Σελίδες

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Πιερικός Αρχέλαος – Απόλλων Καλαμαριάς 76 – 73


ΤΕΤΑΡΤΗ 17-2-2010
                       Πιερικός Αρχέλαος – Απόλλων Καλαμαριάς 76 – 73
Ακόμη ένα πολύ ωραίο παιγνίδι πραγματοποιήθηκε στην Κατερίνη. Έγινε ένας αγώνας που ξεσήκωσε για μια ακόμη φορά τις κερκίδες, αφού ο Πιερικός Αρχέλαος νίκησε, με δυσκολία βέβαια, το φιλοξενούμενο Απόλλωνα Καλαμαριάς με 76 – 73. Οι Θεσσαλονικείς ήρθαν στην Κατερίνη για να διεκδικήσουν ένα θετικό αποτέλεσμα, αλλά …το πείσμα των Κατερινιωτών για τη διατήρηση της πρώτης θέσης τους εμπόδισε.
Τα δεκάλεπτα: 11-14, 40-38, 60-57, 76-73.
Διαιτητές ήταν οι κ.κ. Μερτζάνης και Φακίτσας.
Οι συνθέσεις:
ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΑΡΧΕΛΑΟΣ (Γαλάνης): Τσαϊτουρίδης, Μητσάκης 19(3), Μόρφης, Νίτσιος, Παπαμιχαήλ, Βίλλας, Ράπτης 4, Γκογκίδης 8, Γκέρος, Ροδοστόγλου 15(2), Ψαρόπουλος 4, Τσουκ 26.
ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ (Γράψας): Γκαμούρας 14, Δημητρίου 13(3), Κλουντζός 10(2), Τζινόπουλος 5, Νάνης 18 (2), Θυμνιός 7, Βαλαβανίδης 3(1), Πάντσιος, Παπαθανασίου, Χατζατούροβ 3(1), Κουγιουμτζής, Μελίδης.
Στην επόμενη αγωνιστική (Κυριακή 21.2.2010): Κομοτηνή - Πιερικός Αρχέλαος.  Κλειστό γυμναστήριο Κομοτηνής, ώρα 5 μ.μ.
ΦΩΤΟ:


Μια πετυχημένη προσπάθεια του Μητσάκη.

Από τους πανηγυρισμούς των παικτών στο τέλος του αγώνα. 
 
Ο Νεμάνια Τσουκ υπογράφει στο συλλεκτικό ημερολόγιο που προμηθεύτηκαν μικροί φίλοι του Πιερικού Αρχελάου.

Καλά νέα για Ολγκίν στον Πιερικό

ΤΕΤΑΡΤΗ 17-2-2010
Οι παίκτες του Πιερικού πανηγυρίζουν το γκολ του Ολγκίν Η επιστροφή στις νίκες αποτελεί το στόχο του Πιερικού στο κυριακάτικο ματς με τον Ιωνικό. Ο τεχνικός της ομάδας της Μακεδονίας, Σούλης Παπαδόπουλος αντιμετωπίζει πρόβλημα με τον Παστό, ο οποίος είναι τιμωρημένος.

Αντίθετα, όλα δείχνουν ότι ο Ολγκίν θα είναι σε θέση να προσφέρει τις υπηρεσίες μιας και δείχνει να έχει ξεπεράσει τον τραυματισμό του στους προσαγωγούς.
Στο μεταξύ, το Γυμνάσιο και το λύκειο της Κονταριώτισσας θα επισκεφτούν την Παρασκευή οι ποδοσφαιριστές του Πιερικού προκειμένου να μοιράσουν δωρεάν προσκλήσεις στους μαθητές για τον αγώνα της Κυριακής με τον Ιωνικό.
Δεν είναι η πρώτη φορά που αντιπροσωπεία της ομάδας επισκέπτεται σχολεία της Πιερίας και δίνει την ευκαιρία στους μαθητές να γνωρίσουν από κοντά τους ποδοσφαιριστές του Πιερικού αλλά και να συζητήσουν θέματα του αθλητισμού και ειδικότερα του ποδοσφαίρου. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στη προσπάθεια που κάνει η ΠΑΕ να έρθει κοντά στη νέα γενιά φιλάθλων της Πιερίας.
Τέλος, η τιμή στα εισιτήρια του αγώνα ορίστηκε στα δέκα ευρώ.
SPORTS NEWS ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΙΕΡΙΑΣ
http://athlitikipierias.blogspot.com/

Π.Α.Ε. ΠΙΕΡΙΚΟΣ - Η ΝΕΑ ΙΣΤΟΛΕΣΙΔΑ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ - ΕΠΙΣΚΕΦΕΤΕ ΤΗΝ

ΤΕΤΑΡΤΗ 17-2-2010
ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ NEW ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!!
/pierikosfc.gr
Π.Α.Ε. Πιερικός
Βρίσκεστε στον επίσημο ιστότοτοπο της Π.Α.Ε. Πιερικός.  Μέσα από αυτές τις σιελίδες θα μπορείτε να παρακολουθείτε άμεσα και γρήγορα όλα τα τελευταία νέα από την Π.Α.Ε. Πιερικός, όπως βαθμολογία, σχόλια, Δελτία Τύπου, ανακοινώσεις, λεπτομερή στοιχεία για τον έμψυχο υλικό της ομάδας μας, σχέδια για το μέλλον και άλλα πολλά.
Ο ιστότοπος είναι υπό ριζική κατασκευή, ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση, σύντομα όλες οι ενότητες θα είναι διαθέσιμες.

Πιερικός - Ικανοποίηση για το Β΄ ημίχρονο Κανονικά προπονήθηκε χθες ο Πιερικός

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010
Ικανοποίηση στον Πιερικό για την καλή απόδοσή του στο εκτός έδρας δύσκολο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό Βόλου κυρίως στο Β΄ ημίχρονο.
Οι παίκτες του Πιερικού παρά το σε βάρος τους σκορ αντέδρασαν πολύ καλά και μπορούσαν με την εμφάνιση τους στο Β΄ Ημίχρονο να πάρουν και την ισοπαλία.
Το γεγονός μάλιστα ότι ο Πιερικός απέδωσε καλύτερα στο β΄ ημίχρονο  είναι ενδεικτικό  και της πολύ καλής αγωνιστικής του κατάστασης. Αν   μάλιστα αναλογιστούμε ότι στο γήπεδο του Β΄9ολου επικρατούσε και μια κατάσταση από την πλευρά των φιλάθλων όχι συνηθισμένη τότε η εμφάνιση των παικτών χαρακτηρίζεται πιο καλή.
Οι παίκτες του Πιερικού προπονήθηκαν χθες κανονικά μετά το ρεπό της δευτέρας με μοναδικό απόντα τον Ολγκίν λόγω τραυματισμού του, και γι’ αυτό άλλωστε αντικαταστάθηκε.
Οι παίκτες ξεκίνησαν όλοι μαζί με το ζέσταμα με ασκήσεις φυσικής κατάστασης και στη συνέχεια έγιναν διάφορες ασκήσεις με μπάλα σε περιορισμένο χώρο.
Όσοι έπαιξαν στο παιχνίδι έκαναν προπόνησης για εβδομήντα λεπτά και αποχώρησαν. Οι υπόλοιποι συνέχισαν  με παιχνίδι έξι εναντίον έξι για περίπου μισή ώρα και ακολούθησε η αποθεραπεία. Σήμερα θα γίνει νέα προπόνη (ΤΟΠΙΚΗ)

Μπάσκετ – Πρωτάθλημα Β’ Εθνικής Κατηγορίας

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010
Σήμερα στο Κλειστό της Κατερίνης, 17:00 - Πολύ καλό θέαμα και τη χαρά της νίκης - Πιερικός Αρχέλαος – Απόλλων Καλαμαριάς
Να συνεχίσει την ξέφρενη πορεία του κατακτώντας άλλη μία νίκη είναι ο μοναδικός στόχος του Πιερικού Αρχελάου στο σημερινό παιχνίδι με τον Απόλλωνα Καλαμαριάς.
Η ομάδα της πόλης μας είναι το αδιαφιλονίκητο φαβορί για τη νίκη που μάλιστα θα είναι το αποτέλεσμα μιας ακόμα πολύ καλής εμφάνισης από τις πάρα πολλές που πραγματοποίησε στο φετινό πρωτάθλημα.
Ο προπονητής του Πιερικού Αρχελάου κ. Γαλάνης φρόντισε να κρατήσει τους παίκτες του σε αγωνιστική ετοιμότητα με καθημερινές προπονήσεις αδιαφορώντας για την αργία της Καθαράς Δευτέρας αφού προπονήθηκαν και αυτή την ημέρα.
«Τα αγαθά κόποις κτώνται» έλεγαν οι σοφοί αρχαίοι μας πρόγονοι και αυτό τηρήθηκε με θρησκευτική ευλάβεια από τους παίκτες του Πιερικού Αρχελάου που ήταν παρόντες και στην προπόνηση της Καθαράς Δευτέρας.
Ο προπονητής της ομάδας με τη χθεσινή προπόνηση ολοκλήρωσε την προετοιμασία των παικτών του, τους οποίους περιμένει σήμερα το απόγευμα για το παιχνίδι με τον Απόλλωνα Καλαμαριάς. Οι παίκτες αυτοί είναι οι:
Παπαμιχαήλ, Μητσάκης, Μόρφης, Γκέρος, Δαμαλής, Βίλας, Ράπτης, Γκογκίδης, Θεολόγου, Ροδοστόγλου, Ψαρόπουλος, Τσουκ, Τσαϊτουρίδης και Νίτσιος.
Από τους παραπάνω θ’ αποκλειστούν δύο λίγο πριν από την έναρξη του παιχνιδιού.
Ο Πιερικός Αρχέλαος ήταν ο νικητής και του πρώτου γύρου με 71-64, στο παιχνίδι που έγινε στη Θεσ/νίκη.(ΤΟΠΙΚΗ)

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

Β ΕΘΝΙΚΗ - ΣΤΥΓΙΜΙΟΤΥΠΑ - ΓΚΟΛ - 21Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

ΔΕΥΤΕΡΑ 15-2-2010

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ - ΠΙΕΡΙΚΟΣ….(2-1)

altΗ πορεία του Ολυμπιακού Βόλου προς την  Superleague, συνεχίζεται, καθώς επικράτησε και του Πιερικού με 2-1. Ήταν η τρίτη συνεχόμενη νίκη για την ομάδα του Σάκη Τσιώλη που μείωσε την διαφορά από την πρώτη Κέρκυρα στους τρεις βαθμούς.

Από το ξεκίνημα του παιχνιδιού φάνηκαν οι διαθέσεις του γηπεδούχου Ολυμπιακού Βόλου καθώς μέσα στο πρώτο δεκάλεπτο είχε δύο καλές ευκαιρίες και ένα γκολ με τον Σολάκη. Ο Πιερικός μετά από ένα εικοσάλεπτο πίεσης ανέβηκε, ισορρόπησε το ......παιχνίδι αλλά δεν κατάφερε να δημιουργήσει αξιόλογες φάσεις στα καρέ του Κηπουρού.
Η εικόνα του ματς δεν άλλαξε στο δεύτερο ημίχρονο, με τους ερυθρόλευκους να πιέζουν και να δημιουργούν ευκαιρίες για το 2-0, κάτι που το πέτυχαν στο 59 με πολύ όμορφο σουτ του Καπετάνου που σημείωσε το δεύτερο συνεχόμενο τέρμα του, μετά το προηγούμενο ματς με την Ηλιούπολη. Η ομάδα του Σούλη Παπαδόπουλου μετά την πρώτη ώρα του παιχνιδιού ανέβηκε, πίεσε τον Ολυμπιακό και μείωσε στο 74’ σε 2-1 σκορ που ήταν και το τελικό καθώς οι Κατερινιώτες δεν μπόρεσαν στα υπόλοιπα λεπτά να κάνουν κάτι για να γλιτώσουν την πρώτη τους ήττα στο δεύτερο γύρο.
ΦΑΣΕΙΣ: Ο γηπεδούχος Ολυμπιακός Βόλου μπήκε πολύ δυνατά στο παιχνίδι και μόλις στο 2’ έχασε την πρώτη καλή ευκαιρία του στον αγώνα, με το σουτ του Ουμπίντες να αποκρούεται από τον Γουμάγια. Στο 5΄ ο Ουμπίντες έγινε δημιουργός καθώς έβγαλε την σέντρα στον Σολάκη που έπιασε την κεφαλιά και έστειλε την μπάλα λίγο έξω από το δεξί κάθετο δοκάρι του Γουμάγια. Στο 11’ ήρθε το γκολ για τους Βολιώτες απόρροια της πολύ καλής προσπάθειας του Ηλία Σολάκη. Ο Αμπράμοβιτς από δεξιά έκανε την σέντρα για τον επιθετικό του Ολυμπιακού Βόλου που απέφυγε τον Τασίδη και με αριστερό σουτ την έστειλε στα δίχτυα κάνοντας το 1-0 για την ομάδα του Σάκη Τσιώλη. Στο 30’ η σέντρα σουτ του Παντελιάδη πέρασε μόλις άουτ από το δοκάρι του Κηπουρού, ενώ στο 44’ ο αμυντικός του Πιερικού πρόλαβε τον Μόνχε πριν γίνει απειλητικός για την εστία του Γουμάγια.
Στην επανάληψη στο 59’ ο Κώστας Καπετάνος εφτά λεπτά μετά την είσοδο του στον αγωνιστικό χώρο πέτυχε το 2-0 για τον Ολυμπιακό Βόλου με ένα κεραυνό από τα 25 περίπου μέτρα και έδωσε προβάδισμα ασφαλείας για την ομάδα του Σάκη Τσιώλη. Μετά το γκολ ο Πιερικός πήρε τα ηνία του αγώνα και μείωσε στο 71’ σε 2-1 μετά από γκολ που σημείωσε ο Θάνος με κεφαλιά, μετά από σέντρα του Φρέντερικς.
ΓΚΟΛ: 1-0 (11’ Σολάκης- σουτ), 2-0 (59’ Καπετάνος – σουτ), 2-1 (71’ Θάνος –κεφ)
Ολυμπιακός Βόλου: Κηπουρός, Μπουλούτ, Λιαπάκης, Ζαραδούκας, Κόρμπος, Ψυχογιός, Ουμπίντες (77' Κοτίτσας) , Μόνχε (88' Αρβανίτης), Ροτζέριο, Σολάκης, Αμπράμοβιτς (52’ Καπετάνος)
Προπονητής: Σάκης Τσιώλης
Πιερικός: Γουμάγιας, Χατζηζήσης, Τασίδης, Παστός (67΄ Ρέγιες), Γιαζιτζόγλου(89' Γκουγκουλιάς), Μαρτίνεζ,  Παντελιάδης, Μακρής, Θάνος, Πέντα, Ολγκίν (35’ Φρέντερικς)
Προπονητής: Σούλης Παπαδόπουλος
Διαιτητής: Σέγκος (Εύβοιας)
Βοηθοί: Πάνος (Εύβοιας), Γκώνιας (Ανατ. Αττικής)
Κίτρινες: Ούμπιντες – Τασίδης, Παντελιάδης, Μακρής, Ρέγες
Κόκκινες: 
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Σάκης Τσιώλης (προπονητής Ολυμπιακού Βόλου): «Το σημερινό παιχνίδι ήταν για μας 3 πολύτιμοι βαθμοί σε μία κομβική στιγμή του πρωταθλήματος απέναντι σε μία ομάδα που ξεκίνησε με τους ίδιους στόχους με μας. Και ξέρουμε πολύ καλά πως η ομάδα με τον ερχομό του Σούλη Παπαδόπουλου έγινε ακόμη πιο επικίνδυνη και είναι το πρώτο παιχνίδι με το σημερινό της προπονητή που χάνει εκτός έδρας. Αυτό δείχνει και το βαθμό δυσκολίας του σημερινού αγώνα και  αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά, παρότι το γκολ που δεχτήκαμε οφειλόταν σε αδράνεια της άμυνας και του τερματοφύλακα και μπορούσαμε να το αποφύγουμε, για να κάνουμε τα πράγματα πιο εύκολα για μας. Η ικανότητα όμως που έχει ο Πιερικός να παλεύει τα παιχνίδια μέχρι το τελευταίο λεπτό αλλά και οι στημένες φάσεις μας έκαναν όλους, εμάς και τον κόσμο να έχουμε πολύ άγχος. Προχωράμε, παίρνουμε αυτούς τους 3 βαθμούς και το πιο σημαντικό από αυτήν την αγωνιστική είναι ότι δεν είμαστε μόνο εμείς που μας κυνηγάνε οι άλλες ομάδες και κυρίως ο ΟΦΗ αλλά υπάρχει και η Κέρκυρα. Και αυτό είχα πει στα παιδιά. όταν πήγαμε στην Κέρκυρα και κάναμε θετικό αποτέλεσμα ότι, θα πρέπει και η Κέρκυρα να ενδιαφερθεί για τις άλλες ομάδες κάτω από εμάς, όπως και οι άλλες ομάδες να ενδιαφερθούν και για την Κέρκυρα. Αυτό είναι το πιο θετικό της αγωνιστικής. Η προσοχή μας στρέφεται στο επόμενο παιχνίδι με τη Δράμα και απαιτείται ηρεμία και συγκέντρωση. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για μία ακόμη φορά στο φίλαθλο κόσμο του Ολυμπιακού Βόλου».
Σούλης Παπαδόπουλος (προπονητής Πιερικού): «Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό και στον άξιο συνάδελφο Σάκη Τσιώλη για τη νίκη. Νομίζω ότι έγινε ένα καλό παιχνίδι ανάμεσα σε δύο πολύ καλές και ποιοτικές ομάδες. Σίγουρα ο Ολυμπιακός Βόλου και η Κέρκυρα, όπως έχω ξαναπεί, είναι τα δύο φαβορί για τις δύο πρώτες θέσεις και από τη μεριά μας θα προσπαθήσουμε να μπούμε στην εξάδα και από εκεί να διεκδικήσουμε, αν είναι δυνατόν, την τρίτη θέση. Το πρωτάθλημα της β’ εθνικής είναι πάρα πολύ δύσκολο και εμείς δεν είχαμε ξεκινήσει καλά αλλά τον τελευταίο καιρό βρισκόμαστε σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και με όποιον αντίπαλο κι αν παίζουμε, προσπαθούμε να τον κερδίσουμε. Νομίζω ότι ο Ολυμπιακός Βόλου με τη βοήθεια του κόσμου μπήκε πολύ δυνατά στο πρώτο ημίχρονο και δίκαια κατάφερε και προηγήθηκε στο σκορ.  Στο δεύτερο ημίχρονο αν και νομίζω ότι ξεκινήσαμε καλύτερα, μείναμε πίσω με δύο γκολ μετά το καταπληκτικό γκολ του Καπετάνου. Παρόλα αυτά ρισκάραμε, πετύχαμε ένα γκολ και πιέσαμε όσο μπορούσαμε για να γυρίσουμε το παιχνίδι και να πάρουμε το βαθμό.  Δεν έχω κανένα παράπονο από τους παίκτες μου, προσπάθησαν πάρα πολύ, απλά ο Ολυμπιακός Βόλου είναι και καλή και ικανή ομάδα. Κοιτάμε το επόμενο παιχνίδι, όσο σημαντικό είναι αυτό, είναι και το προηγούμενο. Αυτό ακριβώς είχα πει και την περασμένη εβδομάδα και κάποιοι το πήραν αλλιώς. Με ξέρετε καλά στο Βόλο και μαζί πηγαίναμε τότε και κερδίζαμε παιχνίδια. Εγώ πρόσφερα στο Βόλο και αν δεν σωνόταν τότε ο Βόλος δεν θα ερχόταν στη συνέχεια ένας άξιος πρόεδρος όπως ήρθε και πήρε την ομάδα και σήμερα ο Βόλος είναι από τις ομάδες που τις ζηλεύουν πάρα πολλοί γιατί έχει και ικανή διοίκηση και ικανό προπονητή και ικανούς παίκτες και πάνω απ΄ όλα έναν υπέροχο κόσμο».
Ηλίας Σολάκης (παίκτης Ολυμπιακού Βόλου)Q «Θέλω να αφιερώσω τη σημερινή σπουδαία νίκη στον κόσμο και στους δύο ανθρώπους που ταλαιπωρούνται ακόμη από το πρώτο παιχνίδι μέσα στην Κατερίνη, όπως ενημερώθηκα από τους συμπαίκτες μου και σε αυτούς τους δύο ανθρώπους αφιερώνουμε κυρίως τη σημερινή νίκη μας. ΄Οσον αφορά το παιχνίδι είμαστε αρκετά καλοί, προηγηθήκαμε 2-0 στο σκορ και εκεί ίσως χαλαρώσαμε γιατί νομίζαμε ότι θα κερδίζαμε εύκολα το παιχνίδι. Θέλω να πω στον κόσμο ότι δεν μπορούμε να κερδίζουμε όλα τα παιχνίδια με 2-0 και 3-0. Σίγουρα έχουμε ποιοτική ομάδα αλλά το πρωτάθλημα είναι δύσκολο, υπάρχει πίεση, υπάρχει άγχος. Θέλουμε τον κόσμο δίπλα μας όπως ακριβώς βρίσκεται πλάι μας και μας βοηθάει σε κάθε παιχνίδι και πιστεύω ότι στο τέλος θα χαμογελάσουμε όλοι μαζί. Η ομάδα μας είναι πολύ ποιοτική, έχουμε καλούς παίκτες, καλό προπονητή, καλή διοίκηση και όλα αυτά φυσικά συνηγορούν στο να πάει η ομάδα ψηλά».
Θανάσης Παντελιάδης (παίκτης Πιερικού): «Σήμερα δεν ξεκινήσαμε καλά, ο Ολυμπιακός Βόλου μπήκε καλύτερα στον αγώνα και προηγήθηκε. Στη συνέχεια ισορροπήσαμε το παιχνίδι και ενώ πιέζαμε ήρθε ένα πολύ ωραίο γκολ του Καπετάνου. Δεν παρατήσαμε το παιχνίδι, βάλαμε ένα γκολ και πιστεύω ότι στο τέλος είχαμε την υπεροχή αλλά παίζαμε απέναντι σε μία ομάδα που λογικά του χρόνου θα βρίσκεται στη Σούπερ Λίγκ. Να δώσω συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου για την προσπάθεια, κοιτάμε το επόμενο παιχνίδι και θα πάμε για τη νίκη».