Σελίδες

Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

play off -"Λευκή" ισοπαλία στην Κατερίνη - Πιερικός - ΟΦΗ 0-0 - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ - φωτο -Η ΠΡΩΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΔΕΥΤΕΡΑ 24 ΜΑΙΟΥ 2010
Φάση από τον αγώνα Πιερικός - ΟΦΗΙσόπαλο χωρίς τέρματα έληξε το παιχνίδι του Πιερικού με τον ΟΦΗ για την πρώτη αγωνιστική των πλέι οφ. Οι παίκτες των δύο ομάδων έδωσαν ό,τι είχαν και δεν είχαν στον αγωνιστικό χώρο προκειμένου να φτάσουν στη νίκη, όμως καμμία δεν κατάφερε να φτάσει στο γκολ.
Το παιχνίδι είχε ρυθμό και ήταν καλό ποιοτικά. Ο Πιερικός είχε περισσότερες ευκαιρίες στο πρώτο μέρος αλλά ο ΟΦΗ είχε την πιο σημαντική καθώς στο 33' και σε φάση διαρκείας, ο Ογκουνσότο επιχείρησε σουτ, το οποίο σταμάτησε στο δοκάρι του τερματοφύλακα Γουμάγια.
Το ματς ισορροπούσε σε τεντωμένο σχοινί σε όλη του τη διάρκεια με τις δύο ομάδες να διατηρούν την υπεροχή ανά διαστήματα και να προσπαθούν να μεταφέρουν το παιχνίδι προς την αντίπαλη περιοχή. Ωστόσο, οι Κρητικοί ήταν αυτοί που... πατούσαν καλύτερα στο γήπεδο εντούτοις δεν πήραν κάτι περισσότερο από το βαθμό της ισοπαλίας.
Πιερικός (Σούλης Παπαδόπουλος): Γουμάγιας, Χατζηζήσης, Τασίδης, Εξουζίδης, Γιαζιτζόγλου, Παντελιάδης, Μακρής (76' Φρέντερικς), Μαρτίνεζ, Πέντα (88' Γκουγκουλιάς), Θάνος, Ολγκίν (64' Ρέγες).
ΟΦΗ (Γιώργος Παράσχος): Βεζυρίδης, Κιάσσος, Πίτσος, Μπερτίν, Νατσούρας, Κάλαϊτζιτς, Κατσικογιάννης (67' Ζορμπάς), Πόποβιτς, Κωνσταντινίδης, Αγρίτης (83' Βλόνταρτσικ), Ογκουνσότο (90' Σταυρακάκης). 
Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ
Γιώργος Παράσχος (τεχνικός ΟΦΗ): Έγινε ένα πολύ καλό παιχνίδι, και οι 2 ομάδες παλέψανε μέχρι το τέλος με πολύ πάθος για να μπορέσουν να πάρουν τη νίκη. Μπορεί να αισθανόμαστε λίγο πικραμένοι γιατί δημιουργήσαμε αρκετές ευκαιρίες, δε μπορέσαμε όμως να φτάσουμε στο γκολ. Νομίζω όμως ότι ο Πιερικός μπορεί να σε προβληματίσει γιατί έχει ψηλά παιδιά και μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνος σε πλάγια και στημένες φάσεις. Μακάρι να διατηρήσουμε την σημερινή απόδοση και το ρυθμό που είχαμε και να τερματίσουμε πρώτοι. Εύχομαι καλή συνέχεια στον Σούλη Παπαδόπουλο και στον Πιερικό. Γενικά έμεινα ικανοποιημένος. Είχαμε να αντιμετωπίσουμε μια ομάδα που ξέρει να αμύνεται πάρα πολύ καλά, έχει όμως και εμπειρία στον επιθετικό τομέα. Περιορίζοντας τα ατού του Πιερικού, και προσέχοντας τις στημένες φάσεις, το μοναδικό που μας έλειψε ήταν το γκολ. Σημαντικό και καθοριστικό είναι το παιχνίδι της Τετάρτης, που αν το κερδίσουμε θα έχουμε τον πρώτο λόγο. Δεν έχουμε ακόμη την απαραίτητη διάρκεια, ο ρυθμός μας στο παιχνίδι όμως έχει αλλάξει σημαντικά.
Σούλης Παπαδόπουλος: Έγινε ένα πάρα πολύ καλό παιχνίδι. Και οι δυο ομάδες παίξανε μέχρι το τέλος για τη νίκη. Και οι δυο ομάδες θέλανε να κερδίσουνε, αλλά και να μη χάσουν. Εμείς όταν ξεκινήσανε τα play off ήμασταν τελευταίοι, και ο ΟΦΗ πρώτος. Αυτή τη στιγμή ο ΟΦΗ είναι πρώτος, μαζί όμως με τον Πανσερραϊκό ενώ εμείς έχουμε πιάσει τον Εθνικό. Δε θέλω να παρεξηγηθώ με αυτό που θα πω γιατί φυσικά παίζουμε μόνο για τον εαυτό μας. Αν και οι άλλες ομάδες κάνουν ό,τι κι εμείς σήμερα, νομίζω ότι μπορεί να υπάρξει πάρα πολύ μεγάλο ενδιαφέρον σε αυτά τα play off και μέχρι το τελευταίο παιχνίδι οι ομάδες να διεκδικούν την άνοδο. Το επόμενο παιχνίδι με τον Εθνικό είναι πολύ σημαντικό. Αν καταφέρουμε να το κερδίσουμε μπορεί να πάμε στην Κρήτη για να παίξουμε ένα παιχνίδι για το ποιος θα ανεβεί κατηγορία. Όπως είδατε κι ο Πιερικός είναι πάρα πολύ δυνατός. Στη διάρκεια του πρωταθλήματος χάσαμε δυο φορές από τον ΟΦΗ, ήμασταν όμως καλύτεροι από αυτόν. Ο ΟΦΗ σήμερα ήταν καλύτερος κι από τα δυο αυτά παιχνίδια. Φανταστείτε όμως πόσο καλύτεροι ήμασταν εμείς που δε χάσαμε. Συγχαρητήρια στον κόσμο και μεγάλο μπράβο στους παίκτες μου. Αν ήταν άλλη ομάδα, ίσως στο τελευταίο δεκάλεπτο ο ΟΦΗ να μας σκότωνε. Παρ'όλα αυτά στα τελευταία λεπτά ψάξαμε το γκολ. Ο ΟΦΗ βέβαια είχε δυο μεγάλες ευκαιρίες νωρίτερα, στη φάση με το δοκάρι αλλά και τη διπλή απόκρουση του Γουμάγια. Όσο για τις στημένες φάσεις, μπορεί να ήμασταν δυνατοί, αλλά πολύ δυνατός ήταν και ο ΟΦΗ σήμερα, ειδικά στα επιθετικά στημένα με τον Πόποβιτς. Από τη στιγμή που η διαφορά έμεινε στους 3 πόντους, αν ο ΟΦΗ φέρει μια ισοπαλία εντός έδρας, νομίζω ότι θα ανεβεί ο Πιερικός, εκτός αν μας κερδίσει στην Κρήτη. Επιπλέον πιστεύω θα κερδίσουμε άλλα παιχνίδια εμείς. Κανείς δε ξέρει τι θα γίνει. Ο ΟΦΗ ήταν πρώτος, τώρα όμως είναι μαζί με τον Πανσερραϊκό με τον οποίο παίζει την Τετάρτη. Όσο για τον κόσμο, φανταστείτε που θα ήμασταν αν ήταν μαζί μας, όπως σήμερα. Αν είχαμε σήμερα 300-400 άτομα, ο ΟΦΗ πιστεύω ότι θα κέρδιζε. Αν θέλετε τη γνώμη μου στην Κρήτη, ας μη χρίζεται ο ΟΦΗ φαβορί γιατί θα αγχωθεί. Για μένα φαβορί είναι ο Πιερικός. Είπαν ότι μπήκαμε στα play off απλά για να συμμετάσχουμε, όμως είδατε σήμερα ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Έχουμε φιλοδοξίες και θα παλέψουμε μέχρι το τέλος. Μακάρι και οι υπόλοιποι να παίξουν έτσι κόντρα στον ΟΦΗ. Όταν θα τελειώσουν τα play off, αν δεν είμαστε πρώτοι θα είμαστε δεύτεροι. Ο ΟΦΗ έχει την τύχη να έχει τον Γιώργο Παράσχο που είναι ένας έμπειρος προπονητής. Στο παιχνίδι με τον Πανσερραϊκό που είναι εντελώς διαφορετικό παιχνίδι, ο ΟΦΗ θα έχει τη στήριξη του κόσμου αλλά και περισσότερο άγχος.
Παναγιώτης Ζορμπάς (ποδοσφαιριστής ΟΦΗ): Σήμερα έγινε ένα καλό παιχνίδι. Στο α' μέρος ήμασταν καλύτερο και πιο επικίνδυνοι. Χάσαμε 4-5 σημαντικές ευκαιρίες, παίξαμε δυνατά, για τη νίκη, αλλά δε μπήκαν οι ευκαιρίες. Πρέπει να συνεχίσουμε για να πάρουμε νίκες στα επόμενα παιχνίδια. Όσο για το ματς με τον Πανσερραϊκό, δεν έχουμε άγχος καθόλου. Το σημαντικό είναι να πάρουμε τα παιχνίδια στην έδρα μας, και από κει και πέρα, ό,τι χρειάζεται εκτός. Ο Πιερικός έπαιξε αρκετά καλά, μακάρι να παίξει και στα επόμενα παιχνίδια έτσι, ώστε να κοντράρει και τις άλλες ομάδες.
Ρέγιες Βερντέχο (ποδοσφαιριστής Πιερικού): Παίξαμε ένα καλό παιχνίδι με τον ΟΦΗ, μια καλή και δυνατή ομάδα με έμπειρους παίκτες. Νομίζω ότι ο βαθμός είναι καλός. Τώρα πρέπει να πάμε στον Εθνικό και να κερδίσουμε. Είναι όλα τα παιχνίδια σημαντικά, προς το παρόν όμως, σκεφτόμαστε όμως μόνο το ματς με τον Εθνικό.

Κερδισμένοι Πανσερραϊκός και Θρασύβουλος
Νέο ενδιαφέρον απέκτησε η μάχη για την άνοδο στη Σούπερ Λίγκα μετά τα αποτελέσματα της πρώτης αγωνιστικής των πλέι οφ. Ο Πανσερραϊκός... έπιασε στην πρώτη θέση τον ΟΦΗ και πολλά θα ξεκαθαρίσουν στο μεταξύ τους παιχνίδι την Τετάρτη στο Ηράκλειο.
Στα πλέι άουτ, ο Θρασύβουλος μπορεί να αισθάνεται λίγο πιο άνετα μετά την επιτυχία του σε βάρος του Ιωνικού.
H βαθμολογία των πλέι οφ
ΟΦΗ 4
Πανσερραϊκός 4
Εθνικός 1
Πιερικός 1
Η βαθμολογία των πλέι άουτ
Θρασύβουλος 5
Δόξα Δράμας 3
Ιωνικός 1
Ρόδος 1
(ΠΗΓΕΣ:novasports.gr,katerinisport,ΚΡΑΧΤΗΣ)

Σάββατο 22 Μαΐου 2010

ΠΑΜΠΙΕΡΙΚΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΑΝΟ ΠΑΓΙΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΦΗ

ΣΑΒΒΑΤΟ 22 ΜΑΙΟΥ 2010
Προσκλητήριο απο την ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ στον κόσμο της Πιερίας, να βρεθεί μαζικά στα play off του πρωταθλήματος της Β Εθνικής, με αρχή τον αυριανό αγώνα με τον ΟΦΗ, που θα αποτελέσει και την αρχή και τη βάση της προσπάθειας της ομάδος.
Καλούνται λοιπόν οι φίλαθλοι να γεμίσουν το γήπεδο και να κάνουν την έδρα του ΠΙΕΡΙΚΟΥ. έδρα..
Στη χθεσινή συγκέντρωση - κάλεσμα που έγινε στην ΕΚΑΒΗ, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ Δημήτρης Ελευθεριάδης, ο προπονητής Σούλης Παπαδόπουλος και οι αρχηγοί της ομάδος Γιώργος Μακρής και Σακης Παντελιάδης που εκπροσώπησαν τους ποδοσφαιριστές, έστειλαν αγωνιστικό μήνυμα και τη διάθεσή τους για άνοδο της ομάδος και ζήτησαν τη συμπαράσταση του κόσμου της Πιερίας.
Στο ίδιο μήκος κύμματος και όλοι όσι μίλησαν, βουλευτές.Νομάρχης, κ άλλοι.

ΑΥΡΙΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ
ΩΡΑ 8 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΙΕΙΡΚΟΣ - ΟΦΗ.. 
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ  ΠΡΟΣ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ!!!!
φωτο..

Ποδόσφαιρο Β' Εθνική: ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΟΦΗ // Όλοι οι δρόμοι οδηγούν αύριο στο Α' ΔΑΚ Κατερίνης!!!

ΣΑΒΒΑΤΟ 22 Μάιος 2010
Ανοίγει η αυλαία αύριο των αγώνων πλευ οφ για την διεκδίκηση της 3ης προνομιούχο θέσης που οδηγεί στη Σούπερ Λίγκα και ο Πιερικός αντιμετωπίζει στην Κατερίνη στις 8.00 το ...βράδυ τον πανίσχυρο και πρωτοπόρο ΟΦΗ.
Νίκη και μόνο νίκη θέλει αύριο ο Πιερικός επί του ΟΦΗ για να τον πιάσει στον πίνακα ειδικής βαθμολογίας και να ξεκινήσει με τον καλύτερο τρόπο την μεγάλη αντεπίθεσή του προς την σούπερ λίγκα.

Το παιχνίδι είναι αγώνας κλειδί για την περαιτέρω πορεία του Πιερικού και έχει σημάνει γενικό προσκλητήριο προς όλους τους απανταχού Πιεριείς προκειμένου να συνδράμουν με όλες τους τις δυνάμεις για την ενίσχυση της ιστορικής ομάδας της Κατερίνης ώστε να ξεκινήσει νικηφόρα τα πλευ οφ αρχής γενομένης από το αυριανό ντέρμπυ με τον ΟΦΗ.


Η νίκη είναι μονόδρομος για τους παίκτες του Σούλη Παπαδόπουλου που βρίσκονται όλοι στη διάθεσή του και είναι αποφασισμένοι να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους για να πάρουν το πολύτιμο τρίποντο που θα τους δώσει την απαραίτητη δυναμική για την συνέχεια των αγώνων πλευ οφ.

Οι φίλαθλοι είναι αποφασισμένοι να κατακλύσουν αύριο το γήπεδο της Κατερίνης και να σπρώξουν την ιστορική ομάδα του Πιερικού προς τη νίκη επί του πρωτοπόρου ΟΦΗ που θα νοιώσει την δύναμη πυρρός των γηπεδούχων και θα υποκλιθεί αφήνοντας τους βαθμούς στον Πιερικό που θέλει να κάνει νικηφόρο ντεμπούτο στο ξεκίνημα των πλευ οφ.

Χθες, η προετοιμασία έγινε το απόγευμα στο βοηθητικό γήπεδο του σταδίου παρά τις άσχημες καιρικές συνθήκες και όλοι οι παίκτες μετείχαν κανονικά στο πρόγραμμα.
Ο Σούλης Παπαδόπουλος θα πάρει μαζί του 21 ποδοσφαιριστές και η αποστολή θα καταλύσει σήμερα το μεσημέρι σε γνωστό ξενοδοχείο της Παραλίας.

Στις 2.30 το μεσημέρι η αποστολή θα γευματίσει και οι παίκτες θα ξεκουραστούν αφού αργά το απόγευμα θα γίνει η τελευταία προπόνηση ελαφρώς μορφής ώστε να εξοικειωθούν με την ώρα τέλεσης του αυριανού αγώνα.

Η κακοκαιρία εμποδίζει τα σχέδια του Σούλη Παπαδόπουλου που θέλει να κάνει μια νυχτερινή προπόνηση στους παίκτες του για να είναι πανέτοιμοι για το αυριανό παιχνίδι με τον ΟΦΗ.

Στην αποστολή μετέχουν Γουμάγιας, Καρακούτσης, Κωνσταντινίδης, Χατζηζήσης, Παντελιάδης, Γιαζιτζόγλου, Τασίδης, Εξουζίδης, Πλάτανος, Κοντέων, Μακρής, Τόσκας, Μαρτίνες, Πέντα, Φρέντερικς, Θάνος, Γκουγκουλιάς, Ολγκιν, Κόϊτς, Ρέγιες και Παστός.

Έκκληση της διοίκησης προς τους φιλάθλους της Πιερίας για συμπαράσταση στον αυριανό κρίσιμο και καθοριστικό αγώνα με τον ΟΦΗ προκειμένου η ομάδα του Πιερικού να ξεκινήσει νικηφόρα τα πλευ οφ για την διεκδίκηση της ανόδου στην Σούπερ Λίγκα.

Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΣΟΥΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: "Το πιστεύουμε, θέλουμε τον κόσμο κοντά μας"

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21.05.2010 Αθλητισμός
Αισιόδοξος ότι ο Πιερικός μπορεί να τα καταφέρει στα play - off και να κατακτήσει το "εισιτήριο" της ανόδου, εμφανίστηκε ο Σούλης Παπαδόπουλος.
Ο 43χρονος προπονητής μίλησε στη χθεσινή συνέντευξη τύπου κυρίως για το παιχνίδι της πρεμιέρας με τον ΟΦΗ, αναφερόμενος στην κομβική σημασία του και απηύθυνε κάλεσμα σε όλους τους φιλάθλους της Κατερίνης να στηρίξουν την προσπάθεια των "μελανολεύκων" στη "μάχη" των μπαράζ.
"Με νίκη μας κόντρα στον ΟΦΗ ξαναρχίζουμε το πρωτάθλημα"!
"Καταφέραμε να μπούμε έστω και στο τέλος στα play - off, και αξίζουν συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές, τους συνεργάτες μου, τη διοίκηση και τον κόσμο. Τα play - off είναι μια εντελώς διαφορετική διοργάνωση. Ξέρουμε πολύ καλά το βαθμό δυσκολίας του πρώτου αγώνα κόντρα στον ΟΦΗ. Όσο για τα υπόλοιπα παιχνίδια, θα τα κάνουμε αντίστοιχα εύκολα ή δύσκολα αναλόγως με το αποτέλεσμά μας κόντρα στους Κρητικούς" δήλωσε ο Σούλης Παπαδόπουλος, ο οποίος συμπλήρωσε:
"Σίγουρα μειονεκτούμε ευρισκόμενοι στο 0 αλλά μπορούμε να εκμηδενίσουμε τη διαφορά αν κερδίσουμε τον μεγάλο μας αντίπαλο. Έτσι, το βράδυ της Κυριακής μας δίνεται η ευκαιρία, αν κερδίσουμε, να ξεκινήσουμε τη διαδικασία των play - off ουσιαστικά από την αρχή. Ξέρουμε πολύ καλά ότι μπορεί ακόμη κι αν συγκεντρώσουμε 2 βαθμούς περισσότερους από τον ΟΦΗ και έναν από τους άλλους δυο αντιπάλους, να μη μας αρκέσουν ωστόσο θα τα δώσουμε όλα για τη νίκη.
Ο ΟΦΗ έχει το πλεονέκτημα να μπορεί να διαχειριστεί καλύτερο το παιχνίδι λόγω της βαθμολογικής διαφοράς. Για μας κάθε παιχνίδι είναι τελικός. Θα κοιτάξουμε να είμαστε έτοιμοι για τη διαδικασία των μπαράζ όπου όποια ομάδα έχει διάρκεια στην απόδοσή της, κάνοντας τα λιγότερα λάθη, έχοντας περισσότερη φρεσκάδα και απολαμβάνοντας τη στήριξη του κόσμου της, θα τερματίσει πρώτη. Ο κόσμος του Πιερικού θα πρέπει να είναι στο πλευρό μας, ειδικά σε αυτό το παιχνίδι".
"Όλοι θέλανε να αποφύγουν τον ΟΦΗ".
"Μπορεί να λένε όλες οι ομάδες ότι δεν ενδιαφέρονται για τη σειρά των αγώνων, όμως Εθνικός και Πανσερραϊκός θέλανε να αποφύγουν τον ΟΦΗ στο πρώτο παιχνίδι. Είχα πει στους παίκτες μου πριν από τον αγώνα με την Κέρκυρα ότι κανείς δε θα θυμάται την προσπάθεια όλης της σαιζόν, αν η ομάδα δε μπει στα μπαράζ. Τώρα επίσης, κανείς δε θα θυμάται τη συμμετοχή μας στα μπαράζ αν δεν ανεβούμε. Με μπράβο και καλά λόγια δεν κερδίζονται οι τίτλοι. Αυτό που μετράει είναι η ουσία" είπε ο Σούλης Παπαδόπουλος.
"Δύσκολη η αποστολή μας, μπορούμε όμως να τα καταφέρουμε"
Οι φίλαθλοι αποτελούν βασικό συστατικό της επιτυχίας μιας ομάδας, και ο Σούλης Παπαδόπουλος δε θα μπορούσε να μην αναφερθεί στην ανάγκη στήριξης από τον κόσμο, αφού εξέφρασε πρώτα την αισιοδοξία του για τον αγώνα της Κυριακής: "Από τη στιγμή που έχουμε τον ΟΦΗ στον πρώτο παιχνίδι, μπορεί το βράδυ της Κυριακής να είμαστε ισόβαθμοι.
Βέβαια η αποστολή μας είναι δύσκολη μιας και ο αντίπαλός μας είναι μια έμπειρη και ιστορική ομάδα με έμπειρους παίκτες και προπονητή, και με πολύ κόσμο. Γι' αυτό κι εμείς θέλουμε τους φιλάθλους μας στο πλευρό μας από το πρώτο μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο. Ο ΟΦΗ είναι το φαβορί για την άνοδο τώρα, αλλά στο τέλος του αγώνα μπορεί το φαβορί να είναι άλλος"!
"Ήθελα τον ΟΦΗ - Διαφορετικά τα play - off"
Τα "κέφια" φαίνεται πως έκανε στον τεχνικό του Πιερικού η κληρωτίδα μιας και αν λάβει κανείς υπ' όψιν τα λεγόμενά του, ο ΟΦΗ ήταν η ομάδα που επιθυμούσε να αντιμετωπίσει στην πρεμιέρα. Συγκεκριμένα ο Σούλης Παπαδόπουλος δήλωσε: "Θα ήθελα τον ΟΦΗ στην πρεμιέρα παρότι μας κέρδισε δυο φορές φέτος όπως και ο Ολυμπιακός Βόλου. Καμιά άλλη ομάδα δεν το κατάφερε αυτό. Έχουν το πλεονέκτημα οι αντίπαλοί μας αλλά τα παιχνίδια αυτά είναι διαφορετικά από εκείνα του πρωταθλήματος.
Το θετικό είναι πως εμείς δεν έχουμε να χάσουμε τίποτε, γιατί ούτως ή άλλως είμαστε πιο πίσω. Μόνο να κερδίσουμε έχουμε από τον αγώνα, για να πιάσουμε τον αντίπαλό μας στη βαθμολογία. Όπως και να έχει, η σειρά των αγώνων δε μας ενδιαφέρει. Θα τα δώσουμε όλα σε κάθε ματς".
"Πιστεύουμε στην άνοδο"
"Πιστεύουμε πολύ στην άνοδο, αν και ακόμη αρκετοί στην Κατερίνη δεν το πιστεύουν. Θα θέλαμε να το πιστέψουν κι αυτοί και να μας στηρίξουν" είπε ακολούθως ο προπονητής της ομάδας της Κατερίνης ο οποίος ήταν κατηγορηματικός: "Δεν μας ενδιαφέρει να βελτιώσουμε τη θέση μας στη βαθμολογία, αλλά να πάρουμε το εισιτήριο της ανόδου. Είναι δύσκολο αλλά πιστεύω στον εαυτό μου και στους ποδοσφαιριστές μου και αν έχουμε και τύχη, με όλο το σεβασμό στους αντιπάλους μας, θα τα καταφέρουμε. Όλοι λένε πως ο Πιερικός από το πρώτο παιχνίδι θα τεθεί εκτός στόχων, ίσως όμως μετά το πρώτο παιχνίδι να είμαστε το πρώτο φαβορί".
"Μετά από καιρό πλήρεις"
Με αφορμή την αναφορά του στον Πέτρο Κοντέονα που θα εκτίσει τις δυο αγωνιστικές της ποινής του εντός και εκτός έδρας με Πανσερραϊκό, ο Κορυδαλλιώτης τεχνικός δήλωσε: "Στα δυο πρώτα παιχνίδια θέλαμε να είμαστε όσο το δυνατόν πληρέστεροι. Έχουμε βέβαια κάποια μικροπροβλήματα με τους Φρέντερικς και Ρέγιες, είναι πάντως γεγονός ότι μετά από αρκετό καιρό θα είμαστε σχεδόν πάνοπλοι".
"Μας δίνει πλεονέκτημα η κλήρωση"
"Ο κόσμος θα πρέπει να καταλάβει ότι όπως βγήκε η κλήρωση μας δίνει ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Αν κερδίσουμε στην πρεμιέρα πλησιάζουμε την κορυφή. Βέβαια πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η διαδικασία έχει έξι αγώνες και όχι έναν. Ακόμη και η ισοπαλία λοιπόν κόντρα στον ΟΦΗ δε θα είναι καταδικαστική. Η νίκη μπορεί να έλθει ακόμη και στο τελευταίο λεπτό. Πρέπει να είμαστε ήρεμοι, προσηλωμένοι στο στόχο μέχρι το τέλος. Πολύ συγκεκριμένοι μέχρι το τελευταίο σφύριγμα του διαιτητή. Τότε όλα θα πάνε καλά" ήταν τα λόγια με τα οποία έκλεισε τη συνέντευξη τύπου ο προπονητής της κατερινιώτικης ομάδας.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν Λαζαρίδης - Τσιτλακίδης
Η σημερινή προπόνηση στις 17.00
Συνεχίζεται κανονικά η προετοιμασία του Πιερικού για το κυριακάτικο παιχνίδι με αντίπαλο τον ΟΦΗ. Στα πλαίσια της πρώτης αγωνιστικής του "μίνι" πρωταθλήματος των play - off.
Η χθεσινή προπόνηση ξεκίνησε στις 11.30 πριν το μεσημέρι με ζέσταμα με μπάλα, συνεχίστηκε με ασκήσεις κατοχής και κυκλοφορίας, ενώ ολοκληρώθηκε με δίτερμα στο οποίο το ζητούμενο ήταν οι γρήγορες επιστροφές.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν χθες οι Λαζαρίδης - Τσιτλακίδης, ενώ η σημερινή προπόνηση θα πραγματοποιηθεί στις 17.00 και η αυριανή την ώρα διεξαγωγής του αγώνα, δηλαδή στις 20.00.
Για τον αγώνα με την κρητική ομάδα στο Ο.Α.Κ.Α. Κατερίνης, όλοι οι υπόλοιποι βρίσκονται στη διάθεση του Σούλη Παπαδόπουλου, καθώς επιλέχθηκε ο Πέτρος Κοντέων που συμπλήρωσε επτά κάρτες να εκτίσει ποινή δύο αγωνιστικών στα παιχνίδια (εντός - εκτός) με τον Πανσερραϊκό.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ PLAY - OFF ΚΑΙ PLAY - OUT
Το πρόγραμμα της 1ης Αγωνιστικής των PLAY - OFFS του Πρωταθλήματος Ο.Π.Α.Π. B' Εθνικής Κατηγορίας είναι:
ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ - ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΗΠΕΔΟ ΣΕΡΡΩΝ 20:00
ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΟΦΗ Ο.Α.Κ.Α. ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 20:00
Το πρόγραμμα της 1ης Αγωνιστικής των PLAY - OUT του Πρωταθλήματος Ο.Π.Α.Π. B' Εθνικής Κατηγορίας είναι:
ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ - ΙΩΝΙΚΟΣ ΔΗΜ. ΣΤΑΔΙΟ ΦΥΛΗΣ 17:30
ΡΟΔΟΣ - ΔΟΞΑ ΔΡΑΜΑΣ ΔΗΜ. ΣΤ. "Ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ" ΡΟΔΟΥ 17:30
ΜΙΝΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ PLAY - OFF ΑΞΙΑΣ 30 ΕΥΡΩ
Από την ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ανακοινώθηκε ότι θα διατεθούν εισιτήρια διαρκείας για τους τρεις αγώνες των play - off έναντι 30 ευρώ.

Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Στα πλαίσια των εκδηλώσεων για την Γενοκτονία των Ποντίων - Σε φιλικό αγώνα που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή στο Βερολίνο


Το απόγευμα της Κυριακής πραγματοποιήθηκε ποδοσφαιρικός αγώνας μεταξύ των Παλαίμαχων ποδοσφαιριστών της Ελλάδας Ποντίων Βερολίνου και των Παλαιμάχων ποδοσφαιριστών του Πιερικού και νικητές αναδείχτηκαν οι Παλαίμαχοι του Πιερικού με 3 - 5 τέρματα.
Τον αγώνα παρακολούθησαν και τα μέλη του Ποντιακού Συλλόγου Ποντίων Βερολίνου "Οι Υψηλάντηδες".
Ο αγώνας αυτός έγινε στη μνήμη των αθλητών της ποδοσφαιρικής ομάδας της Μαρφιζούντας "Ο Πόντος" και ήταν ενταγμένος στο πρόγραμμα των εκδηλώσεων του Συλλόγου Ποντίων Βερολίνου της Γενοκτονίας των Ποντίων.
Τα γκολ και τα δοκάρια
Στο 18' οι Πόντιοι της Ελλάδας είχαν σουτ στο οριζόντιο δοκάρι της εστίας των Παλαίμαχων του Πιερικού.
Στο 23' μετά από πολύ ωραία σέντρα του Τσιούχα στην καρδιά της άμυνας των Ποντίων ο Φωτιάδης Λ. με κεφαλιά γράφει το 0 - 1.
Στο 25' ο Φωτιάδης με σουτ μέσα από την περιοχή στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα και ανεβάζει το σκορ στο 0 - 2.
Στο 33' οι Πόντιοι της Ελλάδας Βερολίνου με γκολ του Βυθούλκα με διαγώνιο σουτ μειώνουν σε 1 - 2.
Στο 50' ο Φωτιάδης έβγαλε κάθετη πάσα στον Δαδάκο, αυτός προχώρησε και στη συνέχεια έστρωσε στον Φωτιάδη που με σουτ έγραψε το 1 - 3.
Στο 52' ο Δουλιάνης μπήκε στην περιοχή, σούταρε, ο τερματοφύλακας Παντελιάδης Κ. απέκρουσε, η μπάλα στο εσωτερικό της καθέτου δοκού και στη συνέχεια έδιωξε ο Πουρσανίδης σώζοντας βέβαιο γκολ.
Στο 57' ο Καραφυλούδης έβγαλε τη σέντρα και ο Λάσκος με καρφωτή κεφαλιά έγραψε το 2 - 3.
Στο 64' ο Γιώτσας με πολύ ωραία σέντρα έβγαλε στον κενό χώρο τον Πουρσανίδη που προχώρησε και γύρισε η μπάλα στην καρδιά της άμυνας των Ποντίων, ο Δαδάκος άφησε τη μπάλα να περάσει κάτω από τα πόδια που, κατέληξε στον Χατζηχιδήρογλου που σούταρε και έγραψε το 2 - 4.
Στο 67' ο Νατσίδης εκμεταλλεύτηκε λάθος αμυντικού, έγινε κάτοχος της μπάλας, προχώρησε και με σουτ έγραψε το 3 - 4.
Στο 69' ο Φωτιάδης με κάθετη πάσα έβγαλε τον Γιώτσα σε θέση βολής μέσα στην περιοχή και ο τελευταίος έγραψε το 3-5 που ήταν και το τελικό σκορ.
Οι συνθέσεις
Ελλάς Ποντίων Βερολίνου
Ντουρουγκιντένης, Νατσίδης, Δουλιάνης, Ισμαήλογλου, Γκιούδας (40' Τιτιούφας), Καραφυλούδης, Φωτιάδης (30' Καντηλάκης), Λάσκος, Βυθούλκας, Σιώμος, Ιωσηφίδης (60' Χουρμουζιάδης).
Παλαίμαχοι Πιερικού
Παρουσιάδης (40' Παντελιάδης Κύρ.), Διαμαντόπουλος (32' Μυτιληναίος), Τσιούχας, Αδαμόπουλος Κ. (40' Αναγνώστου Αθ.), Γκοτζαμανίδης (40' Πουρσανίδης), Αμανατίδης Λ. (25' Δαδάκος), Λιάπης (40' Πάσχος), Γιώτσας, Φωτιάδης, Παπαϊωάννου (40' Παντελιάδης Χ., (60' Τσιτιρώκης), Καλαμπάκας (40' Πόδας Γ., 60' Χατζηζιδήρογλου).
Παρόντες στις εκδηλώσεις για τη Γενοκτονία των Ποντίων στο Βερολίνο οι Παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές του Πιερικού προσκεκλημένοι του Συλλόγου Ποντίων Βερολίνου "Οι Υψηλάντηδες"
Συνεχίζοντας τις πολυσχιδείς και πολυποίκιλες δραστηριότητές του ο Σύλλογος Παλαίμαχων Πιερικού και πάντοτε παρών στις αθλητικές, κοινωνικές και πολιτιστικές δραστηριότητες, αποδέχτηκε την πρόσκληση του Συλλόγου Ποντίων Βερολίνου "Οι Υψηλάντηδες" και συμμετείχε ενεργά στις εκδηλώσεις και τίμησε τα θύματα της Γενοκτονίας των Ποντίων μαζί με τη Διοίκηση, τους αθλητές και τα μέλη του Συλλόγου.
Την αποστολή που αναχώρησε από την Κατερίνη το Σάββατο το πρωί και με πτήση από το αεροδρόμιο Μακεδονίας στις 10:10 το πρωί έφτασε στο αεροδρόμιο του Βερολίνου στις 12:15 μετά από ένα πολύ ωραίο ταξίδι.
Στο αεροδρόμιο του Βερολίνου τους περίμενε ο Πρόεδρος του Συλλόγου των Ποντίων κ. Κυριάκος Φωτιάδης μαζί με μέλη της Διοίκησης του Συλλόγου και με τέσσερα δικά τους δεκαθέσια πουλμανάκια τους μετέφερε στο ξενοδοχείο που βρισκόταν στο κέντρο του Βερολίνου.
Το βράδυ του Σαββάτου στο Ελληνικό Σπίτι του Βερολίνου η Διοίκηση του Συλλόγου Ποντίων Βερολίνου "Οι Υψηλάντηδες" δεξιώθηκε την αποστολή των Παλαιμάχων του Πιερικού και σε μία πολύ όμορφη εκδήλωση ανταλλάχτηκαν μετά από τους χαιρετισμούς των προέδρων των δύο Συλλόγων, αναμνηστικά και ακολούθησε δείπνο αλλά και ποντιακά τραγούδια από την ορχήστρα του Συλλόγου (λυράρης, νταούλι και τραγουδιστής) και ολοκληρώθηκε με ποντιακούς χορούς τόσο από τα μέλη του Συλλόγου Ποντίων όσο και από τους Παλαίμαχους ποδοσφαιριστές του Πιερικού και η δεξίωση που εξελίχτηκε σ' ένα ποντιακό γλέντι τελείωσε λίγο πριν από τη μία τα μεσάνυχτα του Σαββάτου.
Ο κ. Κ. Φωτιάδης
Ο σύντομος χαιρετισμός του προέδρου του Συλλόγου Ποντίων Βερολίνου "Οι Υψηλάντηδες" κ. Κ. Φωτιάδη
"Ο Σύλλογος Ποντίων Βερολίνου σας καλωσορίζει στο Βερολίνο. Είναι μεγάλη η χαρά και η συγκίνησή μας που μας κάνατε την τιμή να είστε εδώ αυτές τις μέρες για να αναβιώσουμε μαζί τον αιματοβαμμένο ποδοσφαιρικό αγώνα της Μερζεφούντας και να θρηνήσουμε μαζί τις τόσες χιλιάδες ποντίων που σφαγιάστηκαν, πυρπολήθηκαν, βιάστηκαν, διώχτηκαν και ξεριζώθηκαν.
Είναι θλιβερά γεγονότα που τα ζήσαμε μέσα από τις διηγήσεις των παππούδων μας. Γεγονότα που χαράχτηκαν στη μνήμη μας που δεν μπορούμε να ξεχάσουμε και με το πέρασμα του χρόνου με αφορμή αυτές τις ημέρες μνήμης προσπαθούμε να τα διδάξουμε στα παιδιά μας έτσι όπως τα διδαχτήκαμε και εμείς. Αυτό είναι το χρέος μας σ' αυτούς τους ανθρώπους που υπόφεραν τα πάνδεινα.
Ελπίζω η διαμονή σας εδώ να σας μείνει αξέχαστη. Εμείς από την πλευρά μας θα προσπαθήσουμε όσο μπορούμε για να το πετύχουμε αυτό.
Για άλλη μία φορά σας ευχαριστώ για την παρουσία σας και σας εύχομαι καλή διαμονή".
Ο κ. Καλαμπάκας
Ο χαιρετισμός του προέδρου Παλαιμάχων του Πιερικού κ. Νίκου Καλαμπάκα
"Κυρίες και Κύριοι
Με το μεγάλο σεβασμό και τη δέουσα τιμή εμείς οι αδελφοί σας Παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές του ιστορικού Συλλόγου της Πιερίας "Πιερικός" αποτίουμε φόρο τιμής στις εκδηλώσεις του Συλλόγου των Ελλήνων του Βερολίνου "Οι Υψηλάντηδες" που πραγματοποιούνται με αφορμή την Γενοκτονία των Ποντίων.
Η 19η Μαΐου του 1919 αποτελεί μία από τις αποφράδες ημέρες του Ελληνισμού. Τα 353.000 θύματα περίπου από το 1916 - 1923 ζητούν δικαίωση.
Οφείλουμε να κρατάμε ζωντανή τη μνήμη μας γύρω από το λεγόμενο ποντιακό ζήτημα, της μεθοδικής εξολόθρευσης των Ελλήνων του Πόντου.
Είμαστε εδώ απλοί προσκυνητές με τη σκέψη μας ότι δεν ξεχνούμε αλλά και παράλληλα για να απαιτήσουμε από την παγκόσμια κοινότητα αλλά και την ίδια την Τουρκία να αναγνωρίσει τα γενοκτόνα εγκλήματα που διέπραξαν οι Νεότουρκοι και οι Κεμαλικοί.
Αδελφοί μας Έλληνες του Βερολίνου σας ευχαριστούμε για τη φιλοξενία σας και αναμένουμε την παρουσία σας στην μητέρα Ελλάδα για να σας ανταποδώσουμε τα όσα με την αγάπη σας μας προσφέρατε. Η ποιητική ρήση του Καβάφη θεωρώ ότι ταιριάζει τούτη την ώρα: "Όμως απ' τ' άλλα πιο πολύ με άγγιζε το άσμα το Τραπεζούντιον με την παράξενή του γλώσσα και με τη λύπη των Γραικών των μακρυνών εκείνων"
Σας ευχαριστώ".
Ο κ. Γκοτζαμανίδης
Χαιρετισμό απεύθυνε και ο κ. Γιώργος Γκοτζαμανίδης, πρόεδρος του Οργανισμού Αθλητικών Κέντρων και Άθλησης του Δήμου Κατερίνης και είπε:
"Δεν βρίσκομαι στο Βερολίνο σαν πρόεδρος του ΟΑΚΑ του Δήμου Κατερίνης αλλά σαν παλαίμαχος ποδοσφαιριστής του Πιερικού. Ευχαριστώ πάντως για την πρόσκληση και θα πρέπει να σας πω ότι σας μεταφέρω τους χαιρετισμούς του Δημάρχου κ. Σάββα Χιονίδη επιφυλασσόμενοι να σας ανταποδώσουμε την εξαιρετική φιλοξενία που μας προσφέρατε πιστεύοντας ότι θα γίνει σε σύντομο και εύλογο χρόνο,. Σας ευχαριστώ".
Κυριακή 16 Μαΐου στο Βερολίνο: Η Εκδήλωση τιμής για τα θύματα της Γενοκτονίας των Ποντίων
Τη δεύτερη μέρα της παραμονής τους στο Βερολίνο οι Παλαίμαχοι του Πιερικού τίμησαν μαζί με τα μέλη του Συλλόγου Ποντίων Βερολίνου "Οι Υψηλάντηδες" τα θύματα της Γενοκτονίας των Ποντίων.
Σε σχετικό φυλλάδιο που εξέδωσε ο Σύλλογος Ποντίων Βερολίνου και κυκλοφορούσε στα μέλη του συλλόγου τους, αναφερόταν στο χρονικό της ίδρυσης του Πιερικού με τη συγχώνευση Μεγάλου Αλεξάνδρου και Ολύμπου μ' ένα πολύ μικρό ιστορικό της παρουσίας των επιτυχιών τους στο ποδοσφαιρικό γίγνεσθαι της Ελλάδας.
Το πρωί της Κυριακής οι Παλαίμαχοι παρακολούθησαν τη θεία λειτουργία στην Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία Αναλήψεως του Σωτήρος αλλά και την επιμνημόσυνη δέηση καθώς και την ομιλία για την Γενοκτονία των Ποντίων από τον ιερέα κ. Κωνσταντίνο Δρακωνάκη. Ήταν μία ομιλία που όχι απλά άρεσε αλλά κυριολεκτικά εντυπωσίασε και η συγκινησιακή φόρτιση ήταν τόσο μεγάλη και αυθόρμητη που όλο το εκκλησίασμα ξέσπασε σ' ένα έντονο και παρατεταμένο χειροκρότημα μαζί με τα συγχαρητήρια και μπράβο.
Εκτός από τα μέλη του Συλλόγου Ποντίων και των Παλαιμάχων του Πιερικού παρόντες στην επιμνημόσυνη δέηση ήταν και οι κ.κ.
1. Κουκουλομάτης Βασίλειος, Ακόλουθος Άμυνας της Ελληνικής Πρεσβείας στη Γερμανία (Βερολίνο).
2. Θεοχαρίδης Γρηγόριος, Στρατιωτικός Ακόλουθος Ναυτικού
3. ο Πρόξενος Βερολίνου κ. Κολιάδης Αντώνιος.
4. ο Στρατολόγος της Πρεσβείας κ. Σιούλας Γεώργιος και πάρα πολλοί Έλληνες και Ελληνίδες, μέλη του Συλλόγου Ποντίων και Ελληνικού Σπιτιού Βερολίνου.
Μετά το τέλος της επιμνημόσυνης δέησης ο Σύλλογος Ποντίων Βερολίνου παρέθεσε στο Ελληνικό Σπίτι του Βερολίνου δεξίωση σε όλους που ήταν στην επιμνημόσυνη δέηση και προσφέρθηκαν πλούσια ποντιακά εδέσματα από το τανεμένο σουρβά μέχρι τα γνωστά ωτία.
Η επίσκεψη στο μνημείο όλων των αγνώστων θυμάτων των πολέμων του Κόσμου
Ένα από τα άλλα αξιοθέατα που επισκέφτηκε η αποστολή του Συλλόγου Παλαιμάχων του Πιερικού ήταν και το μνημείο όλων των αγνώστων θυμάτων του κόσμου που βρίσκεται σε κεντρικό σημείο του Βερολίνου. Το μνημείο αυτό είναι για όλα τα αδικοχαμένα θύματα του πολέμου και της τυραννίας σ' όλο τον κόσμο.
Την ημέρα που το επισκεφτήκαμε, την Κυριακή 16 Μαΐου, υπήρχε ένα στεφάνι από ένα σύλλογο του Μεξικού για τα θύματα του πολέμου και της τυραννίας σ' όλο τον κόσμο και λίγα λεπτά μετά κατατέθηκε στεφάνι από το πρόεδρο του Συλλόγου Ποντίων Βερολίνου "Οι Υψηλάντηδες" κ. Κυριάκο Φωτιάδη και τον πρόεδρο του Συλλόγου Παλαιμάχων ποδοσφαιριστών του Πιερικού κ. Νίκο Καλαμπάκα.
Την Κυριακή το απόγευμα έγινε ο ποδοσφαιρικός αγώνας σε γήπεδο που ήταν μέσα σ' ένα πάρκο με πολύ πράσινο του Βερολίνου μεταξύ της Ελλάδας Ποντίων Βερολίνου και των Παλαίμαχων του Πιερικού στον οποίο νικητές αναδείχτηκαν οι Παλαίμαχοι του Πιερικού με 3 - 5 τέρματα.
Το βράδυ της Κυριακής ο πρόεδρος του Ελληνικού Σπιτιού παρέθεσε δείπνο στην ταβέρνα "Κορφού" που βρισκόταν σε περιοχή του πρώην Ανατολικού Βερολίνου.
Τη Δευτέρα το πρόγραμμα περιλάμβανε ξενάγηση στην πόλη του Βερολίνου (Μουσείο Πέργαμος - Αψίδα Μαγδεμβούργου - Βουλή της Γερμανίας - Ζωολογικό Κήπο).
Φοβερή εντύπωση - αγανάκτησε προκάλεσε σ' όλους τους Παλαιμάχους η επίσκεψη στο Μουσείο Πέργαμος στο οποίο τα εκθέματα ήταν όλα κλεμμένα από την Ελλάδα, την Πέργαμο κ.λπ. Μουσείο το οποίο εκμεταλλεύονται αφού έχουν για την είσοδο σ' αυτό εισιτήριο 10 ευρώ κατά άτομο. Εκθέτουν Ελληνικά έργα και εισπράττουν κάθε μέρα χιλιάδες ευρώ σύμφωνα με αυτά που είδαμε τη Δευτέρα 17 Μαΐου.
Η αποστολή του Συλλόγου Παλαιμάχων του Πιερικού αναχώρησε από το Βερολίνο στις 6:45 το πρωί της Τρίτης και έφτασε στη Θεσ/νίκη γύρω στις 11:15 το πρωί όχι γιατί η πτήση δεν ήταν καλή αλλά λόγω της διαφοράς της μίας ώρας μεταξύ Ελλάδας και Γερμανίας.

ΣΟΠ - ΠΑΜΠΙΕΡΙΚΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ

ΠΕΜΠΤΗ 20 ΜΑΙΟΥ 2010
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΟΠΑΔΩΝ ΠΙΕΡΙΚΟΥ
                 ΘΥΡΑ   5


ΘΕΜΑ:ΠΑΜΠΙΕΡΙΚΟ  ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ
              ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ  PLAY OFF


ΦΙΛΑΘΛΕ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ.Ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΜΑΣ, ΧΤΥΠΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUA, ΕΛΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΝΑ ΕΝΗΣΧΥΣΟΥΜΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΓΝΩΣΤΗ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ.
ΚΥΡΙΑΚΗ 23/5/2010
ΠΙΕΡΙΚΟΣ-ΟΦΗ
ΓΗΠΕΔΟ ΠΙΕΡΙΚΟΥ
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ   ΠΙΕΡΙΚΑΡΑ ΑΝΟΔΟ
ΜΙΑ ΖΩΗ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΘΥΡΑ 5

ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΑΡΧΕΛΑΟΣ - ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΡΑΦΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΑ

Πέμπτη 20 Μάιος 2010 

Γιάννης Τσαπουρνιώτης

Το μπάσκετ στην Κατερίνη γράφει ιστορία. Ο Πιερικός Αρχέλαος κατέχει πλέον ξεχωριστή, σημαντική θέση στα αθλητικά δρώμενα της Πιερίας, διαφημίζοντας τον τόπο μας σε όλη την Ελλάδα. Θα το υπενθυμίζουμε συχνά μέχρι να αντιληφθούμε όλοι μας το τεράστιο επίτευγμα των ανθρώπων που διοικούν το μπάσκετ τα τελευταία χρόνια. Ο πρόεδρος, τα εκλεκτά μέλη της διοίκησης, οι καλαθοσφαιριστές, ο προπονητής και οι άνθρωποι που τον πλαισιώνουν, οι αθλητές των τμημάτων υποδομής και οι προπονητές τους, οι χορηγοί, οι φίλαθλοι, τα Μ.Μ.Ε., ακόμη και οι υπάλληλοι του κλειστού γυμναστηρίου αποτελούν μια δυναμική οικογένεια που απολαμβάνει και μοιράζεται από κοινού την επιτυχία της ανόδου στην Α2.
Η επανάσταση στην μπασκετική Κατερίνη βρήκε απήχηση στον κόσμο που συνέδραμε με την συμμετοχή του σε κάθε αγωνιστική παρουσία του συλλόγου στο γυμναστήριο. Οι καταξιωμένοι νέοι άνθρωποι που ανέλαβαν το τιμόνι του συλλόγου, έδωσαν ένα διαφορετικό προφίλ, μια πρωτότυπη διάσταση και φιλοσοφία σ’ αυτό το κομμάτι του αθλητισμού.
 Η συμμετοχή του Πιερικού Αρχελάου στο πρωτάθλημα της Α2 τη νέα περίοδο είναι σπουδαίο επίτευγμα και πάνω απ’ όλα απόρροια της σωστής οργάνωσης, του προγραμματισμού, της άμεσης προσέγγισης με τον κόσμο, της άριστης επικοινωνιακής τακτικής των υπευθύνων του συλλόγου. Τέτοιες προσπάθειες χρειάζονται μιμητές εάν επιθυμούμε νέες υπερβάσεις στον αθλητισμό της πόλης μας.
Προβάλλοντας το έργο αυτών που προάγουν τα αθλητικά ιδεώδη  και καλλιεργούν πολιτισμό και ήθος δεν σημαίνει πως τους χαϊδεύουμε τα αυτιά, επιδιώκοντας να καρπωθούμε κάτι. Όλοι όμως οφείλουμε να προσφέρουμε ένα μικρό λιθαράκι για να αναθαρρούν και να βλέπουν μπροστά με αισιοδοξία. Μια αισιοδοξία που δυστυχώς παγώνει, όταν η ομάδα και τη νέα αγωνιστική περίοδο θα αγωνίζεται στο κλειστό γυμναστήριο που έχει γεράσει και δεν καλύπτει πλέον τις τεράστιες υποχρεώσεις που προκύπτουν, αν πραγματικά θέλουμε να αναπτύξουμε τον αθλητισμό.
Πέραν αυτού και για να μη μοιρολατρούμε άλλο, ας γιορτάσουμε, ας χειροκροτήσουμε την ομάδα στα δύο εναπομείναντα παιχνίδια του πρωταθλήματος της Β’ εθνικής, ας αντιπαλέψουμε τις δύσκολες ημέρες που βιώνουμε με τις όμορφες στιγμές που μας προσφέρει η μεγάλη παρέα του Πιερικού Αρχέλαου.(ΤΟΠΙΚΗ)
ΓΗΠΕΔΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΤΟΝ ΠΙΕΡΙΚΟ!