Σελίδες

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Πρωταθλημα Νεων Football League 33η Αγωνιστικη - ΗΤΤΑ ΜΕ 1-3 ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΦΗ

Δευτέρα 9 Μαίου 2011
Για την 33η αγωνιστικη του πρωταθληματος νεων της Football League ειχαμε ανατροπες στη βαθμολογια! Πολλοι πρωτοποροι σκονταψαν με κυριοτερο συμβαν την ηττα του Πανθρακικου στον Ευοσμο απο τον Αγροτικο αστερα με 1-0, που σε συνδυασμο με τη νικη του Παναιτωλικου 2-0 επι του Διαγορα φερνει τους Αγρινιωτες στη κορυφη.Ο Εθνικος δεν ξεπερασε το εμποδιο της Ηλιουπολης περνοντας 1 βαθμο ο καθενας αλλα παρεμεινε στη τριτη θεση καθως ο Πιερικος με πολλες απουσιες ηττηθηκε 1-3 απο τον ΟΦΗ στη Κατερινη. Στα Γιαννενα ο τοπικος ΠΑΣ απεδειξε την εξαιρετικη φορμα του και νικησε ευκολα 3-1 τον Εθνικο αστερα. Η Δοξα Δραμας βρεθηκε στην 6η θεση αφου εχασε 2 βαθμους απεναντι στην μαχητικη οπως δειχνει το τελικο 1-1 Βεροια. Η Καλλιθεα πηρε διπλο στη Λιβαδεια απεναντι στον Λεβαδειακο με 1-3. Ενα ευκολο πρωινο τελος ειχαν ο Θρασυβουλος και τα Τρικαλα που νικησαν 3-0 και 2-0 την Αναγεννηση Καρδιτσας και τον Ιωνικο αντιστοιχα...
Αποτελεσματα
Λεβαδειακος-Καλλιθεα 1-3
Παναιτωλικος-Διαγορας 2-0
Ηλιουπολη-Εθνικος 1-1
Τρικαλα-Ιωνικος 2-0
Πιερικος-ΟΦΗ 1-3
Θρασυβουλος-Αναγεννηση Κ. 3-0
ΠΑΣ Γιαννινα-Εθνικος Αστ. 3-1
Βεροια-Δοξα Δραμας 1-1
Αγροτικος Αστ.-Πανθρακικος 1-0

Βαθμολογια
  1. Παναιτωλικος 74
  2. Πανθρακικος 72
  3. Εθνικος 64
  4. Πιερικος 63
  5. ΠΑΣ Γιαννινα 59
  6. Δοξα Δραμας 55
  7. Καλλιθεα 54
  8. Λεβαδειακος 52
  9. Εθνικος Αστ. 47
  10. Θρασυβουλος 47
  11. Διαγορας 45
  12. Τρικαλα 39
  13. Αγροτικος Αστ. 37
  14. ΟΦΗ 35
  15. Βεροια 32
  16. Ηλιουπολη 29
  17. Ιωνικος 21
  18. Αναγεννηση Κ. 15
  • ΟΦΗ,ΠΑΣ Γιαννινα,Αναγεννηση,Εθνικος 1 ματς λιγοτερο
Επομενη και τελευταια αγωνιστικη (34η)
Ηλιουπολη-Παναιτωλικος
Διαγορας-Τρικαλα
Εθνικος-Αγροτικος Αστ.
Ιωνικος-Λεβαδειακος
Πανθρακικος-Πιερικος
Καλλιθεα-Θρασυβουλος
ΟΦΗ-ΠΑΣ Γιαννινα
Αναγεννηση Κ.-Δοξα Δραμας
Εθνικος Αστ.-Βεροια

ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΟΦΗ 1-1 - «Τσίμπησε» βαθμό στο 91'!

Δευτέρα 9 Μαίου 2011 

Δραματικό φινάλε είχε η αναμέτρηση του Πιερικού με τον ΟΦΗ, καθώς η ομάδα της Κατερίνης με γκολ στην τελευταία φάση του αγώνα, «τσίμπησε» το βαθμό της ισοπαλίας (1-1). Οι φιλοξενούμενοι ήταν καλύτεροι στο μεγαλύτερο διάστημα της συνάντησης αλλά η ανωτερότητά τους δεν συνοδεύτηκε από νίκη.
Στο πρώτο ημίχρονο ο ΟΦΗ επέβαλε το ρυθμό του και είχε τις ευκαιρίες να σκοράρει, χωρίς όμως να τις αξιοποιήσει. Αντίθετα, στην πρώτη καλή φάση της επανάληψης, στο 51', ο Καμπάνταης αξιοποίησε με τον καλύτερο τρόπο τη σέντρα του Μπούρμπου και με κεφαλιά έδωσε το προβάδισμα στην ομάδα του Ηρακλείου.
Και ενώ όλα έδειχναν ότι ο ΟΦΗ, που είχε και δοκάρι με τον Μπουλούτ στο 89', θα φτάσει στη νίκη, στο 92' ήρθε η ψυχρολουσία. Στο λεπτό εκείνο ο Κοντέων με κεφαλιά, μετά από φάουλ του Πέντα, ισοφάρισε σε 1-1 χαρίζοντας τον πόντο στους «μελανόλευκους».
Πιερικός (Σούλης Παπαδόπουλος): Γουμάγιας, Παπαγεωργίου, Γιαζιτζόγλου, Δήμου, Κοντέων, Χατζής, Πέντα, Μιλόσκοβιτς, Πουρτουλίδης (80' Νίκου), Γκουγκουλιάς (33' Κωνσταντινίδης), Πουλάκος (46' Περουτζίνι).
ΟΦΗ (Νίκος Αναστόπουλος): Βεζυρίδης, Γαλανόπουλος, Μπούρμπος, Μπερτίν, Γεωργίου, Κιάσσος (74' Μπουλούτ), Κάλαϊτζιτς, Βερόν (85' Βλόνταρτσικ), Αγρίτης, Παπουλής (70' Γιακούμπου), Καμπάνταης.
Επιμέλεια: Κώστας Φόλλας
1 ΠΑΣ Γιάννινα 74
2 Παναιτωλικός 72
3 ΟΦΗ 66
4 Τρίκαλα 57
5 Λεβαδειακός 57
6 Δοξα Δράμας 53
7 Διαγόρας Ρόδου 52
8 Βέροια 44
9 Πανθρακικός 44
10 Πιερικός 41
11 Αγροτικός Αστέρας 37
12 Ιωνικός 37
13 Ηλιούπολη 36
14 Εθνικός Αστέρας 35
15 Θρασύβουλος 33
16 Εθνικός 32
17 Αναγγένηση Καρδίτσας 30
18 Καλλιθέα 19
Αναλυτική βαθμολογία
 Πρόγραμμα
08/05
16:15
Παναιτωλικός
Διαγόρας Ρόδου
3
0
08/05
16:15
Τρίκαλα
Ιωνικός
4
0
08/05
16:15
Αγροτικός Αστέρας
Πανθρακικός
2
0
08/05
16:15
Λεβαδειακός
Καλλιθέα
3
0
08/05
16:15
Πιερικός
ΟΦΗ
1
1
08/05
16:15
Θρασύβουλος
Αναγγένηση Καρδίτσας
0
0
08/05
16:15
ΠΑΣ Γιάννινα
Εθνικός Αστέρας
3
0
08/05
16:15
Βέροια
Δοξα Δράμας
1
3
08/05
16:25
Ηλιούπολη
Εθνικός
0
0
Αναλυτικό Πρόγραμμα
http://www.novasports.gr

ΓΚΟΛ Football League ΝΕΤ 9 5 2011 - ΒΙΝΤΕΟ

Δευτέρα 9 Μαίου 2011



ΚΡΑΧΤΗΣ http://kraxtis-gr.blogspot.com/

Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Για το Πρωτάθλημα Νέων Β’ Εθνικής Την Κυριακή 12 το μεσημέρι στο γήπεδο του Βατανιακού Νέοι Πιερικού – Νέοι ΟΦΗ

Παρασκευή 6 Μαίου 2011
Τον τελευταίο τους αγώνα στην Κατερίνη δίνουν οι Νέοι του Πιερικού αντιμετωπίζοντας την αντίστοιχη ομάδα του ΟΦΗ. Οι Νέοι του Πιερικού έχουν για στόχο μόνο τη νίκη για να κλείσουν νικηφόρα τη χρονιά παίζοντας στην έδρα τους γιατί φέτος δεν πέτυχαν και ότι καλύτερο σαν γηπεδούχοι αφού έχουν οκτώ νίκες, τέσσερις ισοπαλίες και τέσσερις ήττες ενώ εκτός έδρας έχουν έντεκα νίκες, δύο ισοπαλίες και τρεις ήττες.
Οι Νέοι μας είναι το μεγάλο φαβορί για τη νίκη και αναμένεται να την πετύχουν.
Ο προπονητής της ομάδας κ. Γιάννης Κωνσταντινίδης θα ολοκληρώσει την προετοιμασία των παικτών του με τη σημερινή προπόνηση.
Στη διάθεσή του είναι οι παίκτες: Πατσιογιώργος, Μπαμπαΐτης, Τζιούτζιος, Ζανέτας, Λαγδάρης, Τσιανάκας, Νούλας, Παναγιωτίδης Γ., Παπατόλιος, Τσιώμης Γ., Τσιώμης Β., Παναγιωτίδης Αν., Πανικίδης, Τσιμόπουλος, Σκούρτι, Γεωργαντάς, Τσικαδέρης και Στράντζαλης. Σ’ αυτούς θα προστεθούν και οι επαγγελματίες που θα στείλει ο προπονητής της ΠΑΕ κ. Σούλης Παπαδόπουλος. Το παιχνίδι θα γίνει στο γήπεδο του Βατανιακού την Κυριακή και θ’ αρχίσει στις 12 το μεσημέρι.

Πρωτάθλημα Β’ Εθνικής Κατηγορίας Την Κυριακή στο Δημοτικό Στάδιο 17:15 Επιστρέφουν Μιλόσκοβιτς, Πουρτουλίδης, Κοντέων και Παπαγεωργίου Πιερικός – ΟΦΗ . Απών ο τιμωρημένος Πέτρου

Παρασκευή 6 Μαίου 2011
Σαφώς ενισχυμένος θα είναι ο Πιερικός στο παιχνίδι της Κυριακής με τον ΟΦΗ που θα γίνει στο Δημοτικό Στάδιο Κατερίνης.
Ο προπονητής του Πιερικού κ. Σούλης Παπαδόπουλος έχει στη διάθεσή του τους τέσσερις που δεν έπαιξαν στο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Εθνικό Αστέρα, Μιλόσκοβιτς, Πουρτουλίδη, Κοντέων και Παπαγεωργίου αλλά θα λείψει ο Πέτρου που είναι τιμωρημένος με δύο αγωνιστικές.
Στόχος του Πιερικού και στο παιχνίδι αυτό είναι να προσφέρει καλό ποδόσφαιρο που θα συνοδεύεται και με θετικό αποτέλεσμα.
Το παιχνίδι είναι δύσκολο γιατί ο ΟΦΗ κυνηγάει την άνοδο και γι’ αυτό θα τα δώσει όλα για τη νίκη.
Ο Πιερικός όμως βρίσκεται σε πολύ καλή αγωνιστική και ψυχολογική κατάσταση και με τη συμπαράσταση και των φιλάθλων θα συνεχίσει τα θετικά αποτελέσματα στην Κατερίνη έχοντας για στόχο τη νίκη.
Ο τεχνικός του Πιερικού θ’ ανακοινώσει την αποστολή για το παιχνίδι με τον ΟΦΗ μετά την ελαφρά προπόνηση του Σαββάτου. Στη διάθεσή του για το παιχνίδι αυτό πλην του Πέτρου που είναι τιμωρημένος είναι όλοι οι άλλοι με αμφίβολο μόνο τον Τασίδη που έχει πρόβλημα με το δάχτυλο του ποδιού του.
Το παιχνίδι θα γίνει την Κυριακή στις 17:15 στο Δημοτικό Στάδιο και θα το διαιτητεύσει ο κ. Σπάθας από τον Πειραιά με βοηθούς τους κ.κ. Φαντόπουλο (Πειραιά) και Γκάγκα (Λάρισας) ενώ τέταρτος θα είναι ο κ. Ζήλος από τη Λάρισα.

Πρωινή η χθεσινή προπόνηση
Με προπόνηση που έγινε το πρωί συνεχίστηκε χθες η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του Πιερικού για το παιχνίδι με τον ΟΦΗ που θα γίνει την Κυριακή.
Το κύριο χαρακτηριστικό της πρωινής προπόνηση μετά το καθιερωμένο ζέσταμα ήταν τα σπριντ και τελείωσε με ασκήσεις τακτικής χωρίς μπάλα.
Δεν προπονήθηκε ο Τασίδης που έχει πρόβλημα με το δάχτυλο του ποδιού του ενώ ο Γουσούλης ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα. Σήμερα θα γίνει νέα προπόνηση και η προετοιμασία θα ολοκληρωθεί με την ελαφρά προπόνηση που θα γίνει το Σάββατο το πρωί.

Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Πιερικός - Χθεσινές δηλώσεις του κ. Σούλη Παπαδόπουλου «Έμεινα ικανοποιημένος από τα παιδιά που έπαιξαν»

Πέμπτη 05 Μαίου 2011
Πριν από τη χθεσινή προπόνηση ο προπονητής του Πιερικού κ. Σούλης Παπαδόπουλος απάντησε σε ερωτήσεις για το παιχνίδι με τον ΟΦΗ που θα γίνει την Κυριακή στο Δημοτικό Στάδιο που είναι από τα κρισιμότερα της προτελευταίας αγωνιστικής και να τι μας είπε:
Β.Κ.: «Την Κυριακή κ. Παπαδόπουλε ο Πιερικός δίνει το τελευταίο παιχνίδι πρωταθλήματος στην Κατερίνη με τον ΟΦΗ που τον ενδιαφέρει πάρα πολύ γιατί δίνει τη μάχη για να επιστρέψει στην Σούπερ Λίγκ ενώ ο Πιερικός δεν καίγεται βαθμολογικά».
Σούλης Παπαδόπουλος: «Και εμάς μας ενδιαφέρει βαθμολογικά γιατί σε όλα τα παιχνίδια παίζουμε για τη νίκη. Είμαστε στο τέλος του πρωταθλήματος και όλες οι ομάδες θέλουν να κλείσουν τη χρονιά όσο γίνεται καλύτερα και αυτό θέλουμε και εμείς.
Είναι δύσκολο παιχνίδι αλλά νομίζω ότι και όλα τα προηγούμενα ήταν δύσκολα. Ο ΟΦΗ είναι μία ιστορική ομάδα και έχει στόχο την απευθείας άνοδο αλλά εγώ πιστεύω ότι η απευθείας άνοδος έχει κλειδωθεί και θ’ ανέβουν Παναιτωλικός και Γιάννενα αλλά και ο ΟΦΗ είναι ομάδα Σούπερ Λίγκας και από την ιστορία της και από τον κόσμο αλλά και από το ποιοτικό ρόστερ που έχει.
Εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να κερδίσουμε το παιχνίδι, για να ευχαριστήσουμε και τους φιλάθλους μας. Τον τελευταίο μήνα κάναμε μεγάλη προσπάθεια για να μην εμπλακούμε στα πλέι-άουτ. Την Κυριακή με την επιστροφή και των τιμωρημένων θα προσπαθήσουμε για τη νίκη. Είμαστε τον τελευταίο καιρό σε καλή κατάσταση και πιστεύω ότι θα συνεχίσουμε έτσι».

Β.Κ.: «Το ότι το παιχνίδι με τον ΟΦΗ είναι το τελευταίο στην Κατερίνη έχει κάποιο ιδιαίτερο λόγο για τον Σούλη Παπαδόπουλο να κυνηγήσει ο Πιερικός τη νίκη;»
Σούλης Παπαδόπουλος: «Όχι, δεν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος. Εγώ δεν κοιτάζω αν είναι το πρώτο, το μεσαίο ή το τελευταίο. Εξάλλου παίζουμε και με τον Πανθρακικό και γι’ αυτό δεν είναι το τελευταίο».

Β.Κ.: «Το τελευταίο παιχνίδι στην έδρας μας»
Σούλης Παπαδόπουλος: «Ναι είναι το τελευταίο στην έδρα μας αλλά στη συνέχεια θα έχουμε και κάποια φιλικά παιχνίδια. Πάντως δεν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος. Πρέπει όμως πάντα οι ποδοσφαιριστές και όλοι όσοι ανήκουμε στην ομάδα να παίζουμε για τη νίκη. Απέναντι σε μία ποιοτική ομάδα που είναι πάρα πολύ ικανή και δύσκολη θα προσπαθήσουμε για τη νίκη».

Β.Κ.: «Να γυρίσουμε για λίγο στο τελευταίο παιχνίδι το οποίο χρησιμοποιήθηκαν κάποιοι ποδοσφαιριστές που είχαν μικρή συμμετοχή στα προηγούμενα παιχνίδια. Έμεινες ικανοποιημένος από την απόδοση των ποδοσφαιριστών αυτών;»
Σούλης Παπαδόπουλος: «Έμεινα ικανοποιημένος αλλά έχω πει ότι θέλω να τους βλέπω σε δύσκολα παιχνίδια όχι σε παιχνίδια χωρίς ενδιαφέρον. Και την Κυριακή όπως και στο τελευταίο παιχνίδι αλλά και στα φιλικά που θα γίνουν θα παίξουν και κάποια άλλα παιδιά».

Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Εθνικός Αστέρας - Πιερικός 1-0


Τρίτη 3 Μαίου 2011 Αθλητισμός
"Μπορούσε" τον βαθμό παρά τις απουσίες
Δε μπόρεσε να φύγει από το Δημοτικό Στάδιο της Καισαριανής με ένα θετικό αποτέλεσμα ο Πιερικός που γνώρισε την ήττα με 1-0 από τον Εθνικό Αστέρα. Το γκολ για τους Καισαριανιώτες πέτυχε ο Φραντζεσκί με φάουλ στις καθυστερήσεις του πρώτου μέρους.
Στο 73' ο Λουάμο σημάδεψε το οριζόντιο δοκάρι του Γουμάγια. Οι Κατερινιώτες που παρατάχθηκαν με πολλές απουσίες είχαν την ευκαιρία να ισοφαρίσουν στο τέλος σε μοναδική "διπλή" ευκαιρία, αλλά ο Γκίτκος είπε "όχι.
Η ομάδα του Σούλη Παπαδόπουλου έπαιξε χωρίς άγχος, ελεύθερα και ανοιχτά και αφού γλίτωσε σε δυο περιπτώσεις στο πρώτο εικοσάλεπτο όταν ο Λουάμο έχασε δυο τετ α τετ, και δέχτηκε τελικά το τέρμα στις καθυστερήσεις με το φάουλ-γκολ του Φραντζεσκί, ανέβασε στροφές στην επανάληψη, ωστόσο την κορυφαία στιγμή είχε στο φινάλε του ματς, με τον γκολκίπερ του Αστέρα να κρατάει το μηδέν.
Πλέον, η προσοχή του Πιερικού στρέφεται στο εντός έδρας παιχνίδι της επόμενης αγωνιστικής με τον ΟΦΗ στην Κατερίνη όπου με νίκη "κλειδώνει" και μαθηματικά η παραμονή στην κατηγορία χωρίς πλέι άουτ, αν και θα πρέπει να συμβούν πράγματα και θαύματα για να χάσει το πλεονέκτημα η κατερινιώτικη ομάδα στις εναπομείνασες
αγωνιστικές.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΚΟΛ
Στο 2' ωραία πάσα του Φραντζεσκί στον κενό χώρο, ο Λουάμο πλάσαρε, αλλά ο Γουμάγιας παραχώρησε κόρνερ.
Στο 15' από βολέ του Γκίτκου, κεφαλιά του Μπενίσκου, κάτοχος ο Λουάμο που όμως νικήθηκε πάλι από τον Γουμάγια.
Στο 35' ανάποδο ψαλίδι του Πουλάκου, η μπάλα πάνω από την εστία του Αστέρα.
Στο 38' σουτ του Γιαζιτζόγλου, έξω από την περιοχή, δυνατό, η μπάλα δίπλα από την εστία του Γκίτκου.
Στο 47' με απευθείας εκτέλεση φάουλ ο Φραντζεσκί έστειλε τη μπάλα στη γωνιά του Γουμάγια κάνοντας το 1-0.
Στο 65' κεφαλιά του αμαρκάριστου Χατζή μέσα από την περιοχή, η μπάλα λίγο δίπλα από την εστία του Εθνικού Αστέρα.
Στο 74' σέντρα σουτ του Λουάμο, η μπάλα χτύπησε στο οριζόντιο δοκάρι και εν συνεχεία κατέληξε άουτ.
Στο 92' εκτέλεση κόρνερ του Πέντα, πλασέ του Γιαζιτζόγλου μέσα από την περιοχή, η μπάλα πέρασε άουτ.
Στο 94' σέντρα του Μίμα, κεφαλιά του Κωνσταντινίδη από πολύ κοντά, εκπληκτική απόκρουση του Γκίτκου, η μπάλα κυλούσε παράλληλα με τη γραμμή του τέρματος, ο Δήμου προσπάθησε να τη σπρώξει στα δίχτυα αλλά ο Γκίτκος αλλάζοντας τη φορά του σώματος εντυπωσιακά από τα δεξιά προς τα αριστερά, απομάκρυνε πριν η μπάλα περάσει τη γραμμή!
Οι συνθέσεις
Εθνικός Αστέρας (Γιάννης Πετράκης)
Γκίτκος, Καρατζάς, Τραορέ, Τσιώλης, Σκάρος (69' Σανόκο), Μπενίσκος (82' Χανιώτης), Διαμάντης, Φραντζεσκί, Λουάμο (88' Αργυρίου), Παντίδος, Άντονι.
Πιερικός (Σούλης Παπαδόπουλος)
Γουμάγιας, Γ. Λαζαρίδης, Δήμου, Χατζής, Γκουγκουλιας (51' Κωνσταντινίδης), Πουλάκος (72' Κόιτς), Γιατζίτζογλου, Πέντα, Καλαγκάνης (61' Μίμα), Περουτζίνι, Πέτρου.
Η συνέντευξη τύπου
Σούλης Παπαδόπουλος (προπονητής Πιερικού)
«Καταρχάς θέλω να ευχηθώ σε όλους σας χρόνια πολλά και καλή Ανάσταση. Όσον αφορά στο παιχνίδι ήταν πολύ δύσκολο, αφού ο Εθνικός Αστέρας ήθελε πάση θυσία τους βαθμούς της νίκης. Στο πρώτο εικοσάλεπτο ήταν πολύ καλύτερος αλλά στη συνέχεια μπορέσαμε και ισορροπήσαμε.
Στις καθυστερήσεις δεχτήκαμε ένα γκολ από το φάουλ, αλλά στο σημείο που ήταν έμοιαζε περισσότερο με πέναλτι και από αυτό χάσαμε τον αγώνα. Στην επανάληψη μπήκαμε καλύτερα όμως δεν καταφέραμε να κάνουμε πολλές σημαντικές ευκαιρίες εκτός από τη διπλή που είχαμε στις καθυστερήσεις.
Ήταν σε πολύ καλή ημέρα ο Γκίτκος και σε συνδυασμό με τις σημαντικές απουσίες που είχαμε δεν μπορούσαμε να ελπίζουμε σε κάτι παραπάνω. Είμαι ευχαριστημένος από τους παίκτες μου ειδικά μετά το 30ο λεπτό. Συγχαρητήρια στον Αστέρα, έγινε ένα πολύ καλό παιχνίδι και εμείς συνεχίζουμε».
Γιάννης Πετράκης (προπονητής Εθν. Αστέρα)
«Για εμάς τελείωσε το παιχνίδι. Κοιτάμε το επόμενο με τον ΠΑΣ Γιάννινα, που αναμένεται αρκετά δύσκολο. Καλή συνέχεια στον Πιερικό. Από την πλευρά μου θέλω να ευχηθώ χρόνια πολλά και επίσης, να υπάρξει πρόοδος γιατί με όσα γίνονται, γυρνάμε χρόνια πίσω.
Για εμάς αυτή η νίκη είναι πολύ σημαντική. Παίζαμε με μία ομάδα που είναι δύσκολο να την κερδίσεις και ευτυχώς το πετύχαμε. Μπορούσαμε να καθαρίσουμε το παιχνίδι από το πρώτο ημίχρονο όμως δυστυχώς δεν το κάναμε. Βάλαμε το γκολ στις καθυστερήσεις του πρώτου μέρους και στην επανάληψη προσπαθήσαμε να κρατήσουμε το αποτέλεσμα και το καταφέραμε».