ., Πάπας Κ., Γεωργόπουλος Αλ., Γρηγοριάδης Κ., Κρομύδας Π., Σουλής Κ., Καλιακός Σ., Χρυσικός Τ., Στεφανίδης Ν., Σαρρής Κ., Αλεξίου Γ., Αδαμίδης Στ., Γερομιχαλός Αθ.
Τα άλλα αποτελέσματα
ΑΡΙΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ- ΓΑΣ ΑΡΧΕΛΑΟΣ 3-1
Η διοίκηση και οι προπονητές του τμήματος βόλεϊ του Πιερικού ευχαριστούν θερμά τους αδερφούς ΚΟΥΤΣΙΜΑΝΗ και τις εταιρείες «NISSAN» «FORD» «SUBARU» «CHINA MOTORS» για την οικονομική ενίσχυση της ομάδας.
Εάν και εσείς θέλετε να εγγράψετε το παιδί σας στο ομαδικό αυτό άθλημα που ασκεί το σώμα και καλλιεργεί το πνεύμα, με προπονητές-καθηγητές Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στο βόλεϊ, δοκιμασμένους παιδαγωγούς με αθλητική προσφορά στην πόλη μας, μπορείτε να απευθυνθείτε για περισσότερες πληροφορίες στους υπεύθυνους προπονητές-καθηγητές Φυσικής Αγωγής με πολυετή πείρα στο βόλεϊ, Σαρρή Κών/νο κιν.6944995697 και Παναγιωτίδου Αικατερίνη κιν.6948724752.

Προπονήθηκε χθες ο Πιερικός - Τη Δευτέρα 1 Μαρτίου ο αγώνας Θρασύβουλου –Πιερικού

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010
Την πρώτη του προπόνηση για το εκτός έδρας παιχνίδι της προσεχούς Δευτέρας 1 Μαρτίου πραγματοποίησε χθες ο Πιερικός.
Η προπόνηση έγινε τι πρωί, ήταν ελαφράς μορφής και σ’ αυτήν πήραν μέρος όλοι οι ποδοσφαιριστές.
Δεν προπονήθηκαν ο νεαρός Νίκου λόγω τραυματισμού και ο Ολγκίν που ήταν όμως παρών στο γήπεδο. Σήμερα οι ποδοσφαιριστές του Πιερικού έχουν ρεπό. Από αύριο αρχίζει η εβδομαδιαία προετοιμασία των ποδοσφαιριστών για το παιχνίδι με το Θρασύβουλο.

ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΑΡΧΕΛΑΟΣ - Πρωταθλήματα ΕΚΑΣΚΕΜ

ΤΡΙΤΗ 23-2-2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Πρωταθλήματα ΕΚΑΣΚΕΜ
            
Ηρακλής Μελίκης - ΣΦΚ Κατερίνη 2008 ΒΙΟΡΟΛ 34 - 80
Στο ανδρικό πρωτάθλημα
Με 80-34 νίκησε η θυγατρική Κατερίνη 2008 ΒΙΟΡΟΛ το γηπεδούχο Ηρακλή στη γειτονική Μελίκη. Ο αγώνας ήταν για το ανδρικό πρωτάθλημα της Β΄κατηγορίας της ΕΚΑΣΚΕΜ
Στα 10λεπτα: 9-18, 18-33, 24-55, 34-80.
Διαιτητές ήταν οι κ.κ. Γιαμούζης Αρ. και Ξανθόπουλος Χρ.
Οι συνθέσεις:
ΗΡΑΚΛΗΣ ΜΕΛΙΚΗΣ (Ντόβας):  Τζουνόπουλος, Δάλλας 5, Κούκους 5(1), Χαλκίδης, Ζιάνας, Ντόβας 3, Πεχλιβανίδης 14(2), Γκόλιας, Παραπούρας, Ασλανίδης 2, Παπαζήση2, Παπαζήσης 5, Παπαοικονόμου.
ΚΑΤΕΡΙΝΗ 2008 ΒΙΟΡΟΛ.(Κασσομενάκης): Κολαξίδης 16, Ζορμπάς 8(1), Παυλίδης 4, Ντινόπουλος  6, Σαπίδης, Ταμουρίδης 23(5), Τσολογιάννης, Ζήσκας 13(1), Σφήκας 8(2), Νούρης 2.

Μ. Αλέξανδρος Αξιούπολης - ΣΦΚ Κατερίνη 2008 ΒΙΟΡΟΛ 60 - 64
Στο εφηβικό πρωτάθλημα
Στον αγώνα που έγινε για την τελική φάση του εφηβικού πρωταθλήματος στην Αξιούπολη Κιλκίς, η Κατερίνη 2008 ΒΙΟΡΟΛ νίκησε το Μέγα Αλέξανδρο με 64-60. Ήταν ένα πολύ ωραίο και συναρπαστικό παιγνίδι.
Στα 10λεπτα: 20-17, 36-34, 48-50, 60-64.
Διαιτητές ήταν οι κ.κ. Παπαγεωργίου και Καλέσης

Παρακίνηση αθλητών

ΤΡΙΤΗ 23-2-2010

 Σήμερα στις 10:14 π.μ. | Επεξεργασία Σημείωσης | Διαγραφή

Παρακίνηση αθλητών από τον προπονητή

Ο προπονητής πρέπει

1. να συναντάει και να συζητάει με κάθε αθλητή χωριστά

2. να ορίζει μαζί με τους αθλητές τους στόχους τους

3. να παρακολουθεί με τους αθλητές τη πραγματοποίηση των στόχων

4. να γνωρίζει τα συναισθήματα και τη γνώμη των αθλητών του

5. να γνωρίζει την ικανοποίηση του κάθε αθλητή από την προπόνηση

6. να τονίζει τη προσωπική βελτίωση του κάθε αθλητή

7. να προσέχει τον τρόπο επιβράβευσης και τιμωρίας των αθλητών

8. να προσπαθεί να αυξάνει την αυτοπεποίθηση των αθλητών

9. να αναγνωρίζει την πιθανότητα λάθους

10. οι αθλητές να γνωρίζουν τα αίτια για τις αποφάσεις του προπονητή

11. να βρίσκει κίνητρα για τη καλύτερη συμμετοχή σε κάθε προπόνηση

12. σε περίπτωση αμειβόμενων αθλητών να τεθούν συγκεκριμένα κριτήρια

caoch mistakidis ioannis






Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ - ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΠΑΙΔΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ

ΔΕΥΤΕΡΑ 22-2-2010
Μία όμορφη και ζεστή εκδήλωση - συγκέντρωση έγινε σήμερα στο SPORTS ARENA απο τους γονείς του προπαιδικού τμήματος του Πιερικού και τον υπεύθυνο έφορο του τμήματος κ Καλαιτζή Δημήτρη. Η προγραμματισμένη συνάντηση που έγινε με πρωτοβουλία του υπευθύνου του τμήματος, είχε ώς θέματα: 
"Γνωριμία των γονέων μεταξύ τους, συζήτηση για την πορεία του τμήματος, τα προβλήματα ακι ο προγραμματισμός για τα τουρνουά που πρέπει να συμετάσχει η ομάδα του ΠΡΟΠΑΙΔΙΚΟΥ για το ΠΑΣΧΑ αλλά και το καλοκαίρι."
Η συνάντηση και η συζήτηση κράτησε 2 ώρες, οι γονμείς εξέθεσαν την άποψή τους για την πορεία του τμήματος, είπαν τα προβλήματα που πρέπει να λυθούν, όπως το γηπεδικό, που θεωρείται βασικό πράοβλημα όλων των ετών.Εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την οργάνωση και τη δουλειά που γίνεται με τα παιδιά και υποσχέθηκαν ότι θα είναι κοντά και συμπαραστάτες και εικείνοι σε όποια προβλήματα υπάρχουν. Απο κοινού έγινε προγραμματισμός για την συμμετοχή του τμήματος σε ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΤΟΥΡΝΟΥΑ, καθώς επίσης και σε δύο καλοκαιρινά τουρνουά.Να σημειωθεί, ότι παρόντες ήταν οι γονείς όλων των παιδιών του τμήματος.
Απο πλευράς του υπευθύνου του τμήματος υπήρξε η υπόσχεση οτι το τμήμα θα συνεχίσει να λειτουργεί με την αγαστή συνεργασία όλων, εφόρου, γονεών και προπονητή..