Σελίδες

Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Πέμπτη, 18 Φεβρουάριος 2010 
Καλό ζέσταμα, ανοίγματα, ασκήσεις συναρμογής και κοροϊδάκι (5-2) περιελάμβανε η σημερινή προπόνηση από την οποία απουσίαζαν πέντε παίκτες. Οι Πέντα και Ολγκίν υποβλήθηκαν σε μαγνητική τομογραφία, ο πρώτος λόγω ενόχλησης που έχει στον ώμο και ο δεύτερος στον προσαγωγό. Από ίωση ταλαιπωρείται ο Κωνσταντινίδης. Εκτός προπονήσεων παραμένει και ο Νίκου λόγω της ρήξης έσω πλαγίου συνδέσμου που υπέστη την προηγούμενη εβδομάδα κατά τη διάρκεια προπόνησης. Τέλος δεν προπονήθηκε ούτε ο Παστός λόγω ενόχλησης στο γόνατο. Να σημειωθεί ότι ο εν λόγω παίκτης θα είναι εκτός αποστολής στον αγώνα με τον Ιωνικό λόγω συμπλήρωσης καρτών.
Αύριο η προπόνηση είναι προγραμματισμένη για τις 14:00.
*
Το Γυμνάσιο και το Λύκειο της Κονταριώτισσας θα επισκεφτούν την Παρασκευή (19/02/2010) το πρωί οι ποδοσφαιριστές του Πιερικού προκειμένου να μοιράσουν δωρεάν προσκλήσεις στους μαθητές για τον αγώνα της Κυριακής με τον Ιωνικό.
Δεν είναι η πρώτη φορά που αντιπροσωπεία της ομάδας επισκέπτεται σχολεία της Πιερίας και δίνει την ευκαιρία στους μαθητές να γνωρίσουν από κοντά τους ποδοσφαιριστές του Πιερικού αλλά και να συζητήσουν θέματα του αθλητισμού και ειδικότερα του ποδοσφαίρου.  Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στη προσπάθεια που κάνει η ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ να έρθει κοντά στη νέα γενιά φιλάθλων της Πιερίας.
*
Η ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ενημερώνει ότι η τιμή του εισιτηρίου στον αγώνα ΠΙΕΡΙΚΟΣ-ΙΩΝΙΚΟΣ θα είναι 10€. Υπενθυμίζεται ότι για τους μαθητές η είσοδος στο γήπεδο είναι δωρεάν.
*
Οι διαιτητές της αναμέτρησης ΠΙΕΡΙΚΟΣ-ΙΩΝΙΚΟΣ για την 22η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Β' εθνικής:
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Φ. Φωτιάδης (Καστοριάς)
Α’ ΒΟΗΘΟΣ: Χ. Κουρομπίλια (Καρδίτσας)
Β’ ΒΟΗΘΟΣ: Τ. Ναλμπάντης (Κιλκίς)
4Ος ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Στ. Μαντάκης (Ημαθίας)
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ: Κ. Ζανετίδης (Δωδεκανήσου)
*
Η ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ενημερώνει τους εκπροσώπους των  ΜΜΕ ότι στον εντός έδρας αγώνα  ΠΙΕΡΙΚΟΣ-ΙΩΝΙΚΟΣ για την 22η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Β’ Εθνικής θα ισχύει λίστα με τα ακριβή στοιχεία των δημοσιογράφων που καλύπτουν τον αγώνα, με βάση την οποία θα επιτρέπεται η είσοδος στα δημοσιογραφικά θεωρία.
Για τη διαπίστευσή  σας καλέστε στο 6948 830675 (ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ)

Πιερικός Αρχέλαος

ΠΕΜΠΤΗ 18-2-2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Την Κυριακή στην Κομοτηνή στις 5 το απόγευμα.
Κομοτηνή - Πιερικός Αρχέλαος
Δηλώσεις για τον αγώνα με την Καλαμαριά
                                                                                  
● Για μια ακόμη φορά αποδείχθηκε ότι δεν υπάρχει αγώνας που να είναι εύκολος στο πρωτάθλημα της Β΄ εθνικής κατηγορίας. Όλα τα παιγνίδια έχουν την ίδια βαρύτητα, όπως αυτό την Κυριακή που ο Πιερικός Αρχέλαος αγωνίζεται στις 5 το απόγευμα στην Κομοτηνή με τον τοπικό ΓΑΣ.

Πάντως, τον αγώνα της Τετάρτης με την Καλαμαριά όσοι φίλαθλοι -και από τις δύο ομάδες- τον παρακολούθησαν απόλαυσαν θέαμα και αγωνία και όσοι δεν ήταν…έχασαν.
. Για τον αγώνα της Τετάρτης με την Καλαμαριά, μετά τη λήξη του οι Δημήτρης Γαλάνης – προπονητής, Βαγγέλης Κουλακιώτης – βοηθός προπονητή και Μιχάλης Παπαμιχαήλ – καλαθοσφαιριστής, δήλωσαν στους δημοσιογράφους τα εξής:
Δ. Γαλάνης: «Το παιγνίδι όπως περιμέναμε ήταν και πολύ δύσκολο και πολύ σκληρό. Η Καλαμαριά είναι και πολύ καλή ομάδα και δεν είχε τίποτε να χάσει. Δεν μπορούμε να πούμε άλλα γι΄ αυτό το παιγνίδι γιατί μας περιμένει ένα εξίσου σημαντικό την Κυριακή. Κοιτάμε το επόμενο παιγνίδι».
Β. Κουλακιώτης: «Το παιγνίδι ήταν αρκετά δύσκολο και ξέραμε ότι θα αντιμετωπίσουμε αυτή την ομάδα. Είχαμε δει ότι έχει βελτιωθεί με την έλευση του νέου προπονητή που δούλεψε αρκετά καλά στο θέμα της άμυνας και από ότι φάνηκε, συγκριτικά με τα άλλα παιγνίδια, έδωσε μεγάλη βαρύτητα στο παιγνίδι αυτό. Εμείς δεν είχαμε βρει το ρυθμό και πιστεύω ότι ήταν οριακό το παιγνίδι, αλλά παρόλα αυτά βρήκαμε το κουράγιο στο τέλος και καταφέραμε με δύο σωστές επιθέσεις να πάρουμε τη διαφορά που χρειάζεται και να νικήσουμε στον αγώνα».
Μ. Παπαμιχαήλ: «Καταρχήν ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι για μας, καθώς ο αντίπαλος είναι μια πολύ καλή ομάδα και συγχρόνως κατέβηκε να παίξει χωρίς να έχει να χάσει κάτι. Εμείς θέλαμε πολύ αυτή τη νίκη και είμαστε χαρούμενοι που την κατακτήσαμε, έστω και με αυτόν τον δύσκολο τρόπο. Κοιτάμε τώρα το ματς με την Κομοτηνή, την Κυριακή, το οποίο είναι και αυτό επικίνδυνο. Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμη και ευελπιστούμε να έχουμε ανάλογη συνέχεια. Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κόσμο της ομάδας για τη θερμή συμπαράσταση του και να ευχηθώ να συνεχίσει με τον ίδιο τρόπο και ακόμη πιο δυναμικά, ως το τέλος της σεζόν».
● Από τους τυχερούς ήταν και οι μικροί φίλαθλοι που όχι μόνο χάρηκαν και πανηγύρισαν τη νίκη, αλλά στο τέλος του αγώνα πήραν αυτόγραφα στα ημερολόγια από τους αγαπημένους τους παίκτες.
● Τέλος, οι ομάδες του Πιερικού Αρχελάου και Κατερίνη 2008 το Σαββατοκύριακο, για τα πρωταθλήματα της ΕΚΑΣΚΕΜ, έχουν τους παρακάτω αγώνες:
-                     Ανδρικό / Β΄ κατηγορία - B΄ γύρος, 3η αγωνιστική. Σάββατο 20.2.2010, γυμναστήριο Μελίκης, ώρα 16,00 / Ηρακλής Μελίκης - ΣΦΚ Κατερίνη 2008 ΒΙΟΡΟΛ.
-                     Εφηβικό / Τελική φάση, Α΄ γύρος, 3η αγωνιστική. Κυριακή 21.2.2010, γυμναστήριο Αξιούπολης, ώρα 12,00 / Αλέξανδρος Αξιούπολης - ΣΦΚ Κατερίνη 2008 ΒΙΟΡΟΛ και
-                     Παιδικό / Τελική φάση, Α΄ γύρος, 1η αγωνιστική. Κυριακή 21.1.2010, γυμναστήριο Κατερίνης, ώρα 12,00 / ΣΦΚ Πιερικός Αρχέλαος – ΑΟΚ Βεροίας.
ΦΩΤΟ:
Βαγγέλης Κουλακιώτης: «Το παιγνίδι ήταν αρκετά δύσκολο και ξέραμε ότι θα αντιμετωπίσουμε αυτή την ομάδα».
Μιχάλης Παπαμιχαήλ: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κόσμο της ομάδας για τη θερμή συμπαράσταση του και να ευχηθώ να συνεχίσει με τον ίδιο τρόπο και ακόμη πιο δυναμικά, ως το τέλος της σεζόν».
Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ Νίκος Παπαζιώγας με τον Αλέξανδρο Γιουμίδη - αστυνομικό και πρόεδρο του Δημοτικού Ωδείου, στη διάρκεια του ημιχρόνου.
Και ο αντιδήμαρχος Κατερίνης Γιώργος Ίτσιος έδωσε την παρουσία του στον αγώνα με την Καλαμαριά, δηλώνοντας στο τέλος του παιγνιδιού την ικανοποίησή του για το  αποτέλεσμα.
Ο τακτικός φίλαθλος του Πιερικού Αρχελάου Αντώνης Καλλιφατίδης – οδοντίατρος, με το μικρό του γιο συμμετέχουν στη χαρά της νίκης. 
 

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Πιερικός Αρχέλαος – Απόλλων Καλαμαριάς 76 – 73


ΤΕΤΑΡΤΗ 17-2-2010
                       Πιερικός Αρχέλαος – Απόλλων Καλαμαριάς 76 – 73
Ακόμη ένα πολύ ωραίο παιγνίδι πραγματοποιήθηκε στην Κατερίνη. Έγινε ένας αγώνας που ξεσήκωσε για μια ακόμη φορά τις κερκίδες, αφού ο Πιερικός Αρχέλαος νίκησε, με δυσκολία βέβαια, το φιλοξενούμενο Απόλλωνα Καλαμαριάς με 76 – 73. Οι Θεσσαλονικείς ήρθαν στην Κατερίνη για να διεκδικήσουν ένα θετικό αποτέλεσμα, αλλά …το πείσμα των Κατερινιωτών για τη διατήρηση της πρώτης θέσης τους εμπόδισε.
Τα δεκάλεπτα: 11-14, 40-38, 60-57, 76-73.
Διαιτητές ήταν οι κ.κ. Μερτζάνης και Φακίτσας.
Οι συνθέσεις:
ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΑΡΧΕΛΑΟΣ (Γαλάνης): Τσαϊτουρίδης, Μητσάκης 19(3), Μόρφης, Νίτσιος, Παπαμιχαήλ, Βίλλας, Ράπτης 4, Γκογκίδης 8, Γκέρος, Ροδοστόγλου 15(2), Ψαρόπουλος 4, Τσουκ 26.
ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ (Γράψας): Γκαμούρας 14, Δημητρίου 13(3), Κλουντζός 10(2), Τζινόπουλος 5, Νάνης 18 (2), Θυμνιός 7, Βαλαβανίδης 3(1), Πάντσιος, Παπαθανασίου, Χατζατούροβ 3(1), Κουγιουμτζής, Μελίδης.
Στην επόμενη αγωνιστική (Κυριακή 21.2.2010): Κομοτηνή - Πιερικός Αρχέλαος.  Κλειστό γυμναστήριο Κομοτηνής, ώρα 5 μ.μ.
ΦΩΤΟ:


Μια πετυχημένη προσπάθεια του Μητσάκη.

Από τους πανηγυρισμούς των παικτών στο τέλος του αγώνα. 
 
Ο Νεμάνια Τσουκ υπογράφει στο συλλεκτικό ημερολόγιο που προμηθεύτηκαν μικροί φίλοι του Πιερικού Αρχελάου.

Καλά νέα για Ολγκίν στον Πιερικό

ΤΕΤΑΡΤΗ 17-2-2010
Οι παίκτες του Πιερικού πανηγυρίζουν το γκολ του Ολγκίν Η επιστροφή στις νίκες αποτελεί το στόχο του Πιερικού στο κυριακάτικο ματς με τον Ιωνικό. Ο τεχνικός της ομάδας της Μακεδονίας, Σούλης Παπαδόπουλος αντιμετωπίζει πρόβλημα με τον Παστό, ο οποίος είναι τιμωρημένος.

Αντίθετα, όλα δείχνουν ότι ο Ολγκίν θα είναι σε θέση να προσφέρει τις υπηρεσίες μιας και δείχνει να έχει ξεπεράσει τον τραυματισμό του στους προσαγωγούς.
Στο μεταξύ, το Γυμνάσιο και το λύκειο της Κονταριώτισσας θα επισκεφτούν την Παρασκευή οι ποδοσφαιριστές του Πιερικού προκειμένου να μοιράσουν δωρεάν προσκλήσεις στους μαθητές για τον αγώνα της Κυριακής με τον Ιωνικό.
Δεν είναι η πρώτη φορά που αντιπροσωπεία της ομάδας επισκέπτεται σχολεία της Πιερίας και δίνει την ευκαιρία στους μαθητές να γνωρίσουν από κοντά τους ποδοσφαιριστές του Πιερικού αλλά και να συζητήσουν θέματα του αθλητισμού και ειδικότερα του ποδοσφαίρου. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στη προσπάθεια που κάνει η ΠΑΕ να έρθει κοντά στη νέα γενιά φιλάθλων της Πιερίας.
Τέλος, η τιμή στα εισιτήρια του αγώνα ορίστηκε στα δέκα ευρώ.
SPORTS NEWS ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΙΕΡΙΑΣ
http://athlitikipierias.blogspot.com/

Π.Α.Ε. ΠΙΕΡΙΚΟΣ - Η ΝΕΑ ΙΣΤΟΛΕΣΙΔΑ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ - ΕΠΙΣΚΕΦΕΤΕ ΤΗΝ

ΤΕΤΑΡΤΗ 17-2-2010
ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ NEW ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!!
/pierikosfc.gr
Π.Α.Ε. Πιερικός
Βρίσκεστε στον επίσημο ιστότοτοπο της Π.Α.Ε. Πιερικός.  Μέσα από αυτές τις σιελίδες θα μπορείτε να παρακολουθείτε άμεσα και γρήγορα όλα τα τελευταία νέα από την Π.Α.Ε. Πιερικός, όπως βαθμολογία, σχόλια, Δελτία Τύπου, ανακοινώσεις, λεπτομερή στοιχεία για τον έμψυχο υλικό της ομάδας μας, σχέδια για το μέλλον και άλλα πολλά.
Ο ιστότοπος είναι υπό ριζική κατασκευή, ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση, σύντομα όλες οι ενότητες θα είναι διαθέσιμες.

Πιερικός - Ικανοποίηση για το Β΄ ημίχρονο Κανονικά προπονήθηκε χθες ο Πιερικός

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010
Ικανοποίηση στον Πιερικό για την καλή απόδοσή του στο εκτός έδρας δύσκολο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό Βόλου κυρίως στο Β΄ ημίχρονο.
Οι παίκτες του Πιερικού παρά το σε βάρος τους σκορ αντέδρασαν πολύ καλά και μπορούσαν με την εμφάνιση τους στο Β΄ Ημίχρονο να πάρουν και την ισοπαλία.
Το γεγονός μάλιστα ότι ο Πιερικός απέδωσε καλύτερα στο β΄ ημίχρονο  είναι ενδεικτικό  και της πολύ καλής αγωνιστικής του κατάστασης. Αν   μάλιστα αναλογιστούμε ότι στο γήπεδο του Β΄9ολου επικρατούσε και μια κατάσταση από την πλευρά των φιλάθλων όχι συνηθισμένη τότε η εμφάνιση των παικτών χαρακτηρίζεται πιο καλή.
Οι παίκτες του Πιερικού προπονήθηκαν χθες κανονικά μετά το ρεπό της δευτέρας με μοναδικό απόντα τον Ολγκίν λόγω τραυματισμού του, και γι’ αυτό άλλωστε αντικαταστάθηκε.
Οι παίκτες ξεκίνησαν όλοι μαζί με το ζέσταμα με ασκήσεις φυσικής κατάστασης και στη συνέχεια έγιναν διάφορες ασκήσεις με μπάλα σε περιορισμένο χώρο.
Όσοι έπαιξαν στο παιχνίδι έκαναν προπόνησης για εβδομήντα λεπτά και αποχώρησαν. Οι υπόλοιποι συνέχισαν  με παιχνίδι έξι εναντίον έξι για περίπου μισή ώρα και ακολούθησε η αποθεραπεία. Σήμερα θα γίνει νέα προπόνη (ΤΟΠΙΚΗ)

Μπάσκετ – Πρωτάθλημα Β’ Εθνικής Κατηγορίας

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010
Σήμερα στο Κλειστό της Κατερίνης, 17:00 - Πολύ καλό θέαμα και τη χαρά της νίκης - Πιερικός Αρχέλαος – Απόλλων Καλαμαριάς
Να συνεχίσει την ξέφρενη πορεία του κατακτώντας άλλη μία νίκη είναι ο μοναδικός στόχος του Πιερικού Αρχελάου στο σημερινό παιχνίδι με τον Απόλλωνα Καλαμαριάς.
Η ομάδα της πόλης μας είναι το αδιαφιλονίκητο φαβορί για τη νίκη που μάλιστα θα είναι το αποτέλεσμα μιας ακόμα πολύ καλής εμφάνισης από τις πάρα πολλές που πραγματοποίησε στο φετινό πρωτάθλημα.
Ο προπονητής του Πιερικού Αρχελάου κ. Γαλάνης φρόντισε να κρατήσει τους παίκτες του σε αγωνιστική ετοιμότητα με καθημερινές προπονήσεις αδιαφορώντας για την αργία της Καθαράς Δευτέρας αφού προπονήθηκαν και αυτή την ημέρα.
«Τα αγαθά κόποις κτώνται» έλεγαν οι σοφοί αρχαίοι μας πρόγονοι και αυτό τηρήθηκε με θρησκευτική ευλάβεια από τους παίκτες του Πιερικού Αρχελάου που ήταν παρόντες και στην προπόνηση της Καθαράς Δευτέρας.
Ο προπονητής της ομάδας με τη χθεσινή προπόνηση ολοκλήρωσε την προετοιμασία των παικτών του, τους οποίους περιμένει σήμερα το απόγευμα για το παιχνίδι με τον Απόλλωνα Καλαμαριάς. Οι παίκτες αυτοί είναι οι:
Παπαμιχαήλ, Μητσάκης, Μόρφης, Γκέρος, Δαμαλής, Βίλας, Ράπτης, Γκογκίδης, Θεολόγου, Ροδοστόγλου, Ψαρόπουλος, Τσουκ, Τσαϊτουρίδης και Νίτσιος.
Από τους παραπάνω θ’ αποκλειστούν δύο λίγο πριν από την έναρξη του παιχνιδιού.
Ο Πιερικός Αρχέλαος ήταν ο νικητής και του πρώτου γύρου με 71-64, στο παιχνίδι που έγινε στη Θεσ/νίκη.(ΤΟΠΙΚΗ)