Σελίδες

Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Πιερικός: Τέλος εποχής για τον Γιάννη Συμεωνίδη..η επιστολή..

Με επιστολή ανήγγειλε την αποχώρηση του ο προπονητής τερματοφυλάκων Γιάννης Συμεωνίδης. Ο έμπειρος γκολκίπερ δεν ανήκει πλέον..
στο τιμ των προπονητών της ομάδας της Κατερίνης και θέλησε να ευχαριστήσει όλους όσους συνεργάστηκε τα τελευταία τρία χρόνια παρουσίας του στον Πιερικό.
Η επιστολή του:
 

<<Αγαπητοί φίλοι του ΠΙΕΡΙΚΟΥ μας θα ήθελα να σας ενημερώσω μέσω αυτής της επιστολής μου την αποχώρηση μου από την ομάδα μας, την ομάδα που μεγάλωσα ανδρώθηκα και υπηρέτησα σαν παίκτης και προπονητής για πάνω από μια δεκαετία.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα για τα τελευταία 3 χρόνια μου σαν παίκτης και προπονητής τις διοικήσεις του Κώστα Παπαδόπουλου που με εμπιστευτήκαν σαν παίκτη στην αρχή και σαν προπονητή μετά και μου έδωσαν την ευκαιρία για μια καινούργια σελίδα στην καριέρα μου σαν προπονητή τερματοφυλάκων.
Τους προπονητές γυμναστές φροντιστές φυσιοθεραπευτές της ομάδας τα χρόνια αυτά φυσικά τους ποδοσφαιριστές και ειδικά τους τερματοφύλακες της ομάδας τα χρόνια αυτά που πραγματικά όλοι τους ήταν υπέροχοι πρώτα σαν χαρακτήρες και μετά σαν αθλητές και τέλος τον κόσμο της ομάδας που προσωπικά μου συμπαραστάθηκε στο ξεκίνημα της προπονητικής μου καριέρας.
Καλή αρχή στην ομάδα μας για τη νέα αγωνιστική περίοδο και μακάρι να καταφέρει να ξαναγίνει ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ που ξέραμε όλοι!!!!!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ>>
http://pieriasport.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: